  • 81. Data: 2009-11-02 20:35:25
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 12:19:39 -0600, witek napisał(a):

    > Zresztą, gdyby zaoferować pracownikom, ze dorzuci im sie do pensji koszy
    > prowadzenia tego rachunku bankowego przez kilka lat, to szybko by to
    > problem rozwiązało.

    Wystarczy, że zabiorą im dodatkowy dzień wolny na odbiór kasy. Parę
    miesięcy obowiazkowych 7,5h spotkań w dniu i miejscu wypłaty szybko by ich
    przekonało do posiadania konta.

    --
    Kojer

  • 82. Data: 2009-11-02 20:36:03
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > E, bredzisz.

    Zaraz! to grupa banki i badzmty precyzyjni albo "bredzmy" - podaj wiec bank
    gdzie bede miec wszystkie uslugi grats znaczy nie ponise zadsnego kosztu
    zwiazanego z bankiem, jak: bnakomaty (wszystkie lub przynajmniej 90% w
    polsce), przelewy itp.
    Nie interesuja mnie "prawie zerowe" bo to juz sa koszty czy tez warukni typu
    minimalnie plata lub wplaty czy tez odpowiedni ruch na koncie. Darmowy to
    darmowy i koniec. Czy jest taki bank w Polsce?
    Interesuje mnie odpowiedz "Tak" lub "Nie", jesli odpowiedz jest "Tak" to
    prosze podac co to za bnak i jakie konto spelnia moje oczekiwania.
    ps,.
    Czy to takie dziwnie, ze zalezy mi na moich pieniadzach chcoby to byl 1gr?
    Czy bank podaruje mi 1gr? Jesli nie podaruje mi 1gr to todopiero sknera -
    prawda? O jeden grosz zrobi afere... Jesli wiec bank, czy Urzad Skarbnowy
    moze sie o takie kwoty upominac WY TEZ POWINNISCIE sie martwic o kazdego
    grosika.
    Nadal sadzisz, ze to brednie?
    Czy w Polsce nie bredzi sie tylko wowczas jak nie dba sie o 5, czy 10zl?

  • 83. Data: 2009-11-02 20:41:15
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    <g...@o...pl> wrote in message

    > Oj trudno, bo o co ci chodzi z tą darmowością? Zwykle to bank ci płaci za
    > to, że
    > trzymasz tam pieniądze. A konto właśnie po to jest, żeby na nim były
    > środki. Nie
    > masz środków, nie masz konta i wtedy też wszystko w porządku.

    Czyli powinno byc tak, ze nie ma srodkow zamyka bank automatycznie konto nie
    kasujac mnie za to, potem mam srodki bank otwiera rachunek na nowo rowniez
    bez ponoszenia przezemnie kosztow - tak sie zgodze.

    > Konta po 15 złotych są specjalnym produktem stargetowanym na tych, co
    > lubią
    > sobie ponarzekac. A wizyta w banku jak rozumiem raz w miesiącu, po czym
    > może
    > trzymac całą kasę w domu i nareszcie cieszyc się niezależnością.

    Nie masz takiego przypadku i nie znasz. Zrozum, ze nie kazdy jest taki jak
    ty! Niektorzy maja problem z chodzeniem bo nogi juz nie te a na taksowki
    brak pieniedzy bo bank je zabiera...
    Potrafisz to zrouzmiec?

    > Rozumiem, że chciałbys wypłacac za darmo pieniądze z pustego konta, ale
    > jako że
    > sam z tej usługi nie korzystam, to nie powiem ci, gdzie to załatwisz
    > najtaniej.
    > Najpierw spróbuj zresztą pożyczyc od rodziny.

