  • 1. Data: 2010-09-12 17:51:33
    Temat: Belka i jego doradcy....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    NBP z duchem czasu
    http://dwagrosze.blogspot.com/2010/09/nbp-z-duchem-c
    zasu.html

    "[...] Jak podaje prasa, przy czym o ile można się zorientować nie chodzi tu
    o żart, mianowany z niezwykłym pośpiechem na prezesa Banku Narodowego JE
    M.Belka mianował z równym pośpiechem na swojego doradcę JE J.Kropiwnickiego,
    byłego burmistrza Łodzi.

    Jak donosiła ta sama prasa jeszcze przed paroma miesiącami były aktywista
    ZChN z aktualnego burmistrza stał się byłym bynajmniej nie w wyniku upływu
    kadencji. Stało się tak w wyniku rzadko w Polsce spotykanego referendum w
    którym JE. J.Kropiwnickiego, o ile rozumiemy, łodzianie większościowo
    wyrzucili z hukiem za niegospodarność, trwonienie kasy miasta na prywatne
    wycieczki do Izraela i całkowitą uległość wobec kościoła. [...]".

    I-wsze miejsce Buzka w Katowicach w wyborach do Parlamentu Europejskiego
    (przez którego nieomal Polska zbankrutowała na skutek wielkopomnych reform),
    a teraz kolejny nieudacznik Kropiwnicki będize "doradzał" Belce w NBP .....

    Brawo....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-09-12 19:47:27
    Temat: Re: Belka i jego doradcy....
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    reform),
    > a teraz kolejny nieudacznik Kropiwnicki będize "doradzał" Belce w NBP .....

    Myślę sobie Endriu, że już niedługo UPR wyjdzie górą z trendu bocznego.
    W następnych wyborach dostanie 4% kosztem ubytków w PO. Do cyrku się
    jeszcze nie dostanie, ale zorganizowanym tubom propagandowym nie uda się
    tego zmarginalizować. Rozpocznie się nagonka mediów przeciw UPR-owi, co
    będzie miało skutek odwrotny od zamierzonego ... i po kolejnych wyborach
    nasi będą w cyrku co najmniej języczkiem uwagi.

    pozdr.
    sys29

  • 3. Data: 2010-09-12 20:42:45
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zgadza sie. Wybicie z bazy w gore na UPR bliskie.

    D.

  • 4. Data: 2010-09-12 21:46:41
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Endriu wrote:

    > NBP z duchem czasu
    > http://dwagrosze.blogspot.com/2010/09/nbp-z-duchem-c
    zasu.html

    > "[...] Jak podaje prasa, przy czym o ile mo?na si? zorientowa? nie chodzi
    > tu o ?art, mianowany z niezwyk?ym po?piechem na prezesa Banku Narodowego
    > JE M.Belka mianowa? z r?wnym po?piechem na swojego doradc? JE
    > J.Kropiwnickiego, by?ego burmistrza ?odzi.

    No cóż, to koledzy ekonomiści przecież, znają się z Uniwersytetu Łódzkiego.
    A że Jurek akurat bezrobotny... Nawet lepszą fuchę będzie miał teraz.

    --
    ichi

  • 5. Data: 2010-09-12 21:53:41
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Zgadza sie. Wybicie z bazy w gore na UPR bliskie.

    Pytanie tylko, czy na UPR czy na WiP-ie...

    --
    AS

  • 6. Data: 2010-09-12 22:01:36
    Od: "sys29 " <s...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Zgadza sie. Wybicie z bazy w gore na UPR bliskie.
    >
    > D.

    PO będzie już tylko tracić poparcie. To oczywiste, bo wielu ludzi czuje się
    oszukanymi i nie da się drugi raz nabrać na te same kłamstwa. PiS już wyżej
    nie podskoczy, bo ma ogromny elektorat negatywny. Zbyt wielu wyborców
    ( np. ja ) postrzega tą partię jako grupę ludzi obłąkanych. Elektorat SLD
    ( stare komuchy, ubecy ... ) systematycznie wymiera. Podobnie PSL. Wkrótce
    się okaże, że UPR stanie się jedyną rozsądną alternatywą dla wyborców
    ceniących wolność ekonomiczną.

    pozdr.
    sys29

  • 7. Data: 2010-09-12 22:06:31
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 2010-09-13 00:01, sys29 pisze:

> [...]
    > ( stare komuchy, ubecy ... ) systematycznie wymiera. Podobnie PSL. Wkrótce
    > się okaże, że UPR stanie się jedyną rozsądną alternatywą dla wyborców

    No nie wiem, jakoś nie daję im (UPR) zbyt dużych szans, chociaż dobrze
    by było, gdyby udało im się przekroczyć próg.

    Swoją drogą jak się słyszy takie informacje, to człowiek się zastanawia
    czy jest dla tego kraju jeszcze nadzieja. Przed ostatnimi wyborami też
    umiarkowanie tej szansy upatrywałem jej w PO, ale to mi przeszło już
    dosyć dawno. Mówią, że nadzieja umiera ostatnia ;)

  • 8. Data: 2010-09-12 22:09:02
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    sys29 wrote:
    > Wkrótce się okaże, że UPR stanie się jedyną rozsądną
    > alternatywą dla wyborców ceniących wolność ekonomiczną.

    To ta sama partia, co poparła socjalistów z LPR?

  • 9. Data: 2010-09-12 22:11:02
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > To ta sama partia, co poparła socjalistów z LPR?

    nie popierala tylko sie podpinala pod winde a ze winda sie spieprzyla to
    inna sprawa

  • 10. Data: 2010-09-12 22:21:51
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Delfino Delphis <D...@w...op.pl> napisał(a):

    > To ta sama partia, co poparła socjalistów z LPR?

    Zgadza się. Po zaklepaniu tej debilnej koalicji nie poszedłem na wybory.
    LPR kojarzył mi się z socjalizmem i ... skrajną ciemnotą ( liderzy
    kwestionowali ewolucję !!! ). Nie wiem co skłoniło ówczesne kierownictwo
    UPR do tak idiotycznego kroku. Mam nadzieję, że już nigdy więcej takie
    wygłupy nie będą miały miejsca.

    pozdr.
    sys29