  • 61. Data: 2009-11-08 21:18:45
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 5 Nov 2009 21:09:17 -0800 (PST), BK napisał(a):

    > Real na Ursynowie [to chyba jest stacja sieci Statoil 1-2-3].

    Właśnie dzisiaj tam zatankowałem.
    Niestety, ON gwałtownie podrożał do 3,80 zł/l.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 62. Data: 2009-11-08 21:26:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 06 Nov 2009 01:18:44 +0100,
    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Zrodlo?

    Miałem ci już nie odpowiadać, ale jak sam się podkładasz, to proszę:
    http://www.tvn24.pl/12690,1530552,1,1,wiadomosc.html
    Sam ten link podałeś!

    --
    Krzysztof

  • 63. Data: 2009-11-08 21:29:18
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 06 Nov 2009 12:35:54 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > No nie wiem.
    >
    > Ja tam slyszalem o skradzionych z miejsca pracy laptopach, telefonach
    > komorkowych czy portfelach.

    Ja nie pisałem o kradzieżach, tylko o rabunkach, czyli napadzie
    połączonym z kradzieżą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 64. Data: 2009-11-08 21:31:18
    Od: BK <b...@g...com>

    On 8 Lis, 22:18, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Właśnie dzisiaj tam zatankowałem.
    > Niestety, ON gwałtownie podrożał do 3,80 zł/l.
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Krzysztof

    I tak niezle, na BP zalalem wlasnie za 3,95 ;-) Ceny leca jak
    szalone ;)

  • 65. Data: 2009-11-08 21:39:42
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 06 Nov 2009 02:34:45 +0100,
    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Ale ja znam takie sprawy z wlasnej praktyki.

    Jak wygląda twoja praktyka, to najlepiej świadczy fakt, ze władowałeś
    swoje środki do banku o którym kompletnie NIC nie wiedziałeś, nie
    wiedziałeś nawet tego, że depozyty w tym banku nie są gwarantowane przez
    BFG!

    --
    Krzysztof

  • 66. Data: 2009-11-08 22:42:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hd7dsk$pdg$2@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Miałem ci już nie odpowiadać, ale jak sam się podkładasz, to proszę:
    > http://www.tvn24.pl/12690,1530552,1,1,wiadomosc.html
    > Sam ten link podałeś!

    No wlasnie. Starszy pan wracal z banku/poczty przynoszac do domu cala
    swoja emeryture.
    Gdyby wyplacil 200zl z bakomatu, to raz zeby oddal je bez walki. Bo mala
    kwota, dwa, ze ubezpiecznie pokryloby mu strate.

    Pisalem juz to kilka razy.
    Czy moglbys udac sie na jakies szkolenie w zakresie nauki czytania ze
    zrozumieniem?

    Czy naprawde trzeba ci tlumaczyc ze biale jest biale a czarne jest
    czarne.
    TA

  • 67. Data: 2009-11-08 22:45:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hd7e65$pdb$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
> [...]

    > swoje środki do banku o którym kompletnie NIC nie wiedziałeś, nie
    > wiedziałeś nawet tego, że depozyty w tym banku nie są gwarantowane przez

    Cos tam o nim wiedzialem. A to ze depozyty gwarantowane sa przez fundusz
    grecki a nie polski naprawde mi nie przeszkadza.
    Ostatecznie jestesmy w tej EU.

    TA

  • 68. Data: 2009-11-08 23:02:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <NGCJm.91825$X75.24303@newsfe20.ams2>,
    "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Wszystko ci sie pokielbasilo, lacznie z tym, ze wysylasz po dwa te same
    > posty...
    Ten pierwszy scancelowalem i wyslalem drugiego, bo w pierwszym
    dostrzeglem kilka bledow.
    Zapewniam cie ze nic nie polkiebasilem, natomiast ty i owszem.
    W rachunku 'Basic Account' w Abbey, ktory jak twierdziles posiadasz,
    jest tylko karta bankomatowa 'Link', z ktorej nie mozna wyplacac srodkow
    za granica UK.
    Podalem konkretne (nomen omen) linki gdzie to jest wyraznie napisane.
    To oczywiscie tlumaczy twoje przywiazanie do gotowki i inne dziwacta.

    > Odpoczniej troche bo sie zgrzales.

    Skadze. Wlasnie wrocilem z roweru.

    Raesumujac. Jestes nie tylko oszolomem, ale i mitomanem.
    Przypominam sobie twoje zachowanie na alt.pl.emigracja napawa mnie to
    niesmakiem.

    Niniejszym wrzucam cie do KFa.

    Pa.

    TA

  • 69. Data: 2009-11-09 08:47:26
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "BK" news:0008c7c0-8355-488d-a47d-94b154b4329c@a31g2000yq
    n.googlegroups.com

    > I tak niezle, na BP zalalem wlasnie za 3,95 ;-) Ceny leca jak
    > szalone ;)

    http://dobaku.pl/mapa_krakowa.php?idob=43&r_paliwa=1

    A w Krakówku ON 3.73 i to b. dobry ON :]