  • 1. Data: 2024-08-14 16:13:22
    Temat: Re: Bezpłatny blik?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Aug 2024 15:16:54 +0200, Piotr Gałka wrote:
    > Wczoraj żona chwilę rozmawiała z synem przez telefon (on w Poznaniu, my
    > w Gdańsku) i potem przekazała mi takie informacje:
    > On czasem jeździ Uberem.
    > Podobno płatność tylko blikiem, albo odliczoną gotówką.
    > Dotychczas ma konto tylko w mBanku.
    > Blik zrobił się płatny.
    >
    > Nigdy nie interesowałem się blikiem - nie był mi do niczego potrzebny.
    >
    > Są jeszcze jakieś bezpłatne rozwiązania tego problemu?

    Eeee - blik w mbanku jest płatny chyba tylko przy wypłacie gotówki z
    bankomatów, a i to nie wszystkich.

    A każdy inny bank tez oferuje blik, i na razie bezpłatne.

    J.

  • 2. Data: 2024-08-14 16:19:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Aug 2024 16:13:22 +0200, J.F wrote:

    > Eeee - blik w mbanku jest płatny chyba tylko przy wypłacie gotówki z
    > bankomatów, a i to nie wszystkich.
    >
    > A każdy inny bank tez oferuje blik, i na razie bezpłatne.

    Aaa, moment - może kierowca chce "przelew BLIK".

    To nie wiem, były bezpłatne.

    niedawne zmiany
    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/blik-bedzi
    e-platny-duzy-bank-wprowadza-zmiany/3411dd4

    J.

  • 3. Data: 2024-08-15 13:34:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.08.2024 o 13:29, Eneuel pisze:

    > : może kierowca chce "przelew BLIK"
    > MZ przelewy blik na telefon są bezpłatne.

    Tylko on nie chce przelewu na telefon. On coś kombinuje i tego się obawiam.

    --
    (~) Robert Tomasik