  • 1. Data: 2005-12-12 16:24:28
    Temat: Bezpieczniejsze KK Citka
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Od stycznia 2006 r. posiadacze wszystkich kart kredytowych Citibank
    bezpłatnie będą mogli korzystać z zakresu bezpieczeństwa wykraczającego poza
    wymagania ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych. Rozszerzona
    ochrona kart kredytowych Citibank obejmie: system wczesnego ostrzegania,
    możliwość umieszczenia zdjęcia i podpisu na awersie karty oraz zwiększenie
    odpowiedzialności banku za transakcje dokonane przez osoby nieupoważnione.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,16896

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 2. Data: 2005-12-12 19:34:42
    Temat: Re: Bezpieczniejsze KK Citka
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    napisał w wiadomości news:dnk8ak$8kj$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ostrzegania, możliwość umieszczenia zdjęcia i podpisu na awersie karty
    > oraz zwiększenie odpowiedzialności banku za transakcje dokonane przez

    A czy masz jakies wiaodmosci kiedy bedzie bardziej zabezpieczony system
    Internetowy (kody jednorazowe, token czy cos)? Mialoby byc jakos pod koniec
    roku a tu nic nie slychac na grupie...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 3. Data: 2005-12-12 20:01:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin <n...@n...ocm> wrote:
    > A czy masz jakies wiaodmosci kiedy bedzie bardziej zabezpieczony
    > system Internetowy (kody jednorazowe, token czy cos)? Mialoby byc
    > jakos pod koniec roku a tu nic nie slychac na grupie...

    w srode sie dopytam ;)

  • 4. Data: 2005-12-12 20:22:14
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > ostrzegania, możliwość umieszczenia zdjęcia i podpisu na awersie karty
    > oraz zwiększenie odpowiedzialności banku za transakcje dokonane przez

    co to za nowości ?? system wczensego ostrzegania, zdjęcie i podpis na
    awersie karty? przecież to w Citi jest od kilku lat i bez opłat

  • 5. Data: 2005-12-12 20:23:06
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > A czy masz jakies wiaodmosci kiedy bedzie bardziej zabezpieczony system
    > Internetowy (kody jednorazowe, token czy cos)? Mialoby byc jakos pod
> [...]
    będą hasła jednorazowe przysyłane smsem, ale do końca roku to raczej nie ma
    szans ;)

  • 6. Data: 2005-12-12 22:34:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 12 Dec 2005 17:24:28 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Od stycznia 2006 r. posiadacze wszystkich kart kredytowych Citibank
    >bezpłatnie będą mogli korzystać z zakresu bezpieczeństwa wykraczającego poza
    >wymagania ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych.

    Pakiet Bezpieczeństwa zostanie wzbogacony o trzy, nowe ubezpieczenia:
    „Tańsze Zakupy”, „Opóźnienie Odlotu”, „Opóźnienie Bagażu”.

    A ja nie wierzę, że ktokolwiek, kiedykolwiek, zobaczy choćby złotówkę
    z takich marketoidalnych pseudoubezpieczeń. Dlatego z miłą chęcią
    zrezygnuję z pakietu w dniu 1 stycznia, jeszcze na kacu
    posylwestrowym, a zaoszczędzone 6,50 PLN miesięcznie przeznaczę na
    ubezpieczenie "Dobre Piwo".

    PG

  • 7. Data: 2005-12-13 08:50:46
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > zrezygnuję z pakietu w dniu 1 stycznia, jeszcze na kacu
    > posylwestrowym, a zaoszczędzone 6,50 PLN miesięcznie przeznaczę na

    będziemy czekać razem w kolejce do Citiphone ;)

  • 8. Data: 2005-12-13 09:10:12
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Pakiet Bezpieczeństwa zostanie wzbogacony o trzy, nowe ubezpieczenia:
    > „Tańsze Zakupy”,

    Dosyc oryginalna nazwa jak na ubezpieczenie. Albo chodzi o jakies znizki
    przy zakupach (co z ubezpieczeniem ma malo wspolnego) albo jakas sciema.

    > „Opóźnienie Odlotu”, „Opóźnienie Bagażu”.

    Ostatnie dyrektywy UE umozliwiaja dochodzenie poszczen od linii lotniczych
    bez koniecznosci ubezpieczenia.

    > A ja nie wierzę, że ktokolwiek, kiedykolwiek, zobaczy choćby złotówkę
    > z takich marketoidalnych pseudoubezpieczeń.

    Niestety, w pelni sie zgadzam.

  • 9. Data: 2005-12-13 09:14:42
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Mon, 12 Dec 2005 21:22:14 +0100, "Seba"
    <b...@w...gazeta.pl> wrote:

    >co to za nowości ?? system wczensego ostrzegania, zdjęcie i podpis na
    >awersie karty? przecież to w Citi jest od kilku lat i bez opłat

    Marketingowe.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 10. Data: 2005-12-13 09:33:48
    Od: maho <m...@p...net>

    Seba napisał(a):

    > będziemy czekać razem w kolejce do Citiphone ;)

    Właśnie, a ten pakiet bezpieczeństwa, to co on daje (przynajmniej
    teoretycznie). Tak w trzech żołnierskich słowach, zanim będę się
    wczytywał w regulamin...

    Chciałbym wiedzieć z czego rezygnuję :)

    pozdrav

    maHo