  • 1. Data: 2010-03-11 09:57:57
    Temat: Bęzie nowy bank - Ikea
    Od: g...@o...pl

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,76488
    88,_Rz___Ikea_chce_miec_w_Polsce_bank.html

  • 2. Data: 2010-03-11 11:54:29
    Temat: Re: Bęzie nowy bank - Ikea
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <g...@o...pl>news:3461.0000066c.4b98bea5@n
    ewsgate.onet.pl

    [ciach]

    jakość obsługi, oferty itp. będzie taka sama jak ich tandetnych mebelków? :)

  • 3. Data: 2010-03-11 13:39:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <g...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,76488
    88,_Rz___Ikea_chce_miec_w_Polsce_bank.html

    Polska jest dynamicznie rozwijającym się krajem -- weźmy
    pod uwagę choćby banki: Alior, FM, IKEA... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-03-11 14:56:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > [ciach]
    >
    > jakość obsługi, oferty itp. będzie taka sama jak ich tandetnych mebelków?

    Raczej to nie bedzie bank do zbierania depozytow, tylko niemieckie
    oszczednosci beda pozyczac na kilkadziesiat procent i na tym ma polegac
    interes.

    PS
    Ostatnio rozbawil mnie Getin kredytem na 0%, a potem maczkiem napisane, ze
    rzeczywisty koszt kredytu ponad 50%

  • 5. Data: 2010-03-11 19:50:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > PS
    > Ostatnio rozbawil mnie Getin kredytem na 0%, a potem maczkiem napisane,
    > ze rzeczywisty koszt kredytu ponad 50%

    wrzucili mi taką ulotkę do skrzynki, wielkimi bukwami 0% a na dole RRSO

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-03-11 21:55:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 12:54:29 +0100, Valdi napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > jakość obsługi, oferty itp. będzie taka sama jak ich tandetnych mebelków? :)

    Jeśli będzie taka sama jak ich żarcia, to ja się piszę :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-03-11 22:48:04
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Jeśli będzie taka sama jak ich żarcia, to ja się piszę :)

    Jesteś amatorem hot-dogów po 1 PLN? Za które można płacić kartą?*

    * - przy zakupie 5 szt. :)

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2010-03-11 23:37:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:48:04 +0100, Grzexs napisał(a):

    > Jesteś amatorem hot-dogów po 1 PLN? Za które można płacić kartą?*
    >
    > * - przy zakupie 5 szt. :)

    Raczej klasycznych klopsików, doskonałej ryby, sera smażonego, pysznych
    sałatek i ciast. Do tych hotdogów nie chce mi sie pchać przez dziki tłum.

    Przez Ciebie teraz się głodny zrobiłem ;) Alę dzięki za cynk o karcie,
    myślałem, że te maszynki to tylko gotówkę przyjmują.

    A, jeszcze we Wrocku mają świetnego kucharza - jeszcze nie widziałem kogoś
    podającego żarcie z tak szerokim uśmiechem.

    Zaś meble z Ikei mam i sobie chwalę. Podstawowa zasada - NIE ROZBIERAĆ PO
    ZŁOŻENIU. Do tego monentu wszystko działa jak należy. :) I jest tanio.
    Znajdź mi gdzieś indziej szafę trzydrzwiową za 250zł (+ koszt uchwytów).
    Jest to rzecz jasna ordynarna płyta wiórowa z tekturą w środku + okleina,
    ale kilka lat wytrzyma bez problemu, a tyle potrzebuję.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-03-12 13:00:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hnak6k$kgd$...@n...interia.pl

    > jakość obsługi, oferty itp. będzie taka sama jak ich tandetnych mebelków? :)

    Wiesz, kiedy meble były produkowane za granicą, w Chinach,
    to były dobrej jakości, ale teraz, gdy Ikea pobudowała
    fabryki w Polsce... ;)

