  • 11. Data: 2003-11-24 08:44:38
    Temat: Re: Bezplatne konta - efekty widac :)
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Nie ma obiadu za darmo - ktos musi za to zaplacic.
    > W mBanku jakosc uslug swiadczonych poprzz mLinie systematycznie spada - jak
    > dotad cicho bylo o drugim "darmowym" banku - Lukasie.

    MZ taki mBank ma za dużo usług żeby rezygnować z opłat. To udałoby się
    w przypadku ograniczonej funkcjonalności - VE, przelewy, kredyt
    odnawialny i niewiele więcej.

  • 12. Data: 2003-11-24 14:33:32
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Bank Handlowy 3%

    A mnie to zaskoczyło - przecież ten Citi taki be... ;))

    NP: Hades Almighty - "The pulse of decay"

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 13. Data: 2003-11-24 16:09:40
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Brakujacy zatem komentarz - Lukas porownywany do Pekao i
    > PKO BP... Zenada ;)

    -;)))
    Albo inaczej: po co płacić za taką żenadę (w pekao), skoro można mieć za free
    (lukas) ;DDD

  • 14. Data: 2003-11-26 00:15:59
    Od: Paweł Kaczor <paczor@UGH!Tnij!expatpol.com>

    On 23 Nov 2003 21:54:53 GMT, Renata Gołębiowska wrote:

    > To chyba żarty jakieś. Ten bank pobił wszelkie rekordy i osiągnął
    > wszelkie szczyty, gdy jedna z pań siedzących przy okienku zrobiła
    > sobie przerwę, wyjęła jakąś konserwę i zaczęła zawartość wydłubywać
    > nożem i wkładać do paszczy. Mi paszcza w tym momencie opadła.
    > Renata

    Delikatna Reniu,
    takich jak ty spotykam wiele w dużych windach gdzie pracuję, kocham wasze
    przepocone garsonki. Gdy zamykają się drzwi wyjmuję z kieszeni kaszankę i
    wtryniam wesoło wprost z papieru. ;)
    A na serio: oceniasz bank na podobej zasadzie jak kobiety głosują na
    polityków - "bo on taki ładny". Co bank winny, że niunia wybrała dietę
    optymalną dr Kwaśniewskiego i właśnie uzupełnia poziom tłuszczów?

    paczor
    "A z kwiatków, jakie pan lubi najbardziej? Sztukamięs z kwiatkiem"
    ------------------------------[pawel kaczor paczorSLIMAKexpatpol.com]--

  • 15. Data: 2003-11-26 07:18:47
    Od: "KRIs" <kris@wytnij@home.pl>

    Użytkownik "Paweł Kaczor" <paczor@UGH!Tnij!expatpol.com> napisał w
    wiadomości news:slrnbs7sj9.14a.paczor@gustlik.softwired.wfc...

    > A na serio: oceniasz bank na podobej zasadzie jak kobiety głosują na
    > polityków - "bo on taki ładny". Co bank winny, że niunia wybrała dietę
    > optymalną dr Kwaśniewskiego i właśnie uzupełnia poziom tłuszczów?

    winny, bo gdyby pracownicy mieli możliwość zjeść spokojnie gdzieś na
    zapleczu, to pewnie nie jadłaby tej puszki w okienku przy klientach.
    pracowałem w banku przez 3 lata i sam widziałem jak dziewczyny musiały w
    kasach wcinać kanapki bo kierowniczka nie pozwalała iść na przerwę "bo
    jest dużo klientów".

  • 16. Data: 2003-11-26 08:33:01
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@g...softwired.wfc>, Paweł Kaczor wrote:

    > A na serio: oceniasz bank na podobej zasadzie jak kobiety głosują na
    > polityków - "bo on taki ładny". Co bank winny, że niunia wybrała dietę
    > optymalną dr Kwaśniewskiego i właśnie uzupełnia poziom tłuszczów?

