  • 1. Data: 2006-01-10 19:47:45
    Temat: $$$$ ---------- Bezpieczne inwestycje giełdowe ---------$$$$
    Od: "Inwestycje Giełdowe" <i...@w...pl>

    Oferuję bezpieczne inwestycje giełdowe.

    Minimalny powierzony kapitał - 10 000 zł.
    Gwarantowana stopa zwrotu - 5 % na miesiąc.
    Zabezpieczenie: weksel na powierzoną sumę.
    Co miesięczne rozliczenie - przesłanie sumy odsetkowej na wskazane konto.

    Dowolny moment zakończenia inwestycji.

    O sobie mogę powiedzieć że posiadam ponad 10cio letnie doświadczenie w
    inwestowaniu na giełdzie. Jestem z Gdańska.
    Ja płacę podatek od dochodów giełdowych, ja płącę prowizję maklerską.
    Twój dochód to czyste 5 % miesięcznie !

    Kontakt: 0-512 575 620

  • 2. Data: 2006-01-10 20:41:11
    Temat: Re: $$$$ ---------- Bezpieczne inwestycje giełdowe ---------$$$$
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    >Oferuję bezpieczne inwestycje giełdowe.
    >[...]

    Szanowny Gdańszczaninie, ponieważ krytykowano ostatnio zbytnią łągodność
    moich posłań, dla Ciebie coś ciekawszego: http://glinki.com/?l=c37z6d
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2006-01-10 20:49:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Inwestycje Giełdowe wrote:
> [...]
    > inwestowaniu na giełdzie. Jestem z Gdańska.
    > Ja płacę podatek od dochodów giełdowych, ja płącę prowizję maklerską.

    Frajer czy idiota?

  • 4. Data: 2006-01-11 08:17:20
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Inwestycje Giełdowe" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zabezpieczenie: weksel na powierzoną sumę.

    hmmm weksel... to rzeczywiście fajne zabezpieczenie jeżeli posiadasz
    jakikolwiek majątek...
    Ale niestety wszystko przepisane na żone?

  • 5. Data: 2006-01-11 08:47:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Inwestycje Giełdowe" <i...@w...pl> writes:

    > Minimalny powierzony kapitał - 10 000 zł.
    > Gwarantowana stopa zwrotu - 5 % na miesiąc.
    > Zabezpieczenie: weksel na powierzoną sumę.
    > Co miesięczne rozliczenie - przesłanie sumy odsetkowej na wskazane konto.

    W sumie taniej chyba niz w Providencie? Tyle ze nie wiem czy tam dadza
    10 tys, zwlaszcza bez "wizyty domowej". I chyba splaty sa co pare dni?

    Aczkolwiek nie slyszalem by ktos pozyczajacy w Providencie "inwestowal
    na gieldzie".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2006-01-11 09:27:51
    Od: "drac no 4" <n...@p...onet.pl>

    > Szanowny Gdańszczaninie, ponieważ krytykowano ostatnio zbytnią łągodność
    > moich posłań, dla Ciebie coś ciekawszego: http://glinki.com/?l=c37z6d

    Obrzydliwe, ale jakież adekwatne! ;-)

  • 7. Data: 2006-01-11 10:40:06
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Inwestycje Giełdowe napisał(a):
> [...]
    > inwestowaniu na giełdzie. Jestem z Gdańska.
    > Ja płacę podatek od dochodów giełdowych, ja płącę prowizję maklerską.

    OK, to ja tak chcę, poproszę o:
    - umowę
    - zaświadczenie o posiadaniu odpowiedniego ubezpieczenia OC
    - zeznanie o wysokości posiadanego majątku (z dokumentami do wglądu)
    - zaświadczenie o niekaralności
    - informacja o wspólnocie ustawowej z żoną
    - zeznanie o wysokości posiadanego majątku przez żonę (z dokumentami do
    wglądu)
    - potwierdzenie doświadczenia
    - informację o posiadanych długach
    - informację o depozycie sumy w wysokości 10tyś na specjalnym koncie do
    którego mam wgląd

    A swoją drogą, czy to będzie tak, że ja daję tę kasę do zarządzania ?
    Czyli jesteś doradcą finansowym ? To ja poproszę papier o posiadanych
    uprawnieniach.
    Jeśli tak to potem jak otrzymuję więcej, muszę zapłacić podatek od tego
    i z 5% zostaje 4%.

    sg

  • 8. Data: 2006-01-11 11:17:13
    Od: "tygrysek" <m...@g...pl>

> [...]
    > inwestowaniu na giełdzie. Jestem z Gdańska.
    > Ja płacę podatek od dochodów giełdowych, ja płącę prowizję maklerską.

    To jest karalne bo nie sądze żebyś prowadził działalność jako dom maklerski.