  • 11. Data: 2010-05-28 13:14:48
    Temat: Re: Bezpartyjny Belka - Kandydat Komorowskiego na stanowisko Prezesa NBP
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:htoeg9$3hd$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "fatso"

    > Chciałby się wiedzieć, w związku z czym podpisał papiery co Dieter
    > zapodał.

    http://www.dziennik.krakow.pl/pl/aktualnosci/kraj/21
    4101-premier-sklamal.html

    --
    marfi

  • 12. Data: 2010-05-28 13:28:24
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > http://www.dziennik.krakow.pl/pl/aktualnosci/kraj/21
    4101-premier-sklamal.html

    Jesli dla wywiadu to dla mnie na plus.
    Poza tym z tego materiału nadal nic nie wiadomo.
    Jakies zadania tylko gdzie jest mowa o jakiejkolwiek realizacji.

    Poznali teczke, to dlaczego nie napisali?
    W teczce była tylko instrukcja wyjazdowa i nic więcej?

    Nadal gówno-prawda z tego wynika.

  • 13. Data: 2010-05-28 15:16:45
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    1. Byc dobrym ekonomista, a wykorzystywac swoja wiedze dla dobra Panstwa to
    dwie rozne sprawy. Skad u Ciebie przekonanie. ze jak juz ktos jest na
    wysokim stolku, to musi byc wybitnym i skutecznym specjalista? Sam tytul
    profesora, stanowisko u komucha Millera i studia zagraniczne zrobione za
    czasow glebokiej komuny (podobnie jak Balcerowicz) sa dla mnie malo
    wiarygodnymi dowodami na jego uczciwosc i bezpartyjnosc o ktorej gadaja
    lansujacy go politycy i ekonomisci (m.in. prof. Orlowski - ten sam, ktory
    zasiadal w radzie nadzorczej wielkiego wału pt. Warszawska Grupa
    Inwestycyjna S.A.)

    2. Belka wprowadzil podatek m.in. dla biedakow, ktorzy od uciulanych paru
    zlotych w banku placa ponownie podatek. Czy to nie Rudy pozniej obiecywal
    zniesienie tego podatku?

    3. Jak facet, ktory klamie w tak powaznej sprawie jak funkcjonowanie w SB
    moze zarzadzac NBP?

    Dieter

  • 14. Data: 2010-05-29 01:09:22
    Od: sorden <s...@s...com>

    Dieter wrote:

    > Giertych: I ostatnie pytanie, panie premierze: czy kiedykolwiek podpisał
    > pan dokument o współpracy ze Służbą Bezpieczeństwa? Belka: Nie.
    > To fragment przesłuchania Belki przed komisją śledczą.
    > =====

    Nie ma się co unosić. Takich kłamiących polityków jest znacznie więcej.
    Jeden z nich np. obecnie kandydyje na urzad prezydenta, dziedziczac schędę
    po swoich bracie...
    Czymze jest wiec stanowisko prezesa NBP, wobec prezydenta kraju ?

    --
    in

  • 15. Data: 2010-05-29 07:09:44
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Najważniejsze, że rynki finansowe pozytywnie oceniają kandydaturę M.Belki na
    stanowisko prezesa NBP. Oznacza to, że wysoko cenią jego kwalifikacje i
    doświadczenie.

    Opinie ignorantów i laików Twojego pokroju są bez znaczenia.

  • 16. Data: 2010-05-29 08:11:54
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > doświadczenie.
    >
    > Opinie ignorantów i laików Twojego pokroju są bez znaczenia.

    Gdzie widzisz tę reakcję? Bo ja patrzę na wykresy i od ogłoszenie
    kandydatury PLN Basket +-0%. Wydaję mi się, że będziesz niemiło zaskoczony
    reakcją rynków finansowych :). Chyba, że rozmawiałeś z nimi i ci
    powiedziały, że będzie inaczej.

    Najłatwiej jest rzucić w kogoś inwektywą.

    kc

  • 17. Data: 2010-05-29 08:37:47
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > doświadczenie.
    >
    > Opinie ignorantów i laików Twojego pokroju są bez znaczenia.

    Masz rację. Jedyna wszechszłuszna opinia - to opinia naszej wspólnej
    matki partii.

    Wszelakim podżegaczom, wywrotowcom i wrogom naszych skarbów
    narodowegych (i ponadnarodowych) jakimi są: Leszek Balcerowicz,
    Chenryka Bochniarz, Fundacja Baterego sponsorowana przez filantropa
    Sorosa', koncern Agora i od jutra Marek Belka.....

