  • 1. Data: 2012-01-30 18:17:06
    Temat: Biuro maklerskie mbank i Alior
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    Dotychczas korzystałem z usługi maklerskiej w mBanku (eMakler). Jestem
    natomiast zainteresowany aktywacją usługi w Aliorze ? Jakie macie opinie
    na temat biura maklerskiego aliora ?

    Teoretycznie istnieje możliwość przeniesienia takiego rachunku z mbanku
    do Aliora ale czy faktycznie jest taka opcja ? Na pewno byłoby to
    bardziej opłacalne niż sprzedaż aktywów z mbanku i kupno tego samego w
    Aliorze.

    pozdr.
    Mr. Owl

  • 2. Data: 2012-01-30 18:23:15
    Temat: Re: Biuro maklerskie mbank i Alior
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości grup
    > Dotychczas korzystałem z usługi maklerskiej w mBanku (eMakler). Jestem
    > natomiast zainteresowany aktywacją usługi w Aliorze ? Jakie macie opinie
    > na temat biura maklerskiego aliora ?

    Co do zasady jest to biuro lepsze. Było niesamowicie trapione awariami,
    ostatnio jednak jest znacznie lepiej.

    > Teoretycznie istnieje możliwość przeniesienia takiego rachunku z mbanku do
    > Aliora ale czy faktycznie jest taka opcja ? Na pewno byłoby to bardziej
    > opłacalne niż sprzedaż aktywów z mbanku i kupno tego samego w Aliorze.

    A dużo masz tych aktywów? Jak niezbyt dużo i mocno zdywersyfikowane to
    sprzedaż i odkupienie może być zdecydowanie bardziej opłacalne*.

    * - jeśli będzie wykonane w dobrym momencie :D

  • 3. Data: 2012-01-30 18:26:32
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-01-30 19:23, MarekZ pisze:
    > Co do zasady jest to biuro lepsze. Było niesamowicie trapione awariami,
    > ostatnio jednak jest znacznie lepiej.

    Na czym polegały awarie ?

    > A dużo masz tych aktywów? Jak niezbyt dużo i mocno zdywersyfikowane to
    > sprzedaż i odkupienie może być zdecydowanie bardziej opłacalne*.
    >
    > * - jeśli będzie wykonane w dobrym momencie :D

    Trochę mam i nie chcę się zdawać na ślepy traf bo nie wiem ile to
    wszystko może trwać. Przy przeniesieniu podobno Alior pokrywa prowizje.

  • 4. Data: 2012-01-30 18:32:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości grup

    > Na czym polegały awarie ?

    Na tym, że nie działało.

    Nie dało rady się zalogować, o składaniu zleceń czy obserwacji notowań
    naturalnie tym bardziej nie było mowy.

    Jeśli chodzi o notowania ostatnio mBank znacznie częściej się wykłada niż
    Alior. No i ten nowy aplet java mBanku to niezły ciołek musiał pisać.

  • 5. Data: 2012-01-30 18:47:18
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-01-30 19:32, MarekZ pisze:
    > Nie dało rady się zalogować, o składaniu zleceń czy obserwacji notowań
    > naturalnie tym bardziej nie było mowy.

    To faktycznie nieciekawie. Ale skoro teraz już jest ok to chyba nie ma
    się czym przejmowac.