  • 51. Data: 2009-11-02 16:11:36
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Nie mam pewności czy takie działanie nie może być zakwalifikowane jako
    > jakaś forma mobbingu/dyskryminacji pracowników.
    >
    > Z drugiej strony: pieniądz jest pieniądz. Tylko niech później Stalexport
    > się nie rzuca jeśli ktoś tymi klepakami za przejazd na A4 chce
    > zapłacić ;-)

    Gdzie Lublin, gdzie A4 czy jakakolwiek inna autostrada :-P.

    Przemek

  • 52. Data: 2009-11-02 16:20:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pmlb wrote:

    > Czy mozesz mi wskazac w jakim banku bede miec darmowe konto (nawet jak
    > przez rok bedzie tam zero!)
    > darmowe korzystanie z bankomatow nonstop (nie kilka operacji w miesiacu)
    > darmowa karta do korzystania w bankomacie - prosze wskaz mi gdzie zaloze
    > takie konto.

    A dlaczego masz miec korzystanie z bankomatow non stop?

    Gotowke dostajesz do reki i musisz ją trzymac w domu.
    Wiec w zasadzie zamiast chodzic do kasy w zakładzie pracy udaj się do
    okienka w banku i tam wypłac swoją miesięczną pensję.

    Zadna karta ci sie nie nalezy, jeśli juz chcesz byc precyzyjny.

    Nawet w pekao sa zalozysz darmowe konto rozrachunkowe. Nie mylic z
    eurokontem.

  • 53. Data: 2009-11-02 16:26:12
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Przemysław Kowalik" news:hcn0bt$la5$1@inews.gazeta.pl

    > Gdzie Lublin, gdzie A4 czy jakakolwiek inna autostrada :-P.

    Odcinek A4 Krakówek - Katosy nie jest autostradą.
    Podobnie sprawa się ma z betonowym odcinkiem A4 zaczynającym się za Wrockiem
    w stronę Niemieckiej granicy - "autostrada" bez pobocza, dla mnie bomba :O

  • 54. Data: 2009-11-02 16:27:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris wrote:

    > I co miesiąc stoję w kolejce po własne pieniądze?
    > To ja dziękuję.

    Jakiej kolejce?

  • 55. Data: 2009-11-02 16:35:54
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    witek wrote:

    > Jakiej kolejce?

    No przeciez na UMCS bylo 700 okienek kasowych dla 700 pracownikow
    pobierajacych wynagrodzenie - specjalnie, zeby nie musieli co miesiac
    stac w kolejce.
    Z powodu oszczednosci, pozostalo jedynie 100 okienek kasowych, w zwiazku
    z czym 600 pracownikow zalozylo konta w banku (bo nie chcieli stac w
    kolejce).

    Czy cos pomieszalem?

    PS. nie zrozumialem jedynie, o co chodzi z tym bilonem.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 56. Data: 2009-11-02 16:44:14
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hcmrhf$3c5$1@inews.gazeta.pl...

    > nawet jeśli by szanowny pracownik miał darmowy w utrzymaniu telefon, to
    > przecież aparat komórkowy bądź stacjonarny kosztuje, a nie ma obowiązku
    > posiadania telefonu (ani korzystania z automatu, póki jeszcze istnieją)
    > :-P

    a co z prądem - jeśli nawet komórkę dostanie, to prąd musi mieć za darmo!
    bo przecież stojąc do kasy po gotówkę nie musi płacić!

  • 57. Data: 2009-11-02 16:45:35
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik z...@o...pl napisał:

    > ja obstawiam że poszło o pryncypia.
    >
    > Skoro takiemu np. Januszowi Korwin-Mikke pasy bezpieczeństwa kojarzą
    > się z faszyzmem i socjalizmem, z którymi walczy, to dlaczego
    > pracownikowi akademickiemu obowiązek posiadania konta bankowego nie
    > może się równie brzydko kojarzyć.
    Może się. Ale czy z przyczyn pryncypialnych będzie "latał" z "opłatami"
    po różnych "elektrowniach", "gazowniach", spółdzielniach mieszkaniowych
    etc. aby tylko zapłacić bez prowizji gotowizną otrzymaną bez prowizji w
    kasie, skoro korzystając z konta może te opłaty popłacić nawet za darmo
    i poświęcając na to dużo mniej czasu (wiem, wiem - net kosztuje!)?

    > na koniec przesyłam pozdrowienia dla komorek organizacyjnych UPR na
    > UMCS :P

    OT - taa, a jednym z osiągnięć III RP miało być wyprowadzenie partii
    politycznych z zakładów pracy (tzn. pozostawienie jedynie ich
    związkowych odnóg) :-P

    Przemek

  • 58. Data: 2009-11-02 16:48:18
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Valdi napisał:
    > "Przemysław Kowalik" news:hcn0bt$la5$1@inews.gazeta.pl

    > Odcinek A4 Krakówek - Katosy nie jest autostradą.

    Ale ważne, że jest płatny => muszą przyjmować każdy złom by NBP :-)

    Przemek

  • 59. Data: 2009-11-02 16:52:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BK wrote:

    > Pracodawca oszczedzi na obsludze gotowkowej. Nikt nie bedzie zmuszony
    > do zakladania konta. Warunek, ze trzeba zagwarantowac darmowej
    > "realizacji" karty w rozsadnej liczbie punktow [np. pko bp, poczta,
    > bgk, nbp].

    a dlaczego w rozsądnej.
    Postawic jeden bankomat przy kasie na uczelni.

  • 60. Data: 2009-11-02 16:56:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pmlb p...@d...com ...

    > Srednio 10 czy 15 zl miesiecznie za samo "manie" konta do tego oplata za
    > posiadanie karty czli placisz za to, ze mozesz miec dostep do swoich
    > pieniedzy o innych "udogodnieniach" za kase juz nie wspomne.

    hmmm, to ja chyba mam konto w nie-banku...