  • 1. Data: 2004-08-20 13:00:46
    Temat: Bepehahaha - opisy w Sez@mie
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Własnie juz mam dostęp do Sez@mu i nawet karty w nim widzę <jupi> :D No ale
    pierwszyr raz spotykam się z czymś takim jak "Data efektywna" ;-) Co to za
    cudo?

    Mam też "Data księgowania" (to wiem o co chodzi ;-)) i daty w obu są takie
    same.

    Po co więc ta kolumna z efektywną?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-08-20 13:12:15
    Temat: Re: Bepehahaha - opisy w Sez@mie
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:cg4sm0$m3v$1@inews.gazeta.pl...

    > pierwszyr raz spotykam się z czymś takim jak "Data efektywna" ;-) Co to za
    > cudo?

    > JaKi

    Kup cos na karte w niedziele, albo na jakiejs odleglej wsi . Wtedy
    data_efektywna = data_zakupu , a data_ksiegowania to moment kiedy bank
    wezmie kwote_zablokowana z twojego konta. Najwieksza rozbieznosc dat
    zauwazylem po zakupach w MediaTragedia (tm) w Zabrzu. Siedem dni zanim zanim
    mi urwali z konta.

  • 3. Data: 2004-08-20 13:18:46
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    acusungazeta.pl> writes:

> [...]
    > cudo?
    >
    > Mam też "Data księgowania" (to wiem o co chodzi ;-)) i daty w obu są takie

    Hmm, dwie daty mogą mieć sens w przypadku gdy zlecona przez Ciebie
    data jest inna niż ostateczna data księgowa (np. zleciłeś przelew na
    14 sierpnia 2004 ale że to była sobota, poszedł 16 sierpnia). Ale
    nazwa 'efektywna' dla daty złożenia zlecenia nie wydaje mi się
    szczególnie trafiona...

  • 4. Data: 2004-08-20 13:44:43
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Paweł W." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wezmie kwote_zablokowana z twojego konta. Najwieksza rozbieznosc dat
    > zauwazylem po zakupach w MediaTragedia (tm) w Zabrzu. Siedem dni zanim

    No ale w tym problem, że ja dokonywałem transakcji 12 sierpnia, datę
    efektywną mam z 18 sierpnia, datę księgowania też 18 sierpień.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-08-20 14:36:10
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

    w wiadomości news:cg4v8e$5mc$1@inews.gazeta.pl...

    > No ale w tym problem, że ja dokonywałem transakcji 12 sierpnia, datę
    > efektywną mam z 18 sierpnia, datę księgowania też 18 sierpień.
    >
    > --
    > JaKi

    Czego sie spodziewales ? to tylko bepeh..;] Tylko.. a moze az bepeh . Dla
    mnie same plusy.Na dzien dzisiejszy bezkonkurencyjny
    jesli chodzi o lokaty krotkoterminowe.Czesto sie myla na moja korzysc (
    widac nie tylko na moja) :) Maja dobra kawe :p
    btw.. ciesz sie.. pieniadze pracowaly u ciebie 6 dni ;]

  • 6. Data: 2004-08-20 19:38:21
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

> [...]
    > mnie same plusy.Na dzien dzisiejszy bezkonkurencyjny
    > jesli chodzi o lokaty krotkoterminowe.Czesto sie myla na moja korzysc (

    Poczekaj aż zrobią korektę ;-))))

    Maja dobra kawe :p

    i miłych i wyjątkowo słownych i kompetentnych TeleOperatorów - za to mają +.
    I mimo wszytsko w przypadku KK są dośc elastyczni ;-)

    > btw.. ciesz sie.. pieniadze pracowaly u ciebie 6 dni ;]

    eeeeeeee to KK więc nic na tym nie zyskałem ;-)

    --
    JaKi