  • 11. Data: 2003-10-26 16:36:39
    Temat: Re: Blad w ksiegowaniu...
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał <m...@g...pl> wrote:
    > .. pieniadze ktore jak do tej pory nieudowodnil mi ze sa jego.

    Do ciebie najwyraźniej nie dociera, ale wątek czytają inne osoby, więc
    napiszę:

    A po kiego... ma udowadniać?
    Wyobrażasz sobie, że bank będzie dla ciebie wyciągał dokumenty księgowe
    dotyczące tej operacji, żeby ci pokazać?
    Dane każdej operacji bankowej są poufne. To rozliczenie nie dotyczyło
    ciebie, więc nie masz prawa wglądu do tych danych. Koniec.
    Jeśli natomiast uważasz, że bank ci ukradł pieniądze, to idź do prokuratora;
    na jego żądanie bank udowodni, komu się te pieniądze naprawdę należały.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 12. Data: 2003-10-26 16:54:38
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@h...us>

    Pewna osoba, czyli Michał
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    ROTFL
    To się nadaje na p.r.h.n.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 13. Data: 2003-10-26 17:06:02
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał <m...@g...pl> wrote:

    > Sluchajcie, pieniadze pojawily sie na moim koncie nawet nie wiem
    > kiedy. Nie zauwazylem tego i do dzis nie omge sobie przypomniec czy
    > to ja je wpacilem czy bank sie pomylil.

    Jak dla ciebie kwota 3000 PLN to drobnostka którą łatwo przeoczyć, to
    zazdroszczę dochodów i współczuję podejścia do życia.

    > Po 3 miesiacach bank przyslal
    > mi pismo ze sie dupnal i teraz chce pieniadze odzyskac.

    To ładnie z ich strony, bo mieli prawo zabrać bez żadnych wyjaśnień.

    > Gdy na koncie
    > pojawily sie pieniadze bank je sobie wzial, ot tak.

    A jak powinien wziąć?

    > Po telefonicznej
    > rozmowie poprosilem o jakies wyjasnienia tego faktu, na co dostalem
    > kilka dni pozniej list o tresci, ze bank wzial z mojego konta tyle i
    > tyle pieniadzy. Koniec wyjasnien ;-)

    Co tu wyjaśniać? Przecież dostałeś pismo w tej sprawie, bank przeksięgował,
    na żądanie potwierdził ten fakt pisemnie.

    > I podkreslam - nadal nie mam
    > zadnego dowodu na to ze 3 miesiace temu to bank sie pomylil i wplacil
    > na moje konto jakies pieniadze!!

    Jak już pisałem - idź do prokuratora.

    EOT ostatecznie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 14. Data: 2003-10-26 17:17:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 26 Oct 2003 17:08:41 +0100, w <bngs9l$nlh$1@inews.gazeta.pl>, "Michał"
    <m...@g...pl> napisał(-a):

    > nadal nie mam zadnego dowodu na to ze 3 miesiace temu to bank
    > sie pomylil i wplacil na moje konto jakies pieniadze!!

    A masz dowód, że to twoje pieniądze? Bo jak -- to po co się produkujesz??

    Jeżeli myślisz, że wycwaniakujesz 3kzł, to chyba coś ci się zdrowo....

  • 15. Data: 2003-10-27 08:56:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    Nie
    > zauwazylem tego i do dzis nie omge sobie przypomniec czy to ja je wpacilem

    To weź historię rachunku za ten okres i popatrz, czy to były Twoje
    pieniądze.

> [...]
    > podkreslam - nadal nie mam zadnego dowodu na to ze 3 miesiace temu to bank
    > sie pomylil i wplacil na moje konto jakies pieniadze!!

    Ble,ble,ble - a moim zdaniem to próbujesz się po prostu dowiedzieć, jakby
    tu "wycwanić" te 3k.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn