  • 1. Data: 2009-11-02 11:23:01
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 2, 12:13 pm, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Moze inaczej - jaki bank dla osoby, ktora nie chce miec konta do
    > innych celow niz wplacanie pensji, bedzie bez oplat i wygodny?
    >
    > Zalozmy takie styl uzywania konta:
    > 28 dnia miesiaca wplyw pieniedzy
    > 29 dnia podejmuje wszystko i trzymam w skarpecie
    > (albo podejmuje w kilku transzach)

    Hmm to takich bankow bedzie sporo: mBank, Polbank [konto, karta za
    free, bankomaty polbanku, wplatomaty polbanku i oddzialy], Eurobank
    [za free jesli wplyw miesieczny 800 zl], Alior [jesli nie wezmiesz
    debetowki za 3zl, tylko bedziesz wyplacac w oddziale], czy nawet
    wspomniane wczesniej konto oszczednosciowe PKO BP [prowadzenie za
    free, 1 wyplata w miesiacu gratis].

    Nie sadze zeby ktos byl juz w takim miejscu czasoprzestrzeni zeby nie
    mogl wygodnie korzystac z jednego z bankow dajacych bezplatny rachunek
    nadajacy sie do takiego korzystania.

  • 2. Data: 2009-11-02 11:28:34
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > debetowki za 3zl, tylko bedziesz wyplacac w oddziale], czy nawet
    > wspomniane wczesniej konto oszczednosciowe PKO BP [prowadzenie za

    a co powiedzie o Banku Pocztowym SA i próbie wypłacenia całości
    wynagrodzenia gotówką w wiejskim urzędzie pocztowym na zadupiu?

  • 3. Data: 2009-11-02 18:12:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 03:23:01 -0800 (PST), BK napisał(a):

    > Hmm to takich bankow bedzie sporo: mBank,

    Jak mBank kupi mi komputer i zapłaci abonament za internet, to będziemy
    go brali pod uwagę!
    A jak na razie, to mBank wymogu całkowitej darmowości nie spełnia!

    > Polbank

    Popatrzyłem na mapkę lokalizacji placówek Polbanku w Krakowie. Na 10
    placówek, 7 jest w ścisłym centrum, pozostałe 3 niewiele dalej poza
    centrum. Czyli bez wycieczki do centrum, swoich pieniędzy się nie
    dostanie.
    A pozostałe banki kryterium *pełnej* darmowości nie spełniają bo zawsze
    jest jakiś warunek, który trzeba spełniać.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-11-02 18:22:43
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Chris" news:hcn8cs$b68$1@nemesis.news.neostrada.pl

> [...]
    > placówek, 7 jest w ścisłym centrum, pozostałe 3 niewiele dalej poza
    > centrum. Czyli bez wycieczki do centrum, swoich pieniędzy się nie

    Ty mieszkasz w Krakówku? Boziu co ci mieszkańcy w przeszłości zrobili, że
    pokarało ich takim balastem jak twoje persona i jeszcze paru innych pajacy?

  • 5. Data: 2009-11-02 20:32:22
    Od: g...@o...pl

    > Jak mBank kupi mi komputer i zapłaci abonament za internet, to będziemy
    > go brali pod uwagę!
    > A jak na razie, to mBank wymogu całkowitej darmowości nie spełnia!

    Coś mi się zdaje, że ty już masz komputer i internet. Jednak pomysł, by UMCS
    kupował pracownikom buty i eleganckie ubranie potrzebne do odbioru gotówki w
    kasie jest b. ciekawy.

> [...]
    > placówek, 7 jest w ścisłym centrum, pozostałe 3 niewiele dalej poza
    > centrum. Czyli bez wycieczki do centrum, swoich pieniędzy się nie

    Co za patologia. Mieszkac w Krakowie i nie bywac w centrum? To jest twój
    jednostkowy problem, bo zasadniczo w Krakowie mieszka się właśnie dla centrum i
    nie dośc, że krakowianie lubią swój Rynek Główny i jego okolice, to wciąż
    pozostają one centrum także w sensie funkcjonalnym (zawodowym i towarzyskim). No
    ale wrogowie bankowości pewnie lepiej się czują na Toniach, Rybitwach i w
    okolicach Baryczy.

    > A pozostałe banki kryterium *pełnej* darmowości nie spełniają bo zawsze
    > jest jakiś warunek, który trzeba spełniać.

    Twoje wyidealizowane zero jest trudne do utrafienia, ale jeśli dzięki
    korzystaniu z banku klient jest miesięcznie parę złotych do przodu, to chyba
    spełnia to warunek "pełnej darmowosci"?

  • 6. Data: 2009-11-02 21:48:51
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <g...@o...pl> news:0bd6.00000177.4aef41d6@newsgate.onet.pl

    > No ale wrogowie bankowości pewnie lepiej się czują na Toniach, Rybitwach i
    > okolicach Baryczy.

    Zawsze pozostaje komunikacjamie miejska, która w tamtych okolicach występuje
    (rzadziej/częściej ale występuje), więc zrobić sobie "wycieczkę" do banku to
    też chyba nie jest jakiś ogromny problem ;) No ale pewnie nasz znajomy napisze, że
    za bilet MPK będzie musił zapłacić i przez to zbiednieje ;)

    > Twoje wyidealizowane zero jest trudne do utrafienia, ale jeśli dzięki
    > korzystaniu z banku klient jest miesięcznie parę złotych do przodu, to
    chyba
    > spełnia to warunek "pełnej darmowosci"?

    Nie ma takiej opcji. Kolega i tak będzie niezadowolony ;)

  • 7. Data: 2009-11-02 22:49:41
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 19:22:43 +0100, Valdi napisał(a):

    > Ty mieszkasz w Krakówku? Boziu co ci mieszkańcy w przeszłości zrobili, że
    > pokarało ich takim balastem jak twoje persona i jeszcze paru innych pajacy?

    Gorzej, że musimy u siebie tolerować takich napływowych, niedouczonych
    pajacÓW jak ty.

    --
    Bez pozdrowień,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-11-03 08:05:48
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Chris" news:hcnnu7$3tr$1@atlantis.news.neostrada.pl

    pajacy?

    > Gorzej, że musimy u siebie tolerować takich napływowych, niedouczonych
    > pajacÓW jak ty.

    Moja rodzina z pokolenia na pokolenie żyła i żyje w Krakówku. A to, że ja
    się wybiłem i wyjechałem z tego zasyfiałego miasta to już inna bajka. Więc
    raczej to ty jesteś napływowy - pewnie jakiś studencik, który postanowił
    utorować sobie karierę w mieście otoczonym smogiem i wszechobecną tandetą.
    ;) No ale taki folklor też jest potrzebny w tym mieście - przynajmniej jest
    się z kogo pośmiać jak się przyjeżdża odwiedzić stare śmieci.

  • 9. Data: 2009-11-04 22:38:07
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 3 Nov 2009 09:05:48 +0100, Valdi napisał(a):

    > Moja rodzina z pokolenia na pokolenie żyła i żyje w Krakówku. A to, że ja
    > się wybiłem i wyjechałem z tego zasyfiałego miasta to już inna bajka.

    Jeśli pracę na zmywaku uważasz za wybicie się, to niech ci będzie.

    > Więc
    > raczej to ty jesteś napływowy - pewnie jakiś studencik, który postanowił
    > utorować sobie karierę w mieście otoczonym smogiem i wszechobecną tandetą.

    Trafiłeś jak kula w płot, ale twój krótki staż jako użytkownika
    internetu cię tłumaczy.

    --
    Krzysztof