  • 1. Data: 2010-05-27 20:33:49
    Temat: Bezpartyjny Belka - Kandydat Komorowskiego na stanowisko Prezesa NBP
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Marek Belka, kandydat P.O. Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego:
    *przynaleznosci do ZSMP, PZPR i SLD
    *KO Belch

    "Zobowiązuję się do utrzymywania ścisłej tajemnicy, także przed najbliższymi
    osobami, faktu utrzymywania kontaktów z SB MSW oraz wszelkich informacji z
    tego
    wynikających. Niżej: Łódź, dn. 10.09.1984r. i podpis - Marek Belka"

    =====
    Giertych: I ostatnie pytanie, panie premierze: czy kiedykolwiek podpisał pan
    dokument o współpracy ze Służbą Bezpieczeństwa? Belka: Nie.
    To fragment przesłuchania Belki przed komisją śledczą.
    =====

  • 2. Data: 2010-05-27 20:37:05
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-05-2010 o 22:33:49 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > pan dokument o współpracy ze Służbą Bezpieczeństwa? Belka: Nie.
    > To fragment przesłuchania Belki przed komisją śledczą.

    wierni do końca, ci aparatczycy.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 3. Data: 2010-05-27 21:06:38
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pan dokument o współpracy ze Służbą Bezpieczeństwa? Belka: Nie.
    > To fragment przesłuchania Belki przed komisją śledczą.

    Syf malaria.
    Dobrze, że Zyta była tylko ministrem.

  • 4. Data: 2010-05-28 05:52:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    Czy Pan Belka jest masonem?
    Lepiej , zeby nim byl bo moze wtedy cos dla Polski utarguje pomiedzy
    Illuminati.
    Ci z was, ktorzy mieli to szczescie trzymac w reku jednodolarowy
    papierek USA,
    ci ludzie wiedza, ze po jednej stronie jest ow wielki mason George
    Washington
    a po drugiej nad pyramidka swieci w trojkacie wszystkowidzace Oko masonerii.
    Jak rozumiem, kazdy niemal poczciwiec moze osiagnac pewien stopien
    wtajemniczenia-
    az do 32 stopnia. Pozniej juz jednak licza sie tylko wiezy Krwi. To Krew
    swoja obsadza
    najwyzsze agendy dedcydenckie w USA, Bilderbergu i innych centrach
    swiatowej wladzy.
    To jest wlasnie owo Oko w dolarze.
    Miejmy nadzieje, ze Oko wlasnie zrobilo tzw perskie oko do Belki, dajac
    mu do zrozumienia,
    ze robote w Banku ma jak w banku.

    fatso

  • 5. Data: 2010-05-28 08:14:37
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

[...]

    Dieter: nie chcę występować jako adwokat Marka Belki, bo nie znam jego
    przeszłości i specjalnie nie interesuje mnie gdzie należał.
    Jeśli podpisał jakąś listę to chluby mu to nie przynosi ale to w tej chwili
    nie jest najważniejsze.

    Jak wiadomo prof. Belka pełnił ostatnio funkcję dyrektorską w MFW i chyba nie
    sądzisz, że wybrali by na tak wysokie stanowisko dyletanta.
    Jest uważany za b.dobrego ekonomistę i fachowca. Przeczytaj poniższy link.

    http://www.parkiet.com/artykul/933058_Marek_Belka_to
    _wzmocnienie__pozycji_banku_centralnego.html

  • 6. Data: 2010-05-28 08:26:10
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    http://www.parkiet.com/artykul/933058_Marek_Belka_to
    _wzmocnienie__pozycji_banku_centralnego.html

    Ale Ty naiwny jesteś. MFW to agentura WSI. Przecież skróty tyle samo liter
    mają. To gołym okiem widać.

  • 7. Data: 2010-05-28 09:03:43
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Naiwnosc ludzka nie ma granic. Jak zwykle rozmijamy sie na calego w naszym
    mysleniu XXL.

    D.

  • 8. Data: 2010-05-28 10:00:36
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Naiwnosc ludzka nie ma granic. Jak zwykle rozmijamy sie na calego w naszym
    mysleniu XXL.

    Czy kwestionujesz, że prof. Belka jest b.doświadczonym ekonomistą skoro
    sprawował wcześniej m.in. funkcję min. finansów w rządzie L.Millera a ostatnio
    dyrektora w MFW?

    Czy B.Komorowski upadł na głowę skoro wysunął kandydata na stanowisko prezesa
    NBP spoza swojego kręgu partyjnego?

    A może to jakiś kolejny spisek "bandy Rudego" ???

  • 9. Data: 2010-05-28 12:42:48
    Od: fatso <f...@t...net>

    XXL wrote:
> [...]
    > NBP spoza swojego kręgu partyjnego?
    >
    > A może to jakiś kolejny spisek "bandy Rudego" ???

    zauwazylem dzisiaj w Zydecie, ze jakis politykier ubolewa nad faktem,
    ze Belka nie bedzie sklonny
    "wspolpracowac" z jakimkolwiek rzadem.
    I oto tu wlasnie sie rozchodzi, prosze panstwa. Belka nie da sie
    przycisnac do muru i pojsc na deficyt,
    nie nakreci maszynki do wyrobu papierowych zlotowek bez pokrycia.
    Faktycznie to jest feler w oczach
    tych z ul. Wiejskiej, ktorym jest pilnie potrzebna kielbasa wyborcza.
    Brawo p.o. Prezydenta Komorowski>>> to byl strzal w dziesiatke.

    fatso

  • 10. Data: 2010-05-28 12:55:38
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "fatso"

    Chciałby się wiedzieć, w związku z czym podpisał papiery co Dieter zapodał.
    Jak wywiad czy tam konsultant to ma plus, a najwyżej bez znaczenia.
    Jak podpierdalał kolegów albo rodzine, to nie bardzo.
    Ale skad sie dowiedzieć, skoro papiery leżały zamkniete i misie dozowali
    tylko te, co im pasowały żeby kogos ujebać?

    Generalnie najgorzej z tymi, na których nic nie ma.
    No bo jak juz wiadomo ze koleś podpisał, to nikt go nie zaszantażuje, a o to
    podobno chodziło w całej lustracji.

    Ale jak koleś ma czyste papiery, to wiemy tylko tyle, że na razie i ogólnie
    to jest podejrzana chyba, że urodzony za późnego Gierka.

    Belka wprowadził podatek tam, gdzie inni pozwalali grubasom jeździć za
    darmo.
    A tak przynajmniej do ogólnej kasy wraca jakiś procent.
    W sumie, oprócz VAT, to jest IMO jedyny sprawiedliwy podatek.

    Co do podatu od osetek z lokat to kurestwo, ale cos mi świta, ze to nie był
    pomysł Belki.
    Nie mam pewności.
    Ogólnie sie to nazywa podatkiem Belki, ale cos mi tam drynda że podatek od
    zysków kapitłowych i ten szczególny od procentów z lokat to nieco rozdzielna
    sprawa.