  • 1. Data: 2002-08-09 17:57:47
    Temat: Bezpieczeństwo e-Banków!!!
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

  • 2. Data: 2002-08-09 18:06:33
    Temat: Re: Bezpieczeństwo e-Banków!!!
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

  • 3. Data: 2002-08-09 20:40:36
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Jerzy Skrzypczyński napisał:
    > Panowie!
    >
    > Oto co przeczytałem na bankier.pl!!!
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=423182&type_id=1&or
    > der=priority&priority=2-20

    Żeby było jasne, także dla tych, co zbyt leniwi by zajrzeć: produkt
    wielkiego Bill'a jest dziurawy jak szwajcarski ser. Miałem dzisiaj
    wizję: za 30 lat będą go używać jedynie ludzie z marginesu społecznego.

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2002-08-09 21:13:13
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> wrote in message > Dlatego ja
    zawsze mowie:

    > Opera najlepsza jest! :)

    To prawda :-))

    ale nie zawsze
    zobacz: np
    http://www.numion.com/YourSpeed/

    BAH

  • 5. Data: 2002-08-10 11:55:29
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > To prawda :-))
    >
    > ale nie zawsze
    > zobacz: np
    > http://www.numion.com/YourSpeed/

    A u mnie chodzi bezproblemu :)

    Version
    6.01

    Build
    1041

    Platform
    Win32

    System
    Windows 98

    Java
    Sun Java Runtime Environment 1.3

  • 6. Data: 2002-08-11 11:40:20
    Od: Madziak <w...@p...onet.pl>

    "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał(a):

    >To prawda :-))
    >ale nie zawsze
    >zobacz: np http://www.numion.com/YourSpeed/

    Jakiś mały, głupi, praktycznie do niczego niepotrzebny skrypcik nie
    działa. Toć to plus Opery, że nie uruchamia jakiś lewych skryptów czy
    activX-ów :)

    A jak widzę byki w IE, to tylko się uśmiecham. Od czasu, gdy co chwilę
    wychodziły jakieś bugi w IE, a mi nie chciało się codziennie sprawdzać,
    czy są już do tego łatki (notabene ważące tyle co cała Opera)
    przesiadłem się na Operę. Polecam wszystkim to samo (przejście na
    Operę), no chyba że ktoś lubi być zaskakiwany coraz to nowszymi
    niespodziankami i gustuje w serach szwajcarskich rodem z małego
    miękkiego.

    --
    pzdrw, Madziak
    Rybnik

  • 7. Data: 2002-08-11 11:42:25
    Od: Bill Gejc <B...@m...com>

    Panowie!

    My tu w Ameryka cały czas pracować na tym robakiem. Dotychczas przejrzeć
    my 40mln linii kodu ale nic złego nie znaleźć. Zostać nam jeszcze tylko
    około 70mln linii i baga naprawimy. Ale, że fake Polish consumers nie
    kupić odpowiednio dużej ilość Windows XP, to My łatki przygotować tylko
    dla English version Internet sEksplorer.

    --
    Best regard:
    Wasz Wielki Bill

  • 8. Data: 2002-08-12 10:40:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "b2d2"

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=423182&type_id=1&or

    > Plotka rozpuszczona przez tworcow Netscape

    niestety nie - sprawdz np na http://www.ipsec.pl/
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-08-12 11:25:27
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

> [...]
    e_id=423182&type_id=1&or
    > der=priority&priority=2-20

    Plotka rozpuszczona przez tworcow Netscape

    bp

  • 10. Data: 2002-08-12 12:15:19
    Od: <y...@y...pl>

    > Panowie!
    >
    > Oto co przeczytałem na bankier.pl!!!
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=423182&type_id=1&or
    > der=priority&priority=2-20

    Witam
    Kolejny powód żeby korzystć z banków z autoryzacją każdej transakcji a nie
    tylko definicji odbiorcy.
    I właśnie dlatego i paru innych powodów poważne banki mają autoryzację w
    postaci tokenów np Time Based Challange resposne albo PKI. Fakt przedstawiania
    się witryn certyfikatem wystawionym i potwierdzonym przez zewnętrznego dostawcę
    też jest znany od lat. Problemu nie widze no chyba że ktoś ma konto w Inteligo
    albo mBanku.
    Y.
    Ps. Liste czytają tez panie więc ....