  • 1. Data: 2009-01-16 11:29:27
    Temat: Bezpłatnośc mbanku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Zrobiło mi się smutno...
    mbank zawsze bedzie mi sie dobrze kojarzył (pierwszy bank z elektroniczna
    obsługa na taka skale i tak dobrze zaimplementowana) ale wlasnie zdałem
    sobie sprawe ze majac zawsze srednio ok 5.000 obsługa konta kosztuje mnie
    de facto jakies 10-15 zł miesiecznie - ze wzgledu na brak oprocentowania na
    ekoncie.
    Pytanie - gdzie sie przeniesc na probe?
    Załozenia:
    - brak oplat za prowadzenie
    - przelewy max 50gr
    - smsowy sytem potwierdzen, aczkolwiek tu sie nie upieram - moze byc cos
    innego.
    Co polecacie?

    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

  • 2. Data: 2009-01-16 11:41:17
    Temat: Re: Bezpłatnośc mbanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 11:29:27 +0000, Budzik napisał(a):

    > ze majac zawsze srednio ok 5.000 obsługa konta kosztuje mnie de facto
    > jakies 10-15 zł miesiecznie - ze wzgledu na brak oprocentowania na
    > ekoncie.

    eMax plus 4 sztuki eMax+ i problem odpada ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-01-16 11:43:22
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Sty, 12:29, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > Co polecacie?

    Allianz Bank. Zwykłe konto + konta oszczędnościowe.

  • 4. Data: 2009-01-16 11:44:14
    Od: k...@o...pl

    On 16 Sty, 12:41, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > eMax
    to tylko 1% chyba teraz
    a emax+ może być niewygodny.

    Pod wzgledem dostępności lepsze jest chocby alior, jeszcze 5,5% na
    podstawowym rachunku a nie jakims super oszczędnościowym z jedną
    wypłata bezprowizyjną.

  • 5. Data: 2009-01-16 11:47:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    f.googlegroups.com...
    wrote:

    > Co polecacie?

    SKOK Stefczyka 7% na avista bez limitów, chaczyków itp, 1,7%na ROR. Obsługa
    przez internet, przelewy bezpłatne,

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-01-16 11:50:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 03:44:14 -0800, kl1 napisał(a):

    > to tylko 1% chyba teraz

    A, faktycznie.
    To ja już wiem, dlaczego założyłem rachunek w Multi ;-)

    > a emax+ może być niewygodny.

    Bo ja wiem, zależy jak się korzysta. Ja nie narzekam.

    > Pod wzgledem dostępności lepsze jest chocby alior, jeszcze 5,5% na
    > podstawowym rachunku a nie jakims super oszczędnościowym z jedną wypłata
    > bezprowizyjną.

    Mam swoje zdanie na temat tego banku i nie zawaham się go obwieścić ;)

  • 7. Data: 2009-01-16 11:51:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:16012009.5DD3A23F@budzik61.poznan.pl...
    > - ze wzgledu na brak oprocentowania na
    > ekoncie.

    A kto Ci kaze kase trzymac na e-koncie.
    A emax i emax plus to co, pies?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-01-16 11:52:39
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Budzik pisze:
    > Zrobiło mi się smutno...
    > Pytanie - gdzie sie przeniesc na probe?

    Zerknij na eurobank. Oprocentowanie ROR 6,06% (chwilowo promocja na
    7,07% do końca stycznia).

    > Załozenia:
    > - brak oplat za prowadzenie

    Spełnione przy wpływach 800 zł / miesiąc lub 10.000 w lokatach.

    > - przelewy max 50gr

    Darmowe.

    > - smsowy sytem potwierdzen, aczkolwiek tu sie nie upieram - moze byc cos
    > innego.

    Token software'owy na komórce (imho lepszy niż SMS'y, bo nie jesteś
    uzależniony od sieci).

    Wady:

    1zł miesięcznie za kartę, ale za to dostajesz wypłaty za 1zł z dowolnego
    nie euro-bankowego bankomatu (eurobankowe oczywiście darmowe).

    Możesz też rozważyć tandem mBank (a w nim tylko kasa na wypłaty z
    bankomatu) + eurobank (a w nim reszta kasy).

    o.

  • 9. Data: 2009-01-16 12:03:52
    Od: "jack" <j...@g...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

> [...]
    > - brak oplat za prowadzenie
    > - przelewy max 50gr
    > - smsowy sytem potwierdzen, aczkolwiek tu sie nie upieram - moze byc cos

    Mnie mBank nic nie kosztuje: efektywnie używam 4kont emax plus oraz karty
    kredytowej co daje dotatkowo kilkanaście złotych zysku miesięcznie. Tak więc tutaj
    to mBak traci ( pomijając ,że bank i tak swoje zarabia na kontach ).
    Natomiast ogromnym minusem mbanku jest to ,że tak mocno obniżył oprocentowanie
    lokat. Z tego też względu zdecydowaną większość gotówki przelałem wczoraj do Noble
    Bank(8.5% na rok - inne opcje też ciekawe). I myślę,że nie ja jeden... Może da im
    to coś do myślenia ?

  • 10. Data: 2009-01-16 12:14:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...problem napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > eMax plus 4 sztuki eMax+ i problem odpada ;-)

    aha
    ale tylko pod warunkiem, ze komus sie nudzi, a ja chce zeby było wygodnie.
    Tak wiec ma byc konto, ktore od razu ma jakies fajne oprocentowanie a nie
    takie, ze bede sie musiał bawic na przerzucanie miedzy rachunkami.

    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
    z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg