  • 1. Data: 2005-11-14 11:29:49
    Temat: BepeHaHa - sesje
    Od: radar <_sara_@_post.pl_>

    g. 12:21 a przelewy dzisiejsze nadal nie wyszly :-( infolinia nic nie
    chce powiedziec, kazdy konsultant podaje inne godziny sesji :-) cale
    szczescie, ze niewielkie kwoty... ile razy mozna sie uzerac z tym
    bankiem duperele?
    przestalem sie nawet cieszyc z planowanego zamkniecia mojego sezama w
    grudniu :-| przepraszam, musialem sie wyzalic...

    pozdr
    radar

  • 2. Data: 2005-11-14 16:50:40
    Temat: Re: BepeHaHa - sesje
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > g. 12:21 a przelewy dzisiejsze nadal nie wyszly :-(

    Ale za to wszystkie bankomaty za darmo :-D
    http://img110.imageshack.us/img110/8629/2005110402s4
    on.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 3. Data: 2005-11-14 17:39:49
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Ale za to widzę, że dzisiaj blokady na KK podają z dokładnością do fyfnastego
    miejsca po przecinku:
    2005-11-11 ZAKUP 118.97999999999999 PLN 118.98
    Zakup w Polsce, za złotówki.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 4. Data: 2005-11-15 11:33:20
    Od: radar <_sara_@_post.pl_>

    Jacek napisał(a):

    > http://img110.imageshack.us/img110/8629/2005110402s4
    on.jpg

    Wroclaw, Powstancow Slaskich? ;-)

    pozdr
    radar

  • 5. Data: 2005-11-15 13:58:00
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Wroclaw, Powstancow Slaskich? ;-)

    W rzeczy samej ;-)

    Podobno jakaś naprawa.
    Chociaż Stefan (brat pasierba przyrodniej siostry Goździkowej) z mięsnego koło
    magla twierdzi, że będą tak robić ze wszystkimi własnymi bankomatami. Tną
    koszty, żeby odbić sobie darmowe wypłaty z obcych bankomatów na Sez@max Maksach.
    Ale to chyba plotka...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 6. Data: 2005-11-15 19:18:32
    Od: radar <_sara_@_post.pl_>

    Jacek napisał(a):

> [...]
    > magla twierdzi, że będą tak robić ze wszystkimi własnymi bankomatami. Tną

    Niech sobie tną gdzie chcą. Już niedługo dostaną kopa, 150zł za aneks do
    umowy kredytowej jest wystarczającym powodem...

    pozdr
    radar