  • 1. Data: 2013-08-11 00:30:38
    Temat: Belkowe 100%
    Od: "Robert" <a...@p...jak.trzeba>

    To poprawne działanie mBąka?
    http://pierzajki.pl/photo/uploaded/grosz.jpg

    Oczywiście kwota nie jest istotna, ale sama idea - owszem ;)
    eMax 'nastukał' mi cały grosik odsetek od składanych na nim kwot, a nasze
    Państwo zakosiło mi 100% wspomnianych odsetek.
    Czy to NORMA?

  • 2. Data: 2013-08-11 02:47:23
    Temat: Re: Belkowe 100%
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Oczywiście kwota nie jest istotna, ale sama idea - owszem ;)
    > eMax 'nastukał' mi cały grosik odsetek od składanych na nim kwot, a nasze
    > Państwo zakosiło mi 100% wspomnianych odsetek.
    >
    > Czy to NORMA?

    Bylo juz dawno i od tego czasu kilka razy na grupie. Tak obecnie dziala zaokraglanie
    podatku. Oczywiscie jest to skandal, ale warto przypomniec, ze wczesniej na przyklad
    niejaki Eneuel i jeszcze pare osob regularnie dzień w dzień rąbało wiele banków na
    pół grosza na kazdym koncie, a potrafili miec po 15 kont w jednym banku :)

  • 3. Data: 2013-08-11 13:49:56
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 11 Aug 2013 00:30:38 +0200, Robert napisał(a):

> [...]
    > eMax 'nastukał' mi cały grosik odsetek od składanych na nim kwot, a nasze
    > Państwo zakosiło mi 100% wspomnianych odsetek.

    Jeśli tylko w jednym miesiącu, to jeszcze mały pikuś.
    Programem Bankonet ściągnąłem sobie zaległą historie kont z ING-u (moje
    oraz żony) i wyświetliło mi się cos ok. 30 takich operacji, gdzie Belka
    zabrał całość miesięcznego oprocentowania.
    Ale społeczeństwo samo tego chciało, więc proszę płacić i nie narzekać!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2013-08-11 13:50:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert" ku6fjj$9iq$...@m...internetia.pl

> [...]

    > eMax 'nastukał' mi cały grosik odsetek od składanych na nim
    > kwot, a nasze Państwo zakosiło mi 100% wspomnianych odsetek.

    W wypadku kont wspólnych może to być wielokrotność 100%.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-08-11 13:52:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Glaukon" a...@g...co

> [...]

    : osob regularnie dzień w dzień rąbało wiele banków na pół grosza na
    : kazdym koncie, a potrafili miec po 15 kont w jednym banku :)

    Kiepska sprawiedliwość -- ja rąbałem banki, więc Vincenty rąbie Roberta...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-08-11 22:59:57
    Od: "Robert" <a...@p...jak.trzeba>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:
> [...]
    > : kazdym koncie, a potrafili miec po 15 kont w jednym banku :)

    > Kiepska sprawiedliwość -- ja rąbałem banki, więc Vincenty rąbie Roberta...

    Słuszna uwaga ;-)

    No trudno - jakoś przeżyję tego grosza...
    Choć "niesmak" pozostaje ;)