  • 21. Data: 2009-02-25 19:30:49
    Temat: Re: Biuro Maklerskie Alior Banku
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Dobre niszowe biuro ma DnB NORD (dawne BISE), ale nie jest zbyt popularne
    > (a
    > moze to i lepiej?). Mają ciekawy program do notowań ATech. Do tego mają
    > chyba teraz jakieś dobre promocje.
    > http://bmdnbnord.pl/index.asp

    Dzięki, zajrzę tam.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 22. Data: 2009-05-07 12:55:51
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Analizuję właśnie ofertę w Aliorze i chcą 0,8% za prawa poboru, to chyba
    trochę dużo?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 23. Data: 2009-05-12 17:03:56
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    W ING nie mozna sprzedać opcji (wystawic opcji).
    Jak jest w Aliorze.
    Jakie maja przerwy w czasie dnia (ING 17:30 - 21:00).
    Czy mozna wygenerowac stan konta , transakcje do pliku?
    Jakie prowizje internetowe?

    IWSP

  • 24. Data: 2009-05-13 06:29:11
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    MariuszM <m...@T...onet.pl> napisał(a):

    > Dzięki, zajrzę tam.

    ATECH to chyba 122 PLN/mc
    Jak jest z prowizjami?

    IWSP

  • 25. Data: 2009-09-10 12:28:00
    Od: "Bulisoft" <Bulisoft@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    ja mam rachunek brokerski w Aliorze od około 3 miesięcy, złego słowa nie moge
    powiedzieć, raz w sumie była mała awaria ale to z 2 godziny trwało pozatym ocena bdb,
    czasem w szczycie strona troche mi zwalnia nie wiem czy to wina mojej Opery czy ich
    servera ale da sie pracowac, założylem sam rachunek brokerski bez konta, nie płace
    nic prócz prowizji, które są chyba najniższe na rynku, nie mam dużego kapitału więć
    uważam, że gdybym musiał płacic jeszcze jakies inne opłaty to by bylo nie ciekawie,
    dawniej myślałem o emaklerze z mbanku ale w porównaniu z aliorem jest mizerny :)
    co do rankingu to polecam tę strone http://buffett.pl/rb.html jest tam tabelka
    wszystko ładnie spójnie opisane, gdybym miał grubszy portfel chyba nadal zostałbym
    przy aliorze ewentualnie rozwarzyłbym BOŚ-ia choc w sumie nie wiem co w nim lepszego,
    aczkolwiek znajomi mają i sobie chwalą :)
    pozdrawiam

  • 26. Data: 2009-09-11 06:53:45
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Demo Alior wyglada atrakcyjnie ale mniejsza oferta niz w XTB. Chyba dlatego
    nieco wyzsze prowizje.

    Leszek

  • 27. Data: 2009-09-11 06:55:07
    Od: "elwu" <e...@p...onet.pl>

    > ja mam rachunek brokerski w Aliorze od około 3 miesięcy, złego słowa nie moge
    powiedzieć...

    W Aliorze porażką jest konieczność akceptowania zleceń kodem z smsa. Historia
    rachunku 90 dni to kompletna pomyłka.
    Ale poza tym ok.

    elwu

  • 28. Data: 2009-09-11 06:57:36
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    elwu pisze:

    > W Aliorze porażką jest konieczność akceptowania zleceń kodem z smsa. Historia
    > rachunku 90 dni to kompletna pomyłka.
    > Ale poza tym ok.

    A wyłącz sobie te SMSy...

    --