  • 11. Data: 2005-11-04 17:19:27
    Temat: Re: Bezczelność w MultiBanku
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 4 Nov 2005 16:11:58 +0100, w <4...@n...home.net.pl>, Maciej Wójcik
    <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał(-a):

    > No z takim chamstwem to się jeszcze nie spotkałem. Zawsze mi się wydawało,
    > że to klient kończy rozmowę, jak już dowie się wszystkiego, czego się chciał
    > dowiedzieć. A z czymś takim to przyznam szczerze, że się pierwszy raz
    > spotykam... Rozczarowałem się tym MultiBankiem.

    No to i tak wyszedłeś lepiej niż ja, przynajmniej nie straciłeś przez nich kasy
    :) Mnie skasowali nawet za nieprzyjęcie przelewu zagr. podobno wg ich TOiP.
    I raczej zrezygnuję z ich usług, bo mnie po prostu wkurzają :].

  • 12. Data: 2005-11-04 18:05:49
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Zatem w którym banku szanują studentów, a przynajmniej traktują ich
    > niegorzej niż w Multi?

    A ja myśle że nigdzie nie jest pięknie, zawsze mozesz trafić i dobrze i źle.
    Pracwnik banku też człowiek i może mieć okres :)

    Darek

  • 13. Data: 2005-11-04 18:32:31
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > A ja myśle że nigdzie nie jest pięknie, zawsze mozesz trafić i dobrze i
    > źle. Pracwnik banku też człowiek i może mieć okres :)
    No to co w takim razie? Myślisz, że powinienem zadzwonić na MultiLinię i
    poskarżyć się na traktowanie przez bliżej nieokreśloną kobietę, której
    nazwiska nie zdążyłem zapamiętać? Wydaje mi się, że są w stanie sprawdzić
    kto to do mnie dzwonił, tylko co to da? Czy może powinienem to zostawić w
    spokoju i udawać, że nic takiego nie miało miejsca? Bo nie ukrywam, że
    trochę się zraziłem do MultiBanku :-/
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 14. Data: 2005-11-04 18:47:13
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Wypełniłem wniosek kilka dni temu i dziś dostałem telefon: "Dzień dobry,
    > dzwonię z MultiBaku. Decyzja odmowna, brak odpowiednich wpływów na rachunek.".
    > Koniec rozmowy.

    w skypie 5s jest gratis :-)

  • 15. Data: 2005-11-04 19:01:08
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > w skypie 5s jest gratis :-)
    Hehe, no niestety się nie załapali, bo mój telefon twierdzi, że rozmowa
    trwała 14 sekund ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 16. Data: 2005-11-04 19:30:35
    Od: "topjes" <topjes@_USUN_TRA_LA_LA_gazeta.pl>

    "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> wrote in message
> [...]
    > kto to do mnie dzwonił, tylko co to da? Czy może powinienem to zostawić w
    > spokoju i udawać, że nic takiego nie miało miejsca? Bo nie ukrywam, że

    Pewnie Twój przypadek i tak już jest analizowany ;))))

    pzdr
    topjes

  • 17. Data: 2005-11-04 19:34:01
    Temat: Re: Bezczelno w MultiBanku
    Od: "topjes" <topjes@_USUN_TRA_LA_LA_gazeta.pl>

    > Buraki... :-/
    > Może by tak do DB się przenieść? Hmm... Ofertę mają całkiem ciekawą -
    > ciekawe jak obsługa...

    A może być tak, ze pokorzystasz i wrócisz...
    Ja szukałem ciekawej alternatywy ostatnio dla MK Ja (nie tylko od strony
    kosztowej) i nie znalazłem. Rozpieściło mnie Multi niestety. Pełen online,
    jeden ID, bogate funkcje z necie, fundusze inwestycyjne i placówki. Poza tym
    czym człowiek starszy tym mniej chętnie kurcze zmienia bank. A kiedyś miałem
    kilkanaście kont jednocześnie :))))

    pzdr
    topjes

  • 18. Data: 2005-11-04 19:34:20
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Pewnie Twój przypadek i tak już jest analizowany ;))))
    Sugerujesz, że mamy tu tajnych obserwatorów z MultiBanku? ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 19. Data: 2005-11-04 19:48:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Wójcik napisał(a):

> [...]
    > czego się chciał dowiedzieć. A z czymś takim to przyznam szczerze, że
    > się pierwszy raz spotykam... Rozczarowałem się tym MultiBankiem.

    Ja mialem wplywy na konto ok 4tys/miesiac i nie chcieli ma dac debetowej
    VISA CL (o dziwo kredytowa VISE posiadam) - wymagane wplywy
    1tys/miesiac. Podobno nie mialem wystarczajacych wpywow (?!). Tyle ze do
    mnie nikt nie dzwonil, a sam sie musialem o to dowiadywac. Jest to
    beznadziejny i szajsowny bank.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2005-11-04 19:51:58
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

> [...]
    > Podobno nie mialem wystarczajacych wpywow (?!). Tyle ze do mnie nikt nie
    > dzwonil, a sam sie musialem o to dowiadywac. Jest to beznadziejny i
    Ja ich nawet o kartę VISA Classic nie pytałem, bo wiedziałem, że stoję na
    straconej pozycji. O dziwo BZ WBK daje zarówno VC jak i MC bez łaski. Szkoda
    mi rezygnować z Multi tylko ze względu na studencką kartę kredytową do
    której się przymierzałem... Ale skoro głupiego kredytu odnawialnego dać nie
    chcą, to na pewno znajdą i powód, zeby KK mi nie wydać.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik