  • 1. Data: 2009-10-06 20:20:38
    Temat: Bessa
    Od: "Glaca" <g...@h...com>

    A ONI są i się czają.

  • 2. Data: 2009-10-06 20:57:39
    Temat: Re: Bessa
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Glaca wrote:
    > A ONI są i się czają.
    Dzisiaj po raz pierwszy ponad 40% spolek jest rok do roku na plusie.
    Taki system calkiem przyzwoicie zarabia a wykonuje transakcje raz na
    pare lat. Druga sprawa, wzrost R/R jest wiekszy dla Wig, co sugeruje ze
    mali gracze wkraczaja na rynek. Moze wiec dalej wzrosty? Z Fouriera
    wychodzi mi wzrost do wiosny 2010 (dolek przypadal w zimie 2008).

  • 3. Data: 2009-10-07 19:22:16
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A nie przypadkiem wzrost do grudnia 2009, dolek w polowie marca 2010 i
    megaup do lipca 2010?

    D.

  • 4. Data: 2009-10-07 19:55:53
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Dieter wrote:
    > A nie przypadkiem wzrost do grudnia 2009, dolek w polowie marca 2010 i
    > megaup do lipca 2010?

    Nie. Chociaz najlepsze co znalazlem zawiera 1 transakcje raz na pare lat
    i czasem dolek/gorka jest pare miesiecy off. Mozliwe, ze szczyt bedzie
    lipiec 2010.

  • 5. Data: 2009-10-07 20:26:26
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    A nie przypadkiem wzrost do grudnia 2009, dolek w polowie marca 2010 i
    megaup do lipca 2010?

    Czy to jest Twoja aktualna prognoza? Różni się zasadniczo od tego co podawałeś
    w styczniu ale przyznać trzeba, że skoro S.Dębowski też się mocno machnął w
    swojej prognozie to znaczy, że sytuacja na rynkach jest mocno skomplikowana.

  • 6. Data: 2009-10-07 20:40:34
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No coz, gdybym mial 100% trafnosc, to taki Rudy czyscilby mi teraz obuwie,
    zamiast pierdolic glupoty w Sejmie.

    Na dzisiaj tak wlasnie widze WIG20 jak napisalem.

    D.

  • 7. Data: 2009-10-07 21:00:56
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Dieter wrote:
    > No coz, gdybym mial 100% trafnosc, to taki Rudy czyscilby mi teraz obuwie,
    > zamiast pierdolic glupoty w Sejmie.
    >
    > Na dzisiaj tak wlasnie widze WIG20 jak napisalem.

    A czy Tobie tez wychodzi ze WIG jest latwiej prognozowac (nawet gdyby
    zawierac transakcje na wig20) niz sam wig20?

  • 8. Data: 2009-10-07 21:07:11
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tak, do prognoz stosuje wylacznie WIG. Popatrz na szczyty hoss z 1994 i 2000
    r. jak swietnie zadzialaly jako wsparcia dla dna bessy z lat 2007-2009. Na
    WIG20 tego nie widac.

    D.

  • 9. Data: 2009-10-09 12:22:01
    Od: "Virck" <v...@u...net>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >A nie przypadkiem wzrost do grudnia 2009, dolek w polowie marca 2010 i
    >megaup do lipca 2010?
    >

    > D.

    Ato co? Juz gwiazdy sie poprzestawialy na planetoidzie?...-;)))

  • 10. Data: 2009-10-09 16:48:32
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Popatrz na szczyty hoss z 1994 i 2000
    > r. jak swietnie zadzialaly jako wsparcia dla dna bessy z lat 2007-2009.

    To tylko połowa prawdy, wg mnie. Wyglądało to raczej tak:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/162a59100f
    d0eaf6.html

    pozdrawiam

    kc