  • 1. Data: 2002-07-29 17:23:50
    Temat: Re: Big Bank Gdanski dziwna procedura kredytowa???
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > Pkt 2. nie jest problemem bo bankowi potrzebna jest tylko pieczatka
    > z dziennika podawczego w sadzie ,ze dany wniosek wplynal . Moze on wiec
    nie
    > zawierac wszystkich zalacznikow, ktore mozna dolaczyc pozniej np. na
    wezwanie sadu do
    > uzupellnienia wniosku. Zdaniem oficera mozna zlozyc wylacznie wniosek
    > + zalacznik o przyznaniu kredytu z Banku. Mozna to -dla mojego
    > bezpieczenstwa- zrobic nawet bezposrednio przed wizyta u notariusza
    > (Wypis z aktu notarialnego + przyjecie w poczet czlonkow dostarczajac
    pozniej)

    Mozna to zrobic od razu u Notariusza lecz wiaze sie to chyba z wiekszym
    kosztem...
    Natomiast nie mozna zlozyc wniosku o wpis do hipoteki bez "przyjecia w
    poczet spóldzielni"
    - spóldzielnia ma prawo nie przyjac ludzika w poczet swoich "wybranców",
    wiec bank
    moze wtedy zapomniec o ustanowieniu hipoteki.

    > 1. Czy to co powiedzial mi inspektor kredytowy jest realne?
    odp wyzej ;-))

    > 3. Oddzial Banku nie posiada ksiegowosci kredytow i kaze czekac do 4 dni
    > na przelew.
    jakas totalna bzdura !?! Po zalatwieniu formalnosci z aktem notarialnym i
    pieczatka
    na wniosku o wpis do hipoteki, kasa wychodzi w ciagu 2 dni (odsylaja gdzies
    wszystkie
    papiórki, bo ich Dep. Kredytów nie wierzy swoim pracownikom, dlatego rzada
    do uruchomienia kredytu oryginalów - a niech ci niedysponent zapomni nabic
    pieczatke
    oddzialu, to nie z Twojej winy dokumenty beda krazyc dalej! ;-(((((((((((((

    > 4. Czy inne Banki tez robia takie "numery"?
    Wiekszosc banków robi jakies numery - w przypadku Mille to znowu nie taka
    totalna tragedia
    (chociaz z tym ubezpieczeniem na zycie to zwykle naciagactwo!).

    > za wszelkie porady z gory dziekuje
    > Bajonet
    A prosze Cie uprzejmie ;-)
    .:jazzoo:.