-
1. Data: 2005-10-10 17:57:31
Temat: Błąd na stronie Lukasa
Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>
Powinno być :
Szanowni Klienci,
Informujemy, że ze względu na to, że daliśmy dupy przy wdrażaniu nowego
systemu korzystanie z LUKAS e-Banku jest w tej chwili niemożliwe.
Nie wiemy nawet kiedy będzie to znowu możliwe.
Za niedogodności z tym związane serdecznie przepraszamy. :-))))
-
2. Data: 2005-10-10 21:16:08
Temat: Re: Błąd na stronie Lukasa
Od: "Rafał W" <s...@i...pl>
> Powinno być :
>
> Szanowni Klienci,
>
> Informujemy, że ze względu na to, że daliśmy dupy przy wdrażaniu nowego
> systemu korzystanie z LUKAS e-Banku jest w tej chwili niemożliwe.
>
> Nie wiemy nawet kiedy będzie to znowu możliwe.
>
> Za niedogodności z tym związane[CIACH serdecznie przepraszamy. :-))))
> CIACH ] ...
....... wypłacimy szanownym klientom odpowiednie bonifikaty :) (i po kawce
:) )
pozdrówka
Rafał
-
3. Data: 2005-10-10 21:24:42
Temat: Re: Błąd na stronie Lukasa
Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>
Marcin_P. wrote:
> Powinno być :
>
> Szanowni Klienci,
>
> Informujemy, że ze względu na to, że daliśmy dupy przy wdrażaniu nowego
> systemu korzystanie z LUKAS e-Banku jest w tej chwili niemożliwe.
albo ciała dała firma Computerland, dostawca wielekiego systemu Profile
MJ
-
4. Data: 2005-10-11 07:28:06
Temat: Re: Błąd na stronie Lukasa
Od: "rusfli" <k...@g...pl>
Użytkownik ""Mariusz A. Jasiński"" <n...@d...emaila.pl> napisał w wiadomości
news:diem0f$lsv$1@news.dialog.net.pl...
> Marcin_P. wrote:
>> Powinno być :
>>
>> Szanowni Klienci,
>>
>> Informujemy, że ze względu na to, że daliśmy dupy przy wdrażaniu nowego
>> systemu korzystanie z LUKAS e-Banku jest w tej chwili niemożliwe.
>
> albo ciała dała firma Computerland, dostawca wielekiego systemu Profile
>
> MJ
Byłoby by milo gdyby kolega troszke poczytał: to nie ComputerLand jest
dostawcą systemu w tym Banku lecz HP!!!!
Tak więc wszelkie podziękowania i peany do HP
-
5. Data: 2005-10-11 12:59:08
Temat: Re: Błąd na stronie Lukasa
Od: anonim <***com@mail.com>
on Tue, 11 Oct 2005 09:28:06 +0200 "rusfli" <k...@g...pl> wrote:
> Byłoby by milo gdyby kolega troszke poczytał: to nie ComputerLand jest
> dostawcą systemu w tym Banku lecz HP!!!!
> Tak więc wszelkie podziękowania i peany do HP
To HP robi cokolwiek osobiście? Myślałem, że oni tylko markę dają, a 'brudną
robotę' dają podwykonawcą za 1/10 kwoty :)
-
6. Data: 2005-10-11 15:48:03
Temat: Re: Błąd na stronie Lukasa
Od: "rusfli" <z...@m...pl>
<To HP robi cokolwiek osobiście? Myślałem, że oni tylko markę dają, a
'brudną
robotę' dają podwykonawcą za 1/10 kwoty :)>
Wiem ze to brzmi dzwinie dla znawcow tematu ale tak to wyglada- HP jest
ojcem tego sukcesu:)
-
7. Data: 2005-10-11 19:51:50
Temat: Re: Błąd na stronie Lukasa
Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>
rusfli wrote:
> <To HP robi cokolwiek osobiście? Myślałem, że oni tylko markę dają, a
> 'brudną
> robotę' dają podwykonawcą za 1/10 kwoty :)>
>
> Wiem ze to brzmi dzwinie dla znawcow tematu ale tak to wyglada- HP jest
> ojcem tego sukcesu:)
i HP Polska ma własnych specjalistów od Profile?
coś mi się nie chce wierzyć, żeby tam nie było podwykonawcy jakiegoś ...
np. Computerlandu ;-))
MJ
-
8. Data: 2005-10-11 20:33:03
Temat: Re: Błąd na stronie Lukasa
Od: Konlin <k...@g...pl>
Tue, 11 Oct 2005 21:51:50 +0200, na pl.biznes.banki, "Mariusz A. Jasiński"
napisał(a):
> i HP Polska ma własnych specjalistów od Profile?
To że firma wdrażająca jakiś system ma ludzi którzy się na tym znają jest
takie dziwne?
> coś mi się nie chce wierzyć, żeby tam nie było podwykonawcy jakiegoś ...
> np. Computerlandu ;-))
Przecież jedno nie wyklucza drugiego, mogą mieć i swoich fachowców i
zatrudniać podwykonawców.
pzdr
konlin
-
9. Data: 2005-10-12 07:34:53
Temat: Re: Błąd na stronie Lukasa
Od: "rusfli" <z...@m...pl>
Użytkownik ""Mariusz A. Jasiński"" >
> i HP Polska ma własnych specjalistów od Profile?
> coś mi się nie chce wierzyć, żeby tam nie było podwykonawcy jakiegoś ...
> np. Computerlandu ;-))
A jednak mają kilku i to nawet niezlych:)
A podwykonawcy są np. do migracji czy też konwersji jak kto woli.