  • 11. Data: 2009-07-19 09:05:55
    Temat: Re: Bessa wg Roberta Prechtera
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    U mnie USD-Index:

    30.06.09 - low = 58,136
    03.06.09 - low = 58,124
    17.07.09 - low = 58,636

    D.

  • 12. Data: 2009-07-19 10:14:36
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Zakladalem dolek USD-Index w dniu 29.06.09. Dolek zostal osiagniety dnia
    > 30.06.09 i jak na razie nie zostal on przebity w dol. Jesli rozpoczalby
    > sie wzrost usd-index, to faktycznie potwierdzaloby to prognoze Prechtera.

    Dieter co ty to gadasz ?.

    http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=10d&t=c&a=lg&b=0

    póki co to dołek "przesunął" ci się z 29.06.09 na 16 lipca...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-07-19 10:29:09
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Dieter co ty to gadasz ?.
    >
    > http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=10d&t=c&a=lg&b=0
    >
    > póki co to dołek "przesunął" ci się z 29.06.09 na 16 lipca...

    Widzisz jaki mądrala jesteś. Dla Ciebie usd/pln=usd-index

  • 14. Data: 2009-07-19 10:37:39
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Widzisz jaki mądrala jesteś. Dla Ciebie usd/pln=usd-index

    Jak by to wszystko człowiek wiedział na świecie, to pewnie by musiał
    zwariować ....
    Dzięki na zwrócenie uwagi na ten wskaźnik.

    http://stooq.pl/q/?s=usd_i&d=20090717

    Faktycznie wg niego dołek jest gdzieś pod koniec czerwca ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2009-07-19 11:05:13
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    USD-Index <> USD-PLN.

    http://stooq.pl/q/?s=usd_i&c=1y&t=c&a=lg&b=0

    D.

  • 16. Data: 2009-07-19 12:16:43
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > USD-Index <> USD-PLN.
    >
    > http://stooq.pl/q/?s=usd_i&c=1y&t=c&a=lg&b=0

    ten index ze stooq to chyba ich wlasna produkcja chociaz maja tez prawidlowe
    dane pod symbolem dx.f

    usd_i ze stooq jest przeklamany gdyz np ostatnie 5 lat daje wynik rowny 0%
    kiedy "prawdziwy" index jest 10% nizej.

    w zadnym innym miejscu artykule, platformie itd nie znalazlem indeksu dolara z
    takimi notowaniami wiec powtarzam, lepiej trzymac sie oryginalu a nie
    sztucznego tworu chlopakow ze stooq.

    w kazdym razie nawet na usd_i widac ze niedlugo zacznie sie ruch w interesie

    http://stooq.com/q/a/?s=usd_i&i=120&u=294895

    pytanie tylko w ktora strone wybije

  • 17. Data: 2009-07-19 12:34:12
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > w kazdym razie nawet na usd_i widac ze niedlugo zacznie sie ruch w
    > interesie
    >
    > http://stooq.com/q/a/?s=usd_i&i=120&u=294895
    >
    > pytanie tylko w ktora strone wybije

    Trójkaty wg AT Murphy'ego opisane są jako formacje kontynuacji trendu...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2009-07-19 13:36:06
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > Trójkaty wg AT Murphy'ego opisane są jako formacje kontynuacji trendu...

    wykreslilem juz setki trojkatow bo to moja ulubiona formacja i dalekim jestem
    od takiego stwierdzenia. chodzi o to ze mozesz miec po drodze kilka trojkatow
    i kazdy bedzie kontynuacja ale zwykle trafia sie taki ktory zmienia trend,
    jesli cofniesz wykres ktory wkleilem (wlasciwie tzreba wejsc na 6-hour) to
    zobaczysz ze trojkat zakonczyl polroczny rajd od wakacji 08.

    gdybys wtedy slepo wierzyl w kontynuacje to byloby pozamiatane. trzeba po
    prostu cierpliwie poczekac na wybicie.

    choc w tym przypadku jestem po stronie kontynuacji czyli wyjscie dolem gdyz
    wskazuje na to wiele innych czynnikow (np wybity gora trojkat na EURUSD ktory
    jest ujemnie skorelowany z dolarem)

    no i przede wszystkim dolar juz wybil dolem z trojkata z zasiegiem do 75
    (wykres wklejalem w innym poscie) i jest w polowie drogi, jak dla mnie to
    prawie pewniak. uwazam ze Dieter bedzie mial tu obsuwe 2-3 miesieczna ale
    oczywiscie to nadal duze osiagniecie (wyczucie konca korekty) bo jak usdpln
    zejdzie ponziej 3 zl to barany beda krzyczec ze wrocila "normalnosc" i bedzie
    po 2 zl i na stale.

  • 19. Data: 2009-07-19 18:51:49
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    Witaj Dieter , reszta ``bandy `` tez !

    Czy wizja Prechtera dalej w grze odnosnie dolca , tez prognozuje rajd
    up ??? EWI ma free week , mozna tam zobaczyc pare wykresow ,
    wrzucilbym ten dolca ale nie wiem czy to legalne .
    Jestem sklonny przyznac racje co do wizji ``ab`` . IMO dolec i euro
    powinny zrobic dewergencje i wtedy mozna dopiero zobaczyc jak to sie
    potoczy .
    A krajowe newsy medialne to az sie prosza o odwrotna korelacje , znow
    ktos gadom niezle posmarowal ,
    Czy twoja opinia Dieter odnosnie szczytu we wrzesniu i pozniejszej
    jesiennej korekty na rynkach akcji jest ta obowiazujaca ?

    Moja koslawa fantazja ponizej hehe, (linie klina zalezne od skali )
    na USD I

    http://www.bankfotek.pl/view/294949

    Odnosnie tematu numer 2
    Odnosnie tych szczepionek , poszukajcie sobie co wszczepiano ludziskom
    w USA podczas wielkiej depresji .
    A tym co sie wydaje ze tacy jak Stalin i Hitler to juz przezytek
    histori , i wszyscy bedziemy sobie zyli dlugo i szczesliwe pykajac
    sobie na gieldzie , polecam ``bardzo ciekawa ideologie`` wyrytwa na
    granicie w USA ,

    http://www.radioliberty.com/stones.htm

    http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones

    Ludzie sie nie zmieniaja , tylko ich narzedzia i metody .

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-07-19 19:23:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    To nie bedzie korekta ale silna fala spadkowa. Do polowy pazdziernika rynek
    powinien sie trzymac.

    D.