  • 201. Data: 2009-11-12 13:31:42
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłybybyć, choć nie chcą [długie]
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:PShJm.25298$u...@n...ams2...

    > Casch card. No popatrz a ja 20 lat temu...no moze 19 :)) mialem KK w
    > jednym z Polskich bankow:)))
    > Ale co to ma do sprawy.

    A to już jest szczególnie spektakularne w kontekście faktu, że w polskich
    bankach KK są wydawane od bodajże 1995 roku (Pekao)... Szacun!

    Rok czy dwa lata wcześniej była jeszcze w efekcie nieudana próba
    wyemitowania kart podjęta przez BIG SA. (ten od afer z FOZZ i
    Universalem,czyli obecnie Millennium)

  • 202. Data: 2009-11-12 13:38:20
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 12, 2:31 pm, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Rok czy dwa lata wcześniej była jeszcze w efekcie nieudana próba
    > wyemitowania kart podjęta przez BIG SA. (ten od afer z FOZZ i

    Bo on tak ta karte mial jak Niemcy ta ustawe o tym, ze obcy kapital
    nie moze miec wiecej jak 5% udzialow banku - i 90% rzeczy, o ktorych
    pisal :)

  • 203. Data: 2009-11-12 13:41:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]

    bankach KK są wydawane od bodajże 1995 roku (Pekao)... Szacun!

    Rok czy dwa lata wcześniej była jeszcze w efekcie nieudana próba
    wyemitowania kart kredytowych podjęta przez BIG SA. (ten od afer z FOZZ i
    Universalem, czyli obecnie Millennium) a także emisja kart o wybitnie
    lokalnym zasięgu (z jakimś logo Express M) przez Glob Bank (który chyba
    został przejęty przez Kredyt Bank).

  • 204. Data: 2009-11-12 13:45:46
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > A to już jest szczególnie spektakularne w kontekście faktu, że w polskich
    > bankach KK są wydawane od bodajże 1995 roku (Pekao)... Szacun!

    kolejny raz w jednym wątku dowiedzione zostało, że użytkownik "pmlb"