  • 1. Data: 2005-12-14 21:12:44
    Temat: Bezpieczne OKO?
    Od: CVC <a...@w...pl>

    Witajcie mam krociotkie pytanie - osobiscie od jakiegos czasu zalozone
    mam w ING Banku Ślaskim OKO ( otw konto oszczednosciowe). Dolozylem
    sobie usluge ING ONline w celu kontrolowania wydatkow, mozliwosci wyk.
    szybkich przelewow i stanu pieniazkow na koncie. Moje pytanie zwiazane
    jest z kwestia bezpieczenstwa. Jako ze jst na tym koncie juz na samochod
    sredniej klasy:), czy taka forma korzystania z niego jest bezpieczna?

    Oczywiscie, pamietam aby korzystac z kompa prywatnego, kiedy wchodze na
    usluge Online i programow antywir. MOge zmeniac oczyw hasla po kazdym
    przelewie i wejsciu ale nie ma zadnych zabezp w stylu kodow do
    przelewow, numerow itp jak np w PKO czy Mbank..

    CO myslicie ? jest jakies ryzyko iz kiedy jestem na Online ING ktos moze
    podgladnac cos i przelac sobie na konto>

    POzdrowka;)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0550-2, 2005-12-14
    Przetestowano na: 2005-12-14 22:12:44

  • 2. Data: 2005-12-15 08:57:11
    Temat: Re: Bezpieczne OKO?
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    CVC <a...@w...pl> napisał(a):

    > CO myslicie ? jest jakies ryzyko iz kiedy jestem na Online ING ktos moze
    > podgladnac cos i przelac sobie na konto>

    A co myślicie o tym? Czy jest ryzyko iż kiedy jestem w oddziale banku i
    wybieram sobie dużą gotówkę, może ktoś mnie napaść i wrzucić sobie pieniądze
    do swojej torby?

  • 3. Data: 2005-12-15 11:21:00
    Od: "flagor" <f...@w...pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A co myślicie o tym? Czy jest ryzyko iż kiedy jestem w oddziale banku i
    > wybieram sobie dużą gotówkę, może ktoś mnie napaść i wrzucić sobie
> [...]
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    ROTFL!

  • 4. Data: 2005-12-15 11:32:20
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Szczerze mówiąc to w takim mBanku jak ktoś nie ma listy Twoich haseł, a ma
    Twój indetyfikator i hasło logowania, to może np. puścić Twoje zdefiniowane
    przelewy.

  • 5. Data: 2005-12-15 13:20:31
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 14 Dec 2005 22:12:44 +0100, CVC napisał(a):

> [...]
    > jest z kwestia bezpieczenstwa. Jako ze jst na tym koncie juz na samochod
    > sredniej klasy:), czy taka forma korzystania z niego jest bezpieczna?

    A czy tam w ogóle jest możliwość wykonywania przelewów z tego konta
    jeśli ma się tylko i wyłącznie samo OKO? Bo mnie się wydaje, że nie.

    --
    Krzysztof

  • 6. Data: 2005-12-15 13:23:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Chris wrote:
    [..]

    > A czy tam w ogóle jest możliwość wykonywania przelewów z tego konta
    > jeśli ma się tylko i wyłącznie samo OKO? Bo mnie się wydaje, że nie.

    Jest. Tyle, że trzeba wejść nie w "Oszczędności" a Rachunki, i dalej
    "przelewy"

    KJ

  • 7. Data: 2005-12-15 17:55:01
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 15 Dec 2005 14:23:48 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Jest. Tyle, że trzeba wejść nie w "Oszczędności" a Rachunki, i dalej
    > "przelewy"

    Ale u mnie (a właściwie, to u mojej żony) przycisk "Zatwierdź" na tej
    stronie jest nieaktywny.

    --
    Krzysztof

  • 8. Data: 2005-12-15 19:34:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Chris wrote:

    > Ale u mnie (a właściwie, to u mojej żony) przycisk "Zatwierdź" na tej
    > stronie jest nieaktywny.

    Zatwierdż?
    Tam nie ma takiego czegoś. A przelewać się da, bo sam przelewałem do mBanku.
    KJ

  • 9. Data: 2005-12-15 20:47:23
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > A co myślicie o tym? Czy jest ryzyko iż kiedy jestem w oddziale banku i
    > wybieram sobie dużą gotówkę, może ktoś mnie napaść i wrzucić sobie
    pieniądze
    > do swojej torby?

    Powiem poważnie, że jest to jak najbardziej możliwe. Ja miałem taki
    przypadek że wypłacałem większą kasę z rachunku OKO i jakieś skurwiele
    musieli mnie obserwować lub co nie wykluczam ktoś z pracowników banku dał im
    cynk, bo chcieli mnie obrobić. Na szczęście im się to nie udało.

    Pozdrawiam.
    Marcin_P.

  • 10. Data: 2005-12-15 20:56:49
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Zatwierdż?
    > Tam nie ma takiego czegoś. A przelewać się da, bo sam przelewałem do
    mBanku.

    Potwierdzam przelewy da się zrobić.