  • 11. Data: 2011-06-16 22:49:25
    Temat: Re: Bezpieczna karta, jak?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/16/2011 5:20 PM, marfi wrote:
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    e2730751ace73c6

    > To ma jakiś związek z "wirtualną" kartą mBanku pozbawioną środków?

    1. a czym sie rozni wirtualna karta od niewirtualnej po za faktem, ze
    nie dostales plastiku do ręki?

    2. nie ma czegoś takiego jak karta ze srodkami lub bez srodkow.
    to jest tylko takie marketingowe gadanie, zeby lepiej sie sprzedawało.
    technicznie jest to po prostu blokada na koncie, z której potem
    rozliczane są transakje kartowe.
    brak blokady nie przeszkadza w rozliczeniu transakcji, po prostu pojdzie
    bezposrednio z konta.

    > I które z w/w płatnosci można skutecznie dokonać z kwotą na karcie
    > wynoszącą 0000.00.00 złotych ?

    przy zerze trochę trudniej bo nie przejdzie autoryzacja na poczatek,
    przy niskim limicie, ale niezerowym wszystkie.

    przy czym wszystkie one sa legalne.
    jak ktos bedzie chciał zrobić przekręt to i zero mu wystarczy.

  • 12. Data: 2011-06-16 22:50:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-17 00:05, Borys Pogoreło pisze:

    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/2
    e2730751ace73c6

    z tym rzyganiem to mi się spodobało ... masz gifa ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 13. Data: 2011-06-16 22:50:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/16/2011 5:50 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    e2730751ace73c6

    > z tym rzyganiem to mi się spodobało ... masz gifa ?

    a bo to było w czasie, kiedy niejaką Paris H. obciążyli za obrzygany
    pokój w hotelu.

  • 14. Data: 2011-06-17 05:52:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 17 Jun 2011 00:20:51 +0200, marfi wrote:

    > To ma jakiś związek z "wirtualną" kartą mBanku pozbawioną środków?

    Punkt d) na pewno. (Zwyzka kursu waluty pomiedzy chwila autoryzacji a
    chwila rozliczenia).

    > I które z w/w płatnosci można skutecznie dokonać z kwotą na karcie
    > wynoszącą 0000.00.00 złotych ?
    ^^^^^^^^^^
    Dziwny format jak na walute ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2011-06-17 08:00:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 07:52, Michal Tyrala pisze:
    > Punkt d) na pewno. (Zwyzka kursu waluty pomiedzy chwila autoryzacji a
    > chwila rozliczenia).

    To tam jest detal... Mnie martwi np. to, że podam w jakimś Dzikim
    Sklepie Zagranicznym numer karty raz, a oni se pościągają np. 20 razy
    coś albo inne kwoty.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2011-06-17 10:47:47
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 21:26:06 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > muszę zapłacić przez internet w miejscu, któremu niekoniecznie ufam. Czy
    > jakiś bank oferuje kartę, którą można doładować określoną kwotą i nie ma
    > szans, żeby ktoś ściągnął więcej niż doładowane?

    A takie:
    http://prepaid.bzwbk.pl/

  • 17. Data: 2011-06-17 11:07:08
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-17 12:47, Kamil pisze:

    > A takie:
    > http://prepaid.bzwbk.pl/

    A działa w MO/TO ?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 18. Data: 2011-06-17 11:15:44
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-17 13:07, Maruda pisze:

    > A działa w MO/TO ?

    Sam doczytałem:
    * Kartą Upominkową możesz płacić tylko na terenie Polski.

    , czyli kicha.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 19. Data: 2011-06-17 11:40:48
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    W dniu 2011-06-17 13:15, Maruda pisze:

    > Sam doczytałem:
    > * Kartą Upominkową możesz płacić tylko na terenie Polski.
    > , czyli kicha.

    A może wybierz "kartę z doładowaniem", zamiast "upominkowej".

  • 20. Data: 2011-06-17 14:07:50
    Od: "Rysiek" <R...@s...pl>

    -poszukaj banku który oferuje możliwość zdefiniowania subkonta.
    -do tego subkonta zamawiasz kartę
    -zasilasz subkonto odpowiednią kwotą
    -realizujesz transakcję kartą
    -kartę chowasz do szuflady
    -czekasz na rozliczenie transakcji
    -w zależności od planów na przyszłość likwidujesz kartę lub trzymasz ją do następnej
    okazji