  • 1. Data: 2008-06-13 19:24:39
    Temat: Belka w KredytB -- OK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Belka w KredytB -- OK

    Własnie otrzymałem wyciąg z KredtB, gdzie miałem
    pieniądze na 2.49 -- i bank owe 2.49 doliczył.

    Rozumiem, że tak powinno być w każdym banku, ale na wszelki wypadek informuję. :)

    Niestety (co łatwo zauważyć) nie mam podglądu w necie, więc
    jest trochę tak, jakbym tych pieniędzy nie miał lub jakbym
    żył 10 lat temu. ;)

    -=-

    BTW 'tak powinno być w każdym banku' -- wypowiedziałem dziś umowę
    o kartę kredytową w Lukas. :)

    Dzisiejszy dzień (13 czerwca, piątek) jest dla mnie w ogóle ,,finansowo''
    udany, bo nie tylko rozstałem się z horrorem LukasB i otrzymałem wyciąg
    z KredytB, ale na dodatek kupiłem parę rzeczy tanio i częściowo zapłaciłem
    za nie różnorakimi talonami. :)

    -=-

    Na domiar dobrego -- może nawet będę miał telefon z Javką,
    dzięki czemu będę mógł mieć konto w Eurobanku. :) Oczywiście
    telefon ma być za free. :) Niemal nówka -- ma zaledwie 3 miesiące. :)
    Z polską gwarancją, ale kupiony nie na konsumenta, a na firmę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2008-06-13 20:29:53
    Temat: Re: Belka w KredytB -- OK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g2uhhs$8ni$...@f...man.torun.pl

> [...]
    > z KredytB, ale na dodatek kupiłem parę rzeczy tanio i częściowo zapłaciłem

    W sumie zaoszczędziłem (dzięki płaceniu talonami i dzięki podobnym ulgom)
    tyle, ile kosztuje mnie pełen zbiornik (55 litrów) paliwa. :) Ale to nie
    jest koniec mego dzisiejszego, piątkowego 13 czerwca. Właśnie dostałem
    potwierdzenie z Canona:

    Drogi/a Leszek Ciszewski,

    Dziękujemy za udział w promocja "Zwrot części zapłaty", zorganizowanej
    w Canon Cashback. Otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie dnia 6/13/2008
    i realizujemy je.

    Szkoda tylko, że wysłałem je priorytetem, za który zapłaciłem 300 groszy,
    zamiast 240... Pocztówka (pracowniczka Polskiej Poczty Strajkującej)
    zasugerowała mi to rozwiązanie... Pisząc/drukując formularz, użyłem
    mocno zużytego papieru (drukowałem na odzysku) a ksero paragonu
    (o który prosił Canon) zrobiłem na jednej kartce wraz z kserem
    innych paragonów, których kopie także są mi potrzebne, czyli kopia
    jednego paragonu nie kosztowała pełnej kartki, ale znacznie mniej... :)

    Czuję się niemal tak, jak przed laty, gdy byłem bogaty i gdy oszczędzałem każdą
    złotówkę. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'