    Nie czytasz ze zrozumieniem. Najpierw postaraj sie zrozumiec czytany tekst,
    moze poprzez czytanie kilka razy?
    Chce miec konto na ktore moga wplynac srodki lub nie, to moja decyzja i nie
    chce by w czasie kiedy konto bedzie puste bank mnie za to kasowal - czy
    teraz rozumiesz czy mam wyjasnic jak pieciolatkowi?
    Na temat pozyczek to moglbym ci prelekcje wyglosic bo jak sadze tez masz
    mgliste na ten temat pojecie.
    Nastepnym razem postaraj sie lepiej przygotowac, uslyszec cos gdzies to nie
    znaczy juz wiedziec - OK?

  • 84. Data: 2009-11-02 20:44:39
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de>

    Dnia 02-11-2009 o 13:55:51 Valdi <V...@v...pl> napisał(a):

    > "Marcin Wasilewski" news:hcmkg9$je3$1@news.task.gda.pl
    >
    > jedna wpłata miesięcznie? To już nic nie trzeba robić kartą aby konto +
    > karta były darmowe?

    Koledze 'y' zezarlo. Mialo zapewne byc: 'pod warunkiem jednej wYplaty'

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 85. Data: 2009-11-02 21:10:43
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Dyskutujesz z tym trollem co to się zachwyca bankami w UK i od miesięcy,
    > jak nie lat narzeka na swoją nieudolność w znalezieniu banku w Polsce,
    > który nie rżnie na opłatach.

    Swoja nieudolanosc?
    To ty tanczysz jak bank ci zagra nie ja... Zastanow sie nad tym. Ja jedynie
    mowie jak jest tam za granica.
    Ze mozna za darmo, ze nawet nie mozna ale inaczej sie nie da! A ty poniewaz
    dla ciebie to jest nie do przejscia, ze... moze byc bankowosc za darmo
    obrzucasz inwektywami...
    Moje teksty nie obrazaja nikogo maja na celu jedynie pokazac jak w Poslce
    banki kroja ludzi a ty jeszcze temu przyklaskujesz i merdasz ogonkiem bo "to
    takie nowoczesne byc krojonym przez bank".

    > Nie przegadasz, już mu podawali przykłady, i tak je olewał. :)

    Jeszcze nikt mi nie podal ani jednego banku ktory byl by w 100% za darmo -
    chyba, ze nie rozumiesz co znaczy darmo - to ci wyjasniem, ze oznacza to, ze
    bez wzgledu co dzieje sie na koncie ile razy i byle gdzie wyplace gotowke,
    wysle przelewy w kraju, aplace za rachunki - nikt za to mnie nie skasuje -
    to znaczy za darmo, wiec pokaz mi te przyklady takiego banku w Polsce.
    Albo zamilcz. Jesli jedyne co masz do powiedzenia to obrazanie ludzi. Bo
    naprawde nie kazdy jest taki bogaty jak ty, ze moze sponsorowac banki, ja
    dmucham na kazdego pena, bo zaden bank nie podaruje mi nawet zlamanego pena.

  • 86. Data: 2009-11-02 21:13:02
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 2 Lis, 20:17, BK <b...@g...com> wrote:

    > A czemu to w obsluge musi brac jakikolwiek bank? Niech Panstwo samo
    > wydaje karty pra-paid. Skoro Panstwo moze wydawac zwykly pieniadz nie
    > rozumiem czemu mialoby nie wydawac pieniadza elektronicznego. To raz.
    Rząd ma się brać za wydawanie kar pre-paid ?? A za wybranie gotówki z
    bankomatów to kto będzie płacił - budżet czy emeryt ? A może ZUS
    będzie stawiał swoje bankomaty - ciekawe skąd tam będą gotówkę wozić i
    ile to będzie kosztowało ?
    To wszystko faktycznie będzie mniej kosztowało niż kasy :-))
    Tak poza tym likwidować kasy po to żeby ludzie mogli z bankomatów
    wypłacać gotówkę. Porażająca logika nowoczesności.

