  • 11. Data: 2013-08-18 12:58:35
    Temat: Re: Bezwrotna pozyczka?...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 12:36:21 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Ale:
    > - spłacasz odsetki przez 10 lat (od całego kapitału, bo przecież kapitału nie
    spłacasz)

    Wszystko zalezy od tej umowy i zapisanego w niej procentu.
    Np. wibor+7% ... rozsadnie brzmi ?

    > - musisz mieć u nich konto (a nikt nie gwarantuje bezpłatności tegoż)

    Gdzies musisz, moze u nich nie jest takie zle.

    > - raz się spóźnisz ze spłatą i kapitał musisz spłacić (na koniec)

    Owszem, jest ryzyko.
    U innych tez sa rozne ryzka :-)

    >A oprocentowanie podejrzewam że maksymalne możliwe. :)

    Byc moze, choc to moze za duzo odstraszyc.
    Lepiej ich skusic niskim oprocentowaniem, a na koniec wymienic
    spoznione wplaty i zazadac splaty pozyczki zgodnie z umowa :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-08-18 13:41:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-08-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Wszystko zalezy od tej umowy i zapisanego w niej procentu.
    > Np. wibor+7% ... rozsadnie brzmi ?

    Jasne. Ale nie dostaniesz takiego oprocentowania.
    Poprzednia oferta oscylowała w okolicy 24%/rok. :)
    Teraz się tyle nie da, więc sądzę, że będzie oscylować w okolicy 17%, czy
    ile tam teraz można. :)

    > Gdzies musisz, moze u nich nie jest takie zle.

    To sobie poczytaj o wspaniałym systemie getinu :)

    > Owszem, jest ryzyko.
    > U innych tez sa rozne ryzka :-)

    Tutaj jest wyjątkowo duże.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2013-08-18 14:11:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-18 12:58, J.F. pisze:

    > Wszystko zalezy od tej umowy i zapisanego w niej procentu.
    > Np. wibor+7% ... rozsadnie brzmi ?

    Niech napiszą chociaż że od 7-50% ;-)

    To już teraz oprocentowanie to jakaś tajemnica handlowa? :-)

  • 14. Data: 2013-08-18 14:17:25
    Od: z <...@...pl>

    > Tutaj jest wyjątkowo duże.

    No i po to są te warunki do spełnienia.
    Klient jednego nie spełni o 1 grosz lub jedną minutę i bank się cieszy.
    Na tym opiera się ta usługa. Na procencie klientów którym się nie
    umorzy. :-) To zostało przez "specjalistów" policzone.

    Za takie podejście do klienta taki "bank" trzeba mieć w głębokim poważaniu.

  • 15. Data: 2013-08-18 14:19:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-18 11:24, Kris pisze:
    > A gdzie chciałeś tą "wysokość" znależć?

    Chociaż jakiś przybliżony poziom oprocentowania. Żeby mieć skalę
    porównawcza do providenta :-)

  • 16. Data: 2013-08-18 16:20:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 14:11:43 +0200, z napisał(a):

    > Niech napiszą chociaż że od 7-50% ;-)
    > To już teraz oprocentowanie to jakaś tajemnica handlowa? :-)

    W tym przypadku - zbyt zalezne od warunkow, inaczej bedzie na 10 lat,
    inaczej na rok :-)

    J.

  • 17. Data: 2013-08-18 17:09:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 13:41:51 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Jasne. Ale nie dostaniesz takiego oprocentowania.
    > Poprzednia oferta oscylowała w okolicy 24%/rok. :)

    Na 10 lat czy na krocej ?

    > Teraz się tyle nie da, więc sądzę, że będzie oscylować w okolicy 17%, czy
    > ile tam teraz można. :)

    Jest jakies ograniczenie ?

    J.

  • 18. Data: 2013-08-18 19:55:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > To moze nie byc takie glupie ... tylko cos mi sie wydaje ze przy
    > umorzeniu przyjdzie zaplacic podatek od darowizny :-)

    jakby to sie opłacało to by tego nie było.

    Umowa jest pewnie na długi okres, a ty płacisz odsetki jak wariat przez
    np 10 lat.

    ja juz cos takiego widzialem. Dla firm. Odsetki tez byly 0.1%, a
    dodatkowym warunkiem bylo zawarcie umowy o prowadzenie ksiegowosci za
    500 zl miesiecznie na 10 lat.
    Frajerzy.

  • 19. Data: 2013-08-18 23:37:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To sobie poczytaj o wspaniałym systemie getinu :)

    > Tutaj jest wyjątkowo duże.

    odsetki to jedno, a najdroższe w tym wszystkich jest ubezpieczenie od
    ryzyka utraty dochodu!

    oczywiście jest ono obowiązkowe...obsługiwałem już klientów, którzy się
    "ugotowali" biorąc "darmową" pożyczkę w IB, nic tylko współczuć

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2013-08-19 15:24:03

    W dniu 2013-08-18 16:20, J.F. pisze:

    > W tym przypadku - zbyt zalezne od warunkow, inaczej bedzie na 10 lat,
    > inaczej na rok :-)

    Zawsze jest zależne od warunków ale jakoś podają te cyferki :-)
    I dziś dowiedziałem się o tym nieszczęsnym ubezpieczeniu.
    Kolejny powód żeby omijać ŁGARZY na kilometr. :-)