    Najlepsze gotowe ,,szafki'' to wiszące szmaty -- zajmują albowiem mało
    miejsca i są tanie. Niestety nie można tą metodą budować szafek, o jakich
    ,,marzę''. Można budować ,,szafki moich marzeń'' z drutów stalowych lub
    aluminiowych. Drewniane szafki (zwłaszcza szuflady) to paranoja -- dużo
    miejsca traci się w nich na same konstrukcje. :) Jeśli wolnostojąca ;)
    szuflada ma 20 cm szerokości, mamy 9 cm (albo nawe 12 cm) na same
    konstrukcje, a że zwykle z takiej ,,szafki'' wystaje ,,okap'' (blat
    jest szerszy od samej szafki) możemy mieć 11 cm (albo i 8 cm) szerokości
    wnętrza szuflady na 24 cm (albo i 26 cm) szerokości całej szafki... :)

    .----------------.----------- ścianki samych szuflad
    V V
    ============================== <-- blat (diabli wiedzą, po co szerszy od szafki)
    ==============================
    | | . . . . | |
    | | | | () | | | |
    | |]| |______________| |[| |
    | | | | () | | | |
    | |]| |______________| |[| |
    | | '=' '=' | |
    wykorzystania)
    | | | | () | | | |
    | | '=' '=' | |
    | | . . . . | |
    | | | | () | | | |
    | |]| |______________| |[| |
    | | '=' '=' | |
    | '======================' | <-- jakiś cokolik (diabli wiedzą, po co)
    |_'----------------------'_|

    ^ ^
    '------------------------'-------- ścianki całej szafki

    Ścianki mogą być cieńsze (nawet do 10 mm) a z innej strony mechanizmy
    rolkowe mogę mieć więcej niż 10 mm -- na przykład u mnie mają 15 mm.
    Między tylną ścianką szafki a końcem szuflady też są wolne
    przestrzenie -- czasami nawet długie na 5 cm. :)

    Gotowe ,,szafki'' z drutów stalowych nie zabierają dużo miejsca, ale są piekielnie
    drogie.
    Gotowe szmaciane ,,szafki'' są tanie i nie zabierają dużo miejsca. :) Są śmieszne i
    tandetne?
    Owszem, ale są praktyczne. :) Drewniane (i drewnopodobne) meble też zazwyczaj są
    tandetne. :)

    Szafa za 250 złotych? Nie łatwiej wydzielić część mieszkania na garderobę i
    zamontować
    tam półki oraz drążki do wieszania ubrań? Półki metalowe -- z siatek drucianych.

    W Lidlu są fajne ,,szafki'' druciane. Niestety Lidl nie sprzedaje ich, a jedynie z
    nich korzysta. :)

    Budowanie szafek z drutów stalowych (chromowanych -- rzecz jasna!) nie jest
    łatwe. Druty trzeba jakoś łączyć ze sobą. :) Gotowe półeczki z takich drutów
    (jak już wyżej napisałem) są piekielnie drogie, :) choć i tak nieporównywalnie
    tańsze od drewnianych -- zwłaszcza wtedy są tańsze, gdy weźmiemy pod uwagę fakt,
    iż zabierają mało miejsca w zestawieniu z drewnianymi. :) (powierzchnia mieszkań
    jest raczej droga)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-03-12 16:03:06
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    >
    > Przez Ciebie teraz się głodny zrobiłem ;) Alę dzięki za cynk o karcie,
    > myślałem, że te maszynki to tylko gotówkę przyjmują.

    Zupełnie zapomniałem o maszynkach! Nie pamiętam, czy przyjmują karty.
    Miałem na myśli stoiska z obsługą białkową. Dość rzadko bywam na
    Bielanach, mam dotamtąd jakieś 700 km.

> [...]
    > Jest to rzecz jasna ordynarna płyta wiórowa z tekturą w środku + okleina,
    > ale kilka lat wytrzyma bez problemu, a tyle potrzebuję.

    Ikea ma już pewną praktykę w usługach bankowych, kiedyś usiłowali mi
    wcisnąć - dość nachalnie - kartę kredytową, "darmową". Oczywiście tylko
    w pierwszym roku.

    --
    Grzexs