    "[...] Nakrzyczał się w Sejmie propagandowo" Do roboty", a potem
    wyszedł z niego udając się wprost do Fundacji Batorego, prawdziwego-
    moim zdaniem- ośrodka władzy w Polsce..

    W wyborach prezydenckich 2005 roku popierał panią Henrykę
    Bochniarz(????). Feministkę i stypendystkę amerykańskiej fundacji
    Fulbrighta. W latach 1985-87 wykładała na University of Minnesota.
    Członkini Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej, w latach 1971-
    1990 była pracownikiem państwowego Instytutu Koniunktur i Cen.

    Obecnie zasiada w zarządach Agory( wyd. Gazety Wyborczej), Lukas Bank,
    Commercial Union. Jest też wiceprezesem Boeing International na Europę
    środkową i Wschodnią i doradcą w grupie Banku Światowego...

    ...mówimy gromkei i stanowcze NIE.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2010-05-29 08:39:40
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > Commercial Union. Jest też wiceprezesem Boeing International na Europę
    > środkową i Wschodnią i doradcą w grupie Banku  Światowego...

    A tu link do w/w felietonu....

    Automistyfikacja demokracji...
    http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/Automistyfikacja-
    demokracji,2,ID407188228,RS1,n

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2010-05-29 12:40:07
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Giertych: I ostatnie pytanie, panie premierze: czy kiedykolwiek podpisał pan
    > dokument o współpracy ze Służbą Bezpieczeństwa? Belka: Nie.

    Dieterze drogi nie sposób się z toba nie zgodzić w kwestiach tzw
    "historyczno-moralnych".
    Ale gdyby wziąść pod uwagę punkt widzenia czysto traydingowy, to ekipa
    nazwijmy to "Tuska" w ostatnim czasie ...:

    Re: Ciekawostka - Rostowski.
    http://tiny.pl/ht5qb

    "[...] Że co? GS zarobił czyli (prawdopodobnie):

    - pożyczył np 1mld zł, zamienił na euro po 4zł czyli ma 250 mln euro
    - poczekał/spowodował aż euro wzrośnie do 4.5zł
    - sprzedał euro po 4.5 zł co daje mu 1.125 mld zł.
    - oddaje 1mld zł + 5% odsetek = 1.050 zł
    - zostaje zysk 120 mln zł -> 26,7 mln euro minus to co musiał wydać
    na
    osłabienie złotego

    A Tusk poprostu sprzedał euro na górce...dzięki czemu Naród zyskał bo
    zamiast z uni dostać np 28 mld złotych (gdyby zamienił wszystko po
    kursie 4
    zł), może dostać ok 31-32 mld (nie sprzedał wszystkiego chyba jeszcze)
    [...]"

    NBP wchodzi agresywnie na rynek walutowy
    http://tiny.pl/hg42q

    "[...] Po południu komentarze na ten temat zostały przyćmione przez
    absolutną nowość na krajowym rynku walutowym. Narodowy Bank Polski o
    13-tej ogłosił, że przeprowadził interwencję walutową mającą na celu
    osłabienie kursu złotego. Innymi słowy bank sprzedawał złotego i
    kupował euro. [...]".

    ....w porównaniu np. do chlebodawców Fatso:

    Złoto trafione rykoszetem
    http://dwagrosze.blogspot.com/2010/04/zoto-trafione-
    rykoszetem.html

    "[...] Znany inwestor najwyraźniej widział zbliżający się kryzys i
    chciał mieć skrojony na miarę walor aby zakładać się przeciwko niemu.
    W kryzysie za-shortowany walor stał się naturalnie nic nie wartym
    "toksycznym aktywem". Instytucje które go kupiły potraciły na tym góry
    kapitału. Sam Royal Bank od Scotland stracił na tym "royalnie" coś ok.
    $800 milionów dolarów. [...]".

    Jak nie sprzedawać złota
    http://dwagrosze.blogspot.com/2007/04/jak-nie-sprzed
    awa-zota.html

    "[...] Gościa który stracił $4miliardy publicznej kasy nie mający
    specjalnego poczucia humoru Chińczycy rozstrzeliwują. [...]".

    ....wychodzi naprawdę nie najgorzej .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2010-05-29 19:07:09
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 29-05-2010 o 09:09:44 XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > stanowisko prezesa NBP. Oznacza to, że wysoko cenią jego kwalifikacje i
    > doświadczenie.

    bahahahhahaha cytując Charliego

    > Opinie ignorantów i laików Twojego pokroju są bez znaczenia.

    sam jesteś ignorant: ignorujesz fakty.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.