  • 11. Data: 2003-04-04 14:11:13
    Temat: Re: Bezmyślny system logowania do BPH PBK
    Od: g...@p...onet.pl

    Moim zdaniem do pracy się chodzi po to żeby pracować a nie stukać sobie
    przywatne przelewiki.

  • 12. Data: 2003-04-10 10:28:51
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > Jeśli tylko _raz_ to bym przebolał. W przypadku jednak bliźniaczego
    > systemu ING taki aplet ładuje się "co chwilę" i to już nie jest zabawne.
    > Pomijam ten drobiazg, ze z normalną JAVĄ te aplety nie działają i tylko
    > dlatego muszę trzymać u siebie NN4.7x (na komputrze z linuksem) i IE

    Dla ułatwienia dodam że NN 4.79, bo 4.80 już nie działa. I nie można
    korzystać z proxy http, w przypadku squid - ściąganie _za każdym
    razem_ tego apletu Javy się wywala.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-