  • 1. Data: 2011-05-16 15:01:37
    Temat: Biznesy z Żabolandią
    Od: root <r...@v...pl>

    Zamiast zastępczych tematów w cyklu "seks z pokojówką" proponuję przeczytać
    ten news dot. protestów przeciw wydobyciu gazu łupkowego we Francji:

    http://news.money.pl/artykul/francuzi;nie;chca;gazu;
    lupkowego,153,0,813721.html

    a potem skojarzyć kilka faktów:
    1. Polska będzie (albo już jest) karana za używanie węgla kamiennego, gdyż
    surowiec ten ma większy niż np. gaz współczynnik CO2 do kaloryczności.
    2. Cała Europa w tym Żabolandia używa gazu i nie płaci dodatkowych opłat
    3. Polska leży na gazie łupkowym który jak chcą eksperci uniezależniłby nas
    od dostaw z Rosji na 120 lat
    4. Możemy w 10% zabezpieczyć nasze potrzeby energetyczne przy pomocy
    reaktora jądrowego.
    5. Najbardziej "pożądanym" wykonawcą zlecenia budowy reaktora jest Francja.
    6. Najbardziej niezadowolony z gazu łupkowego jest Putin.

    Z kim Sarkozy spotyka się ciągle na imprezkach? Odp. z Putinem.
    Co omawiają na tych spotkaniach w przerwach między jednym kielonkiem a
    drugim? Odp. Kij ich wi.

    Ciekawy jestem jak cała historia albo histeria Zielonych we Francji sie
    skończy. Czy parlament Francji uchwali zakaz, a ten zostanie rozciągnięty
    na całą Europę w tym i na nas? Zobaczymy?
    Czy będziemy protestować? Zobaczymy? Czy pojawią się jakieś nowe posadki w
    organach UE dla kilku naszych mądrych i ważnych? Też zobaczymy.

  • 2. Data: 2011-05-16 15:41:37
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Niemcy to samo, właśnie połozyli z Rosją gazociąg blokujący rozwój portu w
    Świnoujściu.
    Ameryka chciała u nas umieścić tarczę strzelniczą.
    Reszta się nie liczy.
    Generalnie jesteśmy osamotnieni.

  • 3. Data: 2011-05-16 16:17:58
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy będziemy protestować? Zobaczymy? Czy pojawią się jakieś nowe posadki w
    > organach UE dla kilku naszych mądrych i ważnych? Też zobaczymy.

    tylko dołoż jeszcze to tego fracking i bedzie git.
    Tylko mi potem tu nie płacz jak ci Haliburton wywierci dziurę pod chatą a z
    kranu poleci ci woda z metanem i innym syfem.

    george

  • 4. Data: 2011-05-16 16:18:15
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią [czyli rosyjski gaz z głupków]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    root <r...@v...pl> pisze:
> [...]
    > Czy będziemy protestować? Zobaczymy? Czy pojawią się jakieś nowe posadki w
    > organach UE dla kilku naszych mądrych i ważnych? Też zobaczymy.

    A ty się z choinki urwałeś?
    Jakiekolwiek ograniczenia dotykające Polskę będą na poziomie *całej*
    Unii Europejskiej a tam Francja *sama* to gówno ugra. A większość którą
    tam "uzbiera" najwyżej będzie grać na *góra* średnie spowolnienie "gazu
    z UE łupków" bo mogą uznać że im się to co za to wytargują opłaci.
    Rzeczywiste znaczące i długotrwałe przyblokowanie gazu z łupków
    na poziomie UE może się opłacić tylko większości złożonej w większości z
    idiotów :-)

    Po za tym: W interesie Gazpromu/Rosji *jest* przesada w opisywaniu
    zagrożeń ekologicznych wydobycia gazu z łupków tylko że gdyby robili aż
    "z igły widły" to przecież nie byłoby to aż tak groźne jak twoje
    "zapienienie się" sugeruje, nieprawdaż? :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Z serca do serca jest droga.

  • 5. Data: 2011-05-16 16:19:47
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > Czy będziemy protestować? Zobaczymy? Czy pojawią się jakieś nowe posadki w
    > organach UE dla kilku naszych mądrych i ważnych? Też zobaczymy.

    Zieloni to forpoczty ruskich.
    Ktos doskonale o nich powiedzial ze Zieloni są jak buraki : z wierzchu
    zieloni a w srodku czerwoni.

  • 6. Data: 2011-05-16 16:37:35
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią [o dobrych i złych zielonych]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> pisze:

    lupkowego,153,0,813721.html

    > Zieloni to forpoczty ruskich.
    > Ktos doskonale o nich powiedzial ze Zieloni są jak buraki : z wierzchu
    > zieloni a w srodku czerwoni.

    A ci zieloni podblokowywali gazociąg północny to też byli źli? :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Mucha siada zarówno na gnoju, jak i na głowie dalajlamy.

  • 7. Data: 2011-05-16 16:58:08
    Od: root <r...@v...pl>

    > tylko dołoż jeszcze to tego fracking i bedzie git.

    What is it fracking?

  • 8. Data: 2011-05-16 17:07:37
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 18:18:15 +0200, A. Filip napisał(a):

    > Rzeczywiste znaczące i długotrwałe przyblokowanie gazu z łupków
    > na poziomie UE może się opłacić tylko większości złożonej w większości z
    > idiotów :-)

    1. No tak, kraje które nie mają łupków mogą bez problemu zakazać ich
    wydobycia u siebie. Ja też mogę się zgodzić że ślimak to ryba, bo nie
    gustuję w ślimakach.

    2. Nie docenieasz chyba siły przekonywania polityków, którzy za jeden
    stołek w jakimś urzędzie w UE gotowi są dać dupy każdemu, kto będzie miał
    ochotę ją wziąć. (przykład: istnienie piłki nożnej i kierującej nią
    organizacji nie opłaci się nikomu przy zdrowych zmysłach a mimo to
    organizacja ta ma się dobrze i robi szmal - czyżby większość idiotów
    maczała tu palce).

> [...]
    > "z igły widły" to przecież nie byłoby to aż tak groźne jak twoje
    > "zapienienie się" sugeruje, nieprawdaż? :-)
    Hmm przyznam że nie rozumiem tego akapitu.

  • 9. Data: 2011-05-16 17:17:29
    Od: root <r...@v...pl>

    > Tylko mi potem tu nie płacz jak ci Haliburton wywierci dziurę pod chatą a z
    > kranu poleci ci woda z metanem i innym syfem.
    >
    > george
    Wtedy kupie sobie Nałęczowiankę w 100 litrowych baniakach, bo będzie to dla
    mnie jak splunięcie. Zapytaj też Norwegów czy im ropa śmierdzi?

  • 10. Data: 2011-05-16 17:17:31
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message

    > What is it fracking?