  • 1. Data: 2003-03-23 16:52:32
    Temat: Berlin - który bank
    Od: "Daru$" <d...@w...net>

    Witam
    Wybieram sie do Berlina i zastanawiam sie
    nad otwarciem konta osobistego.
    Najlepiej zeby dawali karte, za pomoca ktorej
    mozna placic w Internecie i zarejestrowac sie
    na ebay/paypal. No i dodatkowo aby oplaty byly
    bardzo niskie w porywach do zadnych.

    Zdaje sobie sprawe ze temat jest walkowany czesto
    ale tez oferta bankow czesto sie zmienia wiec
    moze ktos z Was przetarl wreszcie skutecznie ten
    szlak i potrafi poradzic...

    pzdr
    Daru$

  • 2. Data: 2003-03-23 18:11:00
    Temat: Re: Berlin - który bank
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Uzytkownik "Daru$" <d...@w...net> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Zdaje sobie sprawe ze temat jest walkowany czesto
    > ale tez oferta bankow czesto sie zmienia wiec
    > moze ktos z Was przetarl wreszcie skutecznie ten

    Ja mam w Berliner Volksbank - oplat zero, ale karta - tylko do wyplaty w
    bankomatach tego banku. Mysle, ze trudno bedzie znalezc bank, który da Ci
    karte debetowa/kredytowa, jesli nie masz meldunku w Niemczech i
    potwierdzonych stalych dochodów - chyba zbyt duze ryzyko dla banku.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-03-24 07:02:44
    Od: "Daru$" <d...@w...net>

    Użytkownik BaLab napisał:
> [...]
    > karte debetowa/kredytowa, jesli nie masz meldunku w Niemczech i
    > potwierdzonych stalych dochodów - chyba zbyt duze ryzyko dla banku.

    A zakupy możesz nią robić? Nie tyle zależy mi na wypłacie gotówki
    co płaceniu w Polsce...

    pzdr
    Daru$

  • 4. Data: 2003-03-24 18:03:02
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Daru$" <d...@w...net> napisał w wiadomości

    > A zakupy możesz nią robić? Nie tyle zależy mi na wypłacie
    > gotówki
    > co płaceniu w Polsce...

    Nie, niestety nie. Ja wykorzystuję konto do zakupów on-line w Niemczech.
    Dla Twoich celów mógłbym polecić Deutsche Bank - nawet wypłaty w polskich
    bankomatach DB gratis, ale... wymagają meldunku i udokumentowanych wpływów
    na konto.

    Pozdrawiam,
    BaLab