  • 11. Data: 2002-03-16 20:37:55
    Temat: Re: Beverly Hills
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    > a sprzedawca ladnie powie - skoro pan nie chce to roaming za 3 miesiace po
    > terminowym regulowaniu rachunkow albo po wplacie kaucji ....

    ale ja mialem na mysli tyko prosbe o zaklejenie numerow karty podczas
    wykonywania kopii xero - to wszytsko
    ;-) a tak w ogole to sa przeciez inni operatorzy ;-)
    bartek

  • 12. Data: 2002-03-16 20:40:43
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale ja mialem na mysli tyko prosbe o zaklejenie numerow karty podczas
    > wykonywania kopii xero - to wszytsko

    ae wg mnie to prawidowo robili ze kserowali z numerem - w momencie gdybym
    wydzwonil rachunek niewiadomo jaki to dzieki temu mogli by obciazyc mi
    karte - a nie znajac numeru jak miei by to zrobic? Chyba w tym celu jest to
    zabezpieczenie...

    > ;-) a tak w ogole to sa przeciez inni operatorzy ;-)

    3 lata temu Era byla jedynym sensowynm wyborem ;-) Idea byla bezzasiegowa a
    Plus dla pracujacyhc ;-)

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-03-16 20:47:01
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Jarosław Popiel wrote:

> [...]
    > karte - a nie znajac numeru jak miei by to zrobic? Chyba w tym celu jest to

    A posiadacz karty taką transakcję mógłby ze 100% pewnością skutecznie
    reklamować...
    Pracowałem kiedyś w punkcie Ery i na 100% nie było do tego upoważnienia
    do obciążania karty. Chodziło wyłącznie o to, że jak klient kartę od
    banku dostał to prawdopodobieństwo, że nadzwoni i zniknie jest znacząco
    mniejsze. Chociaż parę roamingów na VE z PKO BP (wtedy jeszcze nie SA)
    włączyłem:)

    pzdr

    Tomek

  • 14. Data: 2002-03-16 20:47:32
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    ?

  • 15. Data: 2002-03-16 20:47:46
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

  • 16. Data: 2002-03-16 20:50:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > banku dostał to prawdopodobieństwo, że nadzwoni i zniknie jest znacząco
    > mniejsze. Chociaż parę roamingów na VE z PKO BP (wtedy jeszcze nie SA)

    oki - THX za odp po co to robili :-)

    pozdr

    BTW zaklejales numerki? ;-)

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-03-16 20:51:52
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    > ?

    no wiesz pomysl z obciazaniem karty za nieplacenie rachunkow ;-)
    bartek

  • 18. Data: 2002-03-16 21:01:43
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    > BTW zaklejales numerki? ;-)

    no wlasnie ja tez jestem bardzo ciekawy ?? ;-)
    bartek

  • 19. Data: 2002-03-18 11:07:29
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Jarosław Popiel wrote: