  • 21. Data: 2010-05-29 20:28:23
    Temat: Re: Bezpartyjny Belka - Kandydat Komorowskiego na stanowisko Prezesa NBP
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A cos bardziej merytorycznie mozesz napisac? Poparcie Belki przez
    Kwasniewskiego i innych czerwonych bucow to jedynie dowod na to, ze to
    wyjatkowo nieciekawa kandydatura.

    D.

  • 22. Data: 2010-05-29 22:24:48
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 29 Maj, 22:28, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:

    Poparcie Belki przez Kwasniewskiego i innych czerwonych bucow to
    jedynie dowod na to, ze to wyjatkowo nieciekawa kandydatura.

    Te czerwony buce wprowadziły podatek liniowy dla przedsiębiorstw,
    podwalina naszego dużego i ciągłego wzrostu PKB.
    Drugie w kolejności dla mnie (przez ostatnie 20 lat) to decyzje Zyty
    odnośnie podatków, limitów, składek itp., bardzo duży wkład w
    konsumpcje wewnętrzną.

    @Zbyszek
    > stanowisko prezesa NBP. Oznacza to, że wysoko cenią jego kwalifikacje i
    > doświadczenie.
    bahahahhahaha cytując Charliego

    Belka stosując terminologię giełdową to lewar x10 (x100 przeginając) w
    stosunku do poprzedniego prezesa NBP.
    Wiedza, doświadczenie, znajomość 'big boys' finansjery światowej.

    @Endriu
    Obecnie zasiada w zarządach Agory( wyd. Gazety Wyborczej), Lukas
    Bank,
    Commercial Union. Jest też wiceprezesem Boeing International na
    Europę
    środkową i Wschodnią i doradcą w grupie Banku Światowego...

    No i ?????????
    Chcieli to wzieli.
    Chyba nie tęsknisz za socjalizmem, że dla wszystkich równo. A bogatych
    na szafot.

    @All
    "W teczce nie ma również dowodów, że Belka pobierał wynagrodzenie za
    swoje działania. Jest za to adnotacja, że Marek Belka nie zgodził się
    informować SB o tym, co dzieje się na jego macierzystej uczelni w
    Łodzi."
    Się chłopak kształcił to podpisał instrukcje wyjazdową.

  • 23. Data: 2010-05-30 07:38:37
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > Europę
    >  środkową i Wschodnią i doradcą w grupie Banku  Światowego...

    Taki superspecjalista znający się na bankowosci, prowadzeniu gazety, i
    budowaniu samolotów .....

    P.S. Wiem, że warto w swoich szeregach mieć szpicla rządowego który
    uprzedzi prezesa o możliwości obejścia podatków, o szykowanej
    interwencji na rynkach walutowych, tudzież o tym że budżet państwa się
    sypie i warto wchodzić w złoto ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-06-11 08:12:20
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Opinie ignorant w i laik w Twojego pokroju s bez znaczenia.

    No to może opinia twojego ideowego guru sprzed paru lat będzie dla
    ciebie jakimś wyznacznikiem...

    WSPANIAŁE UCZUCIE NIEOMYLNOŚCI
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=789

    "[...] A pamięć bywa "zabójcza". Jakby tak sobie ktoś przypomniał, co
    w 2005 roku Pan Tusk mówił na temat Pana Belki, to wczoraj umarłby ze
    śmiechu. [...]".

    Belka nie współpracował z SB
    54.html

    "[...] Wyjeżdżając jesienią 1984 r. na stypendium do Ameryki, Belka
    podpisał "Instrukcję", w której "przyjął do realizacji zadania na
    rzecz Służby Bezpieczeństwa MSW". Wczoraj IPN upublicznił materiały
    dotyczące Belki. Z liczącej 68 stron teczki premiera wynika, że poza
    podpisaniem instrukcji i przekazaniem rezydentowi wywiadu dwóch
    broszur naukowych Belka nie zrealizował żadnych zadań, nie napisał ani
    jednego raportu. W 1985 r. uznano go za nieprzydatnego dla bezpieki, a
    akta przekazano do archiwum.

    Ujawnienie teczki nie powstrzymało ataków na premiera. JEGO DYNISJI
    ZAŻADAŁ WCZORAJ DONALD TUSK, LIDER PO. "Niejasna postawa Belki w
    wyjaśnieniu swojej przeszłości uniemożliwia prowadzenie prac rządu" -
    napisał Tusk w liście do prezydenta Kwaśniewskiego. PiS poparło list.
    - Podpisuję się pod tym obiema rękami - powiedział Ludwik Dorn.

    Dymisji żądają także Antoni Macierewicz (RKN) i Roman Giertych (LPR).
    Zarzucają Belce, że kłamał przed komisją śledczą ds. Orlenu,
    twierdząc, iż nie podpisał zobowiązania do współpracy z SB. Ich
    zdaniem instrukcja podpisana przez Belkę jest takim zobowiązaniem.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2010-06-11 08:36:43
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    twierdząc, iż nie podpisał zobowiązania do współpracy z SB. Ich
    zdaniem instrukcja podpisana przez Belkę jest takim zobowiązaniem.
    [...]".

    Instrukcje wyjazdowe do tej pory funkcjonują przy wyjazdach zagranicznych -
    "współpracowników" mamy na pęczki ;)