    Ale dlaczego nożem prosto z puszki? Inaczej dieta nie działa? Może
    trzeba jeszcze zakręcić się trzy razy i splunąć (na klienta?) dwa
    razy? I dlaczego na moich wrażliwych oczach?
    A w sumie co ja się czepiam, przecież moje wrażliwe oczy nie zajrzały
    już tam od tego czasu, więc niech sobie personel robi co chce, nawet
    niech się załatwia przy klientach w nocniki.
    Z kronikarskiego obowiązku dodam, że nóż w paszczy nie był jedynym
    powodem mojego spłoszenia. Był to czas (kilka lat temu), kiedy przelewy
    do innych banków z BGŻ kosztowały .5%, podczas gdy w większości
    (wszystkich?) innych banków kosztowały najczęściej 3zł, a że chodziło o
    kilka lokat na trochę większe sumy, to koszty odzysku tych pieniędzy
    uważałam za zbójeckie. Potem wiem, że to się zmieniło, dla mnie niestety
    za późno.

    Smacznej kaszanki życzę
    Renata

  • 17. Data: 2003-11-26 14:51:27
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Ale dlaczego nożem prosto z puszki? Inaczej dieta nie działa? Może
    > trzeba jeszcze zakręcić się trzy razy i splunąć (na klienta?) dwa
    > razy? I dlaczego na moich wrażliwych oczach?
    > A w sumie co ja się czepiam,

    Moze dlatego, ze Wy z mezem (w sumie to jaki on tam maz jak ma inne
    nazwisko) to juz tak macie, ze do byle pierduly musicie sie przy*ieprzyc ?

    MAd Hat
    ter

  • 18. Data: 2003-11-26 15:27:09
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bq2eod$em$1@nemesis.news.tpi.pl>, $Szalony_Kapelusznik$ wrote:

    > Moze dlatego, ze Wy z mezem (w sumie to jaki on tam maz jak ma inne
    > nazwisko)

    Skoro tak pasjonuje cię moje nazwisko, to zdradź mi swoje. Może
    zafascynuje mnie tak samo, jak ciebie moje. Jak masz na nazwisko?

    >to juz tak macie, ze do byle pierduly musicie sie przy*ieprzyc ?

    Niniejszym się przy*ieprzam:

    pierdÓły ---> pierdOły

    Jeśli odpowiada ci, jak zlewają cię panienki i babsztyle z okienka, to
    twoja broszka. Są nawet tacy, co twierdzą, że urynoterapia działa.
    Ja w to nie wierzę, a przede wszystkim zbrzydza mnie to, więc od paru
    lat jestem sama dla siebie panienką z okienka. I kij w oko babsztylom
    z nożem w paszczy.

    Renata

  • 19. Data: 2003-11-26 15:47:26
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > Ja w to nie wierzę, a przede wszystkim zbrzydza mnie to, więc od paru
    > lat jestem sama dla siebie panienką z okienka. I kij w oko babsztylom

    Aha, jakbyś jeszcze chciał się przy*ieprzyć do jakiegoś mojego posta,
    to bywam od czasu do czasu na jeszcze kilku grupach. Nie
    ograniczaj się do tego, co znajdziesz przypadkiem, prowadź
    przemyślaną i zorganizowaną akcję. Wystarczy użyć Googla. Zapraszam.

    Renata

  • 20. Data: 2003-11-26 15:58:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik $Szalony_Kapelusznik$ napisał:

    > Moze dlatego, ze Wy z mezem (w sumie to jaki on tam maz jak ma inne
    > nazwisko) to juz tak macie, ze do byle pierduly musicie sie przy*ieprzyc ?

    A to nazwisko decyduje o jakosci malzenstwa? Ciekawe, ciekawe. Ba,
    baaaardzo ciekawe. Mam kolege ktory twierdzil przed slubem, ze po slubie
    wszystko sie zmieni, ale na dociekliwe pytanie co konkretnie, wstal,
    wyszedl i trzasnal drzwiami. ;-)))))

    Bartol