-
1. Data: 2009-03-28 16:05:35
Temat: Bezczelne MIlle
Od: szczurwa <s...@g...com>
Pomimo dwóch reklamacji, pisemnej u telefonicznej, Mille bezczelnie
nalicza mi składki na jakieś ubezpieczenie" bezpieczna karta" i za
cholerę nie chce go wyłączyć. To ciekawy przyczynek do działalności
banków jako instytucji zaufania publicznego - rżnąć swojego klenta na
żywca.
-
2. Data: 2009-03-28 17:12:39
Temat: Re: Bezczelne MIlle
Od: Mithos <f...@a...pl>
szczurwa pisze:
> Pomimo dwóch reklamacji, pisemnej u telefonicznej, Mille bezczelnie
> nalicza mi składki na jakieś ubezpieczenie" bezpieczna karta" i za
> cholerę nie chce go wyłączyć. To ciekawy przyczynek do działalności
> banków jako instytucji zaufania publicznego - rżnąć swojego klenta na
> żywca.
Też tak miałem (tyle, że u mnie wystarczyła 1 telefoniczna reklamacja).
Odsłuchano rozmowę z konsultantem gdy wyłączałem przedmiotowe
ubezpieczenie i bezproblemowo oddano pieniądze i wyłączono. Miałem w
Millenium 5 kart i tylko z pierwszą taki problem - później żadnych
problemów.
Osobiście bardzo polecam ten bank (przynajmniej z punktu widzenia KK).
Szkoda, że ich karty są "zwykłe" i nie mają żadnych bajerów ani
sensownych (dla mnie) kart partnerskich.
--
Mithos
-
3. Data: 2009-03-28 17:32:03
Temat: Re: Bezczelne MIlle
Od: szczurwa <s...@g...com>
On 28 Mar, 18:12, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> Też tak miałem (tyle, że u mnie wystarczyła 1 telefoniczna reklamacja).
> Odsłuchano rozmowę z konsultantem gdy wyłączałem przedmiotowe
> ubezpieczenie i bezproblemowo oddano pieniądze i wyłączono. Miałem w
> Millenium 5 kart i tylko z pierwszą taki problem - później żadnych
> problemów.
Czy którakolwiek z Twoich kart figurowała w trakcie jej uzywania w
BIK ?
-
4. Data: 2009-03-28 17:38:57
Temat: Re: Bezczelne MIlle
Od: Mithos <f...@a...pl>
szczurwa pisze:
> Czy którakolwiek z Twoich kart figurowała w trakcie jej uzywania w
> BIK ?
Wszystkie :)
--
Mithos