  • 41. Data: 2009-11-02 13:05:47
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A iluż to pracowników UMCS pobierających wypłaty w gotówce
    > nie ma stałego łącza, albo nie może z niego skorzystać będąc w pracy?

    oki, niektórzy pracownicy UMCS (pewnie ci, którzy nie są szczególnie
    lubiani w kasie) dostaną wypłatę w bilonie...

    ciekawe kiedy ZUS zacznie "namawiać" emerytów i rencistów do zakładania
    kont?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    moja mama pracowała w firmie państwowej, kiedyś ofcorz wszyscy dostawali
    kasę w gotówce, ale później szef stwierdził, że WSZYSCY mają dostawać na
    konto, które MUSZĄ sobie założyć w placówce PKO, w którym firma miała
    konto główne...i wszyscy założyli, było to naście lat temu, ale konta
    (większość) ma do dzisiaj

  • 42. Data: 2009-11-02 13:17:53
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Jeszcze raz poprosze o choc jeden bank DARMOWY w Polsce gdzie wszystkie
    > operacjie bez wzgledu na stan konta i ilosc operacji beda bezplatne -
    > prosze
    > o jeden taki bank!

    Jakich operacji? :)
    Wszystkich

    Bo chyba nie chodzi o operacje, ktorych taka osoba nie robi nie majac
    konta.

    Wiec chodzi o to czy mozna meic darmowe konto - ktore jest darmowo
    prowadzone, darmowo wydawana i prowadzona jest debetowka, ma darmowe
    wplaty i wyplaty w oddziale, wplatomatach i bankomatach.

    Juz taki przykald podalem, a wy ciagle swoje.

    Mam takie konto - konto w Polbanku. Jest darmowe, bankomaty euronetu i
    polbanku darmowe, wplaty i wyplaty w oddziale darmowe, wplatomaty w
    oddzialach darmowe.

    Ale tylko euronet i polbank jest darmowy. Czy inne bankomaty tez?
    Czy jesli na koncie bedzie przez rok stan zero top tez nic nie zaplaE ZA
    KARTE, KONTO?
    Czy platnosci za rachunki bede miec darmowe?
    Czy oplaty stale tez sa darmowe?
    Majac na mysli darmowy bankibng mam na mysli 100% darmowy banking - bez
    zadnych wyjatkow, ze obcy bankomat nie, czy przelew nie lub typu takiego, ze
    raz musi byc wplata...
    Zadnych warunkow 100% free - czy Polbank jest taki?
    Czy jesli Polbank mnie za cos jednak skroi to zaplacisz za to ty ze swojej
    kieszei - skoro na pewniaka mowisz, ze jest calkiem darmowy?

  • 43. Data: 2009-11-02 13:35:03
    Od: BK <b...@g...com>

    Swoja droga ktos tu poruszyl ciekawy motyw - trzeba ew. wprowadzic
    karty pre-paid jako standard wyplacania pensji/emerytury czy renty
    [tak jak np. w anglosasow czek] i bedzie oki. Kto bedzie chcial
    skorzysta z konta, kto bedzie chcial "zrealizuje" karte w bankomacie
    badz oddziale banku.

    Pracodawca oszczedzi na obsludze gotowkowej. Nikt nie bedzie zmuszony
    do zakladania konta. Warunek, ze trzeba zagwarantowac darmowej
    "realizacji" karty w rozsadnej liczbie punktow [np. pko bp, poczta,
    bgk, nbp].

    --

    pmlb

    czy ja wygladam na Twojego doradce? :) Rob sobie co chcesz - mi tam
    los twoj i twoich pieniedzy jest zupelnie obojetny. Nie bede ci szukal
    konta i nie bede cie przekonywal. IMO jestes gosiem, ktorego problem
    nie dotyczy, a szukasz dziury w calym.

    Dla mnie co wazniejsze UMCS wpadl na genialny pomysl i mam nadzieje,
    ze inni pojda w jego slady. ZUS juz zapowiada karty pre-paid. NBP
    wycofuje groszowki i dwugroszowki - i cool :)

  • 44. Data: 2009-11-02 13:43:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 05:35:03 -0800, BK napisał(a):

    > Dla mnie co wazniejsze UMCS wpadl na genialny pomysl i mam nadzieje, ze
    > inni pojda w jego slady.

