-
21. Data: 2007-04-23 14:34:08
Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Krzysztof Halasa napisał(a):
> A jesli chca tylko zaproponowac jakas niepotrzebna usluge albo zapytac
> czy ktos istotnie zaplacil za cos tam KK, to powinna im wystarczyc
> odpowiedz "to ja" na pytanie czy rozmawiaja z odpowiednia osoba. I tak
> nie da im to zadnej gwarancji, ale przeciez nie o to im tez chodzi.
I tak właśnie jest. Jedynie PROPONUJĄ przełączenie do IVR w przypadku
gdy chcesz przy okazji tej rozmowy zwrotnej dokonać jakiejś dyspozycji
albo wyjaśnić/sprawdzić coś co wymaga zalogowania do kanału telefonicznego.
-
22. Data: 2007-04-23 20:23:22
Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
Od: "Pen" <p...@g...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara"
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
news:f0ifld$qnb$1@kushnir.sileman...
> Oczywiście wykluczyć tego nie można, ale nie masz żadnej pewności, że się
> podszywał. Inteligo przy połączeniach wychodzących do klientów faktycznie
> może przełączyć klienta do IVRa. Stosują to, gdy np. wyślesz jakąś prośbę
> via poczta wewnętrzna i poprosisz o rozmowę zwrotną. Jeżeli wymaga to
> zautoryzowania klienta, przełączają do IVRa, proszą o zautoryzowanie się i
> wybranie "0" celem połączenia z konsultantem.
Ma to też jeden + . Prosisz o kontakt w ważnej sprawie: coś nie działa i jak
oddzwonią chętnie przełączą do zalogowania. Można oszczędzić na koszcie
połączenia, choćby zza granicy.
-
23. Data: 2007-04-23 20:34:34
Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>
Użytkownik "Pen" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f0j4ir$at0$1@inews.gazeta.pl...
> Ma to też jeden + . Prosisz o kontakt w ważnej sprawie: coś nie działa i
> jak oddzwonią chętnie przełączą do zalogowania. Można oszczędzić na
> koszcie połączenia, choćby zza granicy.
Tyle tylko, ze zaraz spotkasz sie z zarzutem (a pewnie i slusznym) ze skoro
mozna strone www spreparowac to i IVRa mozna podrobic. A macie jakis pomysl
jak bez oddzwaniania do banku te sprawe zalatwic? Moze bank do kontaktow z
nami tez powinien miec haslo/pin ;)
--
~yasiek
-
24. Data: 2007-04-24 17:03:32
Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
Od: "Pen" <p...@g...pl>
Użytkownik "yasiek" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:f0j58q$gfn$1@news.onet.pl...
> Tyle tylko, ze zaraz spotkasz sie z zarzutem (a pewnie i slusznym) ze
> skoro mozna strone www spreparowac to i IVRa mozna podrobic. A macie jakis
> pomysl jak bez oddzwaniania do banku te sprawe zalatwic? Moze bank do
> kontaktow z nami tez powinien miec haslo/pin ;)
i podpis, i pieczątkę można podrobić, i bankomat nawet cały też...
-
25. Data: 2007-04-24 17:15:39
Temat: Re: Bezpieczeństwo PKO - Inteligo pfff, żenada
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Pen napisał(a):
> i podpis, i pieczątkę można podrobić, i bankomat nawet cały też...
W zasadzie oddział też może być podrobiony. :-)