    > Dwa, ze dla mnie logiczne, ze taka operacja powinna byc odpowiadnio
    > przygotowana - tzn. warto zaangazowac w to kilka firm i instytucji
    > panstwowych. Np. poczte, pko bp ;-)
    A te instytucje to zrobią to za darmo. Faktycznie - coraz taniej ;-)
    Jako żywo przypomina mi to państwową informatyzację.

    > Bo ja przewrotna bestia jestem. Bezsensem jest utrzymywanie produkcji
    > monet 1 gr, gdzie jedna moneta jest drozsza niz jej nominal.
    A teraz zastanów się co zrobią sklepikarze kiedy zlikwiduje się
    groszówki. Pewnikiem ceny obniżą:-))

    > szczerze mowiac nie mam pojecia kiedy ostatni "uzylem" 1 groszowki w
    > sklepie. Wiec dla mnie ich likwidacja to nie problem.
    Ja dzisiaj rano.

    > Inna sprawa, ze moga byc ludzie ktorym 1 gr sie przydaja, uzywaja ich
    > na codzien. Oki - cool - nie kwestionuje tego. Ale IMO ekonomicznie
    > utrzymywanie tak niskich nominalow nie jest uzasadnione.
    Pierwszy raz spotykam kogoś kto jest za wzrostem cen.

  • 87. Data: 2009-11-02 21:29:49
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Lis, 22:13, Clegan <c...@g...com> wrote:

> [...]
    > bankomatów to kto będzie płacił - budżet czy emeryt ? A może ZUS
    > będzie stawiał swoje bankomaty - ciekawe skąd tam będą gotówkę wozić i

    Utrzymanie bankomatow jest tansze od utrzymania obslugi gotowkowej.

    > To wszystko faktycznie będzie mniej kosztowało niż kasy :-))
    > Tak poza tym likwidować kasy po to żeby ludzie mogli z bankomatów
    > wypłacać gotówkę. Porażająca logika nowoczesności.

    Jesli ktos bedzie mial fantazje wybrac to i oki. Z reszta mozna taka
    wyplate zorbic platna i jak ktos bedzie mial fantazje zrealizowac
    swoja karte - to jego problem. Jak bedzie chcial 100% kasy z karty
    wydac - to bezgotowkowo.

    > A te instytucje to zrobią to za darmo. Faktycznie - coraz taniej ;-)
    > Jako żywo przypomina mi to państwową informatyzację.

    Dla uzytkownika ostatecznego moga robic to za free, bo czemu nie?

    Trzeba sobie janos powiedziec, ze obsluga gotowkowa, z kasami kosztuje
    X. Te koszty mozna zredukowac rezygnujac z kas na rzecz bankomatow/
    kart pre-paid czy przelewow.

    > A teraz zastanów się co zrobią sklepikarze kiedy zlikwiduje się
    > groszówki. Pewnikiem  ceny obniżą:-))

    Ktos tu niedawno opisywal jak to bylo w Danii i obylo sie bez tragedii
    narodowej przy okazji rezygnacji z klepakow.

    > Ja dzisiaj rano.

    > Pierwszy raz spotykam kogoś kto jest za wzrostem cen.

    Tak, tak wzrost cen. Dla jednych bedzie to wzrost cen, dla innych nie.
    Im wiekszy obrot bezgotowkowy tym mniejszy tym mniejszy wzrost cen.
    Jak ktos praktycznie nie uzywa gotowki - to nie bedzie dla niego
    wzorstu cen.

    Koszty obslugi gotowkowej to powazne koszty, nie rozumiem skad to
    paniczne przywiazanie do klepakow. Zeby one jakas wartosc lub sens
    mialy.

