  • 41. Data: 2005-01-25 21:04:41
    Temat: Re: Bezpieczenstwo przegladarek internetowych - raport CERT Polska.
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:9jocv0t5kv84srgcnkqvgole01tf3r4i6h@4ax.com...

    > Tej, kóra nei jest błogosławiona przez M$. A to, że windows potrafi

    Konkretnie. Która karta? Jaki producent, jaki model? Skoro piszesz, to chyba
    wiesz, co nie? Czy to tylko kolejny FUD?
    yamma

  • 42. Data: 2005-01-25 21:08:12
    Temat: Re: Bezpieczenstwo przegladarek internetowych - raport CERT Polska. [OT]
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości

    > I nie mam zamiaru siać żadnych FUDów, dzielę się jedynie swoim zdaniem
    > na grupie (na której niechcący pojawił się ten temat). EOT.

    Aaa...niech ci będzie EOT. Choć w tych wyciętych przeze mnie fragmentach byłoby
    z czym podyskutować. Ale to się zrobiło zbyt NTG tak więc z mojej strony też
    EOT.
    Pozdrawiam.
    yamma

  • 43. Data: 2005-01-25 21:18:42
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Konkretnie. Która karta? Jaki producent, jaki model? Skoro piszesz, to chyba
    > wiesz, co nie? Czy to tylko kolejny FUD?

    A jeśli już jesteśmy w temacie kart, to wyobraź sobie, że mam kartę SCSI, której
    nie obsługuje _żadna_ dystrybucja Linuksa (AFAIR model SYM1650) a bez problemu
    znajdziesz sterownik pod Windowsa. Karta jest dość ważna, bo na niej chodzi
    skaner HP.
    yamma

  • 44. Data: 2005-01-25 21:59:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 25 Jan 2005 21:04:41 GMT, "yamma" <y...@w...pl> wrote:

    >Konkretnie. Która karta? Jaki producent, jaki model? Skoro piszesz, to chyba
    >wiesz, co nie? Czy to tylko kolejny FUD?

    FlyVideo 98 na przykład.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/

  • 45. Data: 2005-01-25 23:30:19
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    yamma napisał(a):

    > Konkretnie. Która karta? Jaki producent, jaki model? Skoro piszesz, to
    > chyba wiesz, co nie? Czy to tylko kolejny FUD?

    Oj - tu akurat możnaby długo wyliczać, np. karty graficzne z chipsetami
    TSENG ET6000, Voodoo Rush. Do zastosowań innych niż gry w zupełności
    nawet dziś byłyby one wystarczające, ale MS stwierdził że trzeba iść z
    duchem czasu i wywalił sterowniki do nich z WinXP (i 2000 chyba też).
    Trzeba się ostro nakombinować i wyciągać z podziemia jakieś nieoficjalne
    stery by te karty ruszyły z nowymi systemami.

    Pozdrawiam!

    P.S. może czas już skończyć OT? :)