    Nie mam pewności czy takie działanie nie może być zakwalifikowane jako
    jakaś forma mobbingu/dyskryminacji pracowników.

    Z drugiej strony: pieniądz jest pieniądz. Tylko niech później Stalexport
    się nie rzuca jeśli ktoś tymi klepakami za przejazd na A4 chce
    zapłacić ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 45. Data: 2009-11-02 13:48:54
    Od: MattS <M...@m...ms>

    pmlb wrote:

> [...]
    > Czy jesli Polbank mnie za cos jednak skroi to zaplacisz za to ty ze
    > swojej kieszei - skoro na pewniaka mowisz, ze jest calkiem darmowy?

    Przecież dyskusja jest o tym czy pracownicy UMCS mogą mieć darmową
    alternatywę dla kasy uczelni. I zostało wykazane, że bez problemu mogą
    bez opłaty mieć wszystko, co zapewnia im kasa uczelni, a nawet więcej.
    Z jednym wyjątkiem - nie mogą mieć wolnego dnia na odbiór wypłaty.
    A piszesz o czym innym. Poza tym, czemu się ograniczać do powyższej
    listy? Dorzuć jeszcze bezpłatne dostarczanie przez bank gotówki pod
    dowolny adres, 24/7. I nieoprocentowane pożyczki na dowolny okres czasu.
    A może nawet bezpłatne masaże dla klientów banku, którzy odwiedzili
    oddział banku. Czemu by nie? I oczywiście za darmo.

    Matt

  • 46. Data: 2009-11-02 13:58:55
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Uzytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisal w wiadomosci

    > Majac na mysli darmowy bankibng mam na mysli 100% darmowy banking - bez
    > zadnych wyjatkow

    zaraz z braku argumentów zaczniesz zadac darmowego sorbnetu i przelewów
    zagranicznmych po kursie srednim - bo przeciez nie po kursie banku, musi byc
    darmowy!
    tytlko po co te, wymienione przeze mnie, jak i wymyslane przez ciebie
    czynnosci pracownikowi umcs, który nie ma dzis konta? beda mu potrzebne po
    jego zalozeniu?

  • 47. Data: 2009-11-02 14:00:56
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Środki wchodzą na konto i mogą być wypłacane kartą bez dostępu do sieci.
    > Wiele dodatkowych czynności można wykonać przez telefon.

    za chwilę pojawi się pytanie, skąd pracownik umcs ma mieć darmowy telefon,
    bo przecież stojąc do kasy po gotówkę nic nie płaci.

  • 48. Data: 2009-11-02 14:26:38
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    z...@o...pl
    (z...@o...pl) wrote in

    > czy to oznacza że gazeta calkowicie zmysliła sam fakt rozmowy
    > kwestora z dziennikarzami czy "jedynie" przekręciła wypowiedź?!

    Gratuluję poczucia humoru... I kojarzenia ewentualnych zbiegów
    okoliczności... No i spostrzegawczość też na średnim poziomie (tam takie
    coś -> ";)" było)...

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 49. Data: 2009-11-02 14:49:15
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Konrad N.S. napisał:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości

    > za chwilę pojawi się pytanie, skąd pracownik umcs ma mieć darmowy
    > telefon, bo przecież stojąc do kasy po gotówkę nic nie płaci.

    Bank mógłby zapewnić (0)800 ze wszystkich sieci. No ale za utrzymanie
    swojego nru trzeba zapłacić min. tego piątaka we Freshu :-). Ale nawet
    jeśli by szanowny pracownik miał darmowy w utrzymaniu telefon, to
    przecież aparat komórkowy bądź stacjonarny kosztuje, a nie ma obowiązku
    posiadania telefonu (ani korzystania z automatu, póki jeszcze istnieją) :-P

    Przemek

  • 50. Data: 2009-11-02 14:52:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 15:49:15 +0100, Przemysław Kowalik napisał(a):

    > Ale nawet
    > jeśli by szanowny pracownik miał darmowy w utrzymaniu telefon, to
    > przecież aparat komórkowy bądź stacjonarny kosztuje

    Patrząc tak to nawet za wizytę w banku bank powinien płacić klientom.
    6,50 zł za godzinę. Myślę, że od razu rozładowałoby to kolejki ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd