  • 11. Data: 2005-09-06 10:53:09
    Temat: Re: Bezpieczna VC mBanku ;-)
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Niestety, napisy na VC BZ WBK okazały się równie mało trwałe :|

    Dziwne. Na żony i mojej żadnych śladów wytarcia napisów. Mają po 14
    miesięcy, średnio co drugi dzień transakcja każdą z nich.
    Zresztą poprzednie karty również OK.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 12. Data: 2005-09-11 14:05:09
    Od: "bard" <b...@o...pl>

    > Dlaczego? Bo zlota farba pokrywajaca wytloczone dane karty sciera sie po
    > tygodniu uzywania (resztki trzeba zetrzec samemu, szmatką), przez co z
    > daleka nie da sie nic odczytac. Teraz pani kasjerka moze smialo
    > zaprezentowac moja karte innym osobom w kolejce ;-)
    > A zeby odczytac imie i nazwisko to juz trzeba patrzec z odleglosci co
    > najmniej 50cm i pod odpowiednim kątem.

    Eeee tam dane
    Mi sie zdjecie starlo :-)
    Ledwo widac, ze cos tam bylo, ale jestem calkowicie nie do rozpoznania
    Glupio sie w sklepach patrza, ale nikt mnie o dowod jeszcze nie poprosil :P

    pozdrawiam