    Zawsze mozna przy okazji wycofania klepakow przychamowac zaokraglenia
    cen - jak slowacy przy wprowadzeniu euro :) :) :) Aministracyjnie
    chlopaki zabronili :)

  • 88. Data: 2009-11-02 21:33:57
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > naprawde nie kazdy jest taki bogaty jak ty, ze moze sponsorowac banki, ja
    > dmucham na kazdego pena, bo zaden bank nie podaruje mi nawet zlamanego
    No a nie mając konta nie płacisz za przelewy? A raczej za wpłaty gotówkowe
    na konta wierzycieli?
    W mBanku masz wszystko za darmo, nie musisz korzystać z internetu. A mam
    jeszcze konto w PekaoSA, gdzie od samego założenia mam zero zł. i go nie
    używam - brak opłat. Wpłaty i wypłaty masz za darmo. A wpłaty gotówkowe za
    rachunki to już sobie porobisz jak do tej pory - czyli bez konta. (Skoro nie
    możesz skorzystać z sieci - bo w sieci są za darmo.)

    A.

  • 89. Data: 2009-11-02 21:38:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-02, pmlb <p...@d...com> wrote:

    [... yada, yada, yada...]

    Booooooooooooooooooooooooooooooooooriiiiiiiing...

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 90. Data: 2009-11-02 21:46:19
    Od: Michal <m...@n...org>

    pmlb pisze:

> [...]
    > Interesuje mnie odpowiedz "Tak" lub "Nie", jesli odpowiedz jest "Tak" to
    > prosze podac co to za bnak i jakie konto spelnia moje oczekiwania.

    Bądź konsekwentny w wymaganiach- skoro wypłata z kasy w firmie nic
    Ciebie nie kosztuję, ale możesz wypłacać pieniądze TYLKO w tej jednej
    jedynej kasie, to czemu nagle- jako alternatywę- MUSISZ miec rachunek
    bankowy ze wszystkimi bezpłatnymi bankomatami, hm?

    > Czy bank podaruje mi 1gr? Jesli nie podaruje mi 1gr to todopiero sknera
    > - prawda? O jeden grosz zrobi afere... Jesli wiec bank, czy Urzad

    Nie mówiąc o tym, że praktycznie KAŻDY pracujący ma do zapłacenia
    miesięcznie przynajmniej kilka rachunków za bieżące życie (o ile mieszka
    legalnie)- i poza kontami internetowymi z darmowymi przelewami, to nie
    bardzo da sie te rachunki zapłacić bez prowizji. Darmowe przelewy, które
    w bankowości internetowej są już standardem (i trudno znaleźć bank który
    ich nie oferuje!), w glowach ignorantów nadal kosztują 3-4zł / przelew.
    A wedle Twojej teorii ja powinienem poprosić kasę w "zakładzie pracy" o
    bezprowizyjne płacenie za moje rachunki mieszkaniowe. Co, nie ma takiej
    kasy?

    > Skarbnowy moze sie o takie kwoty upominac WY TEZ POWINNISCIE sie martwic
    > o kazdego grosika.
    > Nadal sadzisz, ze to brednie?
    > Czy w Polsce nie bredzi sie tylko wowczas jak nie dba sie o 5, czy 10zl?

    Mnie ciekawi, czy się zgrywasz (tylko w imię czego?) czy naprawdę jesteś
    tak ograniczony? Pytam bez złośliwości i przez "ograniczony" rozumiem
    ignorancję w dziedzinie orientowania się w ofercie banków... Proszę
    bardzo, kryptoreklama:

    www.mbank.pl
    www.dbnet24.pl
    www.alior.pl
    www.ing.pl

    I TAK DALEJ... W każdym z tych banków osoba, która posiada rachunek żeby
    dysponować swoją pensją porównywalnie z gotówką, nie zapłaci ani grosza
    za obsługę rachunku, rachunku oszczędnościoewgo oraz karty debetowej
    (wyjątek: Alior, ale za to upragnione wszystkie bankomaty- a w dbnecie
    też wszystkie nawet bez opłat). W dodatku pracodawca zaoszczędzone
    pieniądze może wypłacić w postaci premii symbolicznej. Mało???

    --
    Michał