  • 1. Data: 2007-01-03 22:34:38
    Temat: Błagam o pomoc
    Od: p...@v...pl

    Proszę ludzi o dobrym sercu o pomoc, jestem biednym studentem, zepsułem
    przedmiot nie należący do mnie o wartości 110 zł i nie mam z czego oddać długu,
    proszę ludzi o dobrym sercu o pomoc, w zamian oferuję moje rysunki na płycie CD
    na allegro
    http://allegro.pl/item154260130_rysunki_i_komiks_na_
    cd_w_klimacie_wojny_kotow_.html

    proszę o pomoc

  • 2. Data: 2007-01-04 08:41:03
    Temat: Re: Błagam o pomoc
    Od: "Piotrek" <P...@v...pl>

    > proszę ludzi o dobrym sercu o pomoc, w zamian oferuję moje rysunki na
    > płycie CD
    > na allegro

    Polecam VW bank. Przelewy są bezpłatne, co w trudnej sytuacji jak znalazł.

    Jkolina

  • 3. Data: 2007-01-04 10:10:37
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    > zepsułem przedmiot nie należący do mnie o wartości 110 zł i nie mam z

    Tak z ciekawości zapytam... jaką bryczkę rozwaliłeś?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2007-01-04 10:15:07
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Tak z ciekawości zapytam... jaką bryczkę rozwaliłeś?

    za 110zl?
    chyba model do sklejania...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2007-01-04 10:47:30
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > za 110zl?
    > chyba model do sklejania...

    A ja poprzednio zobaczyłem tam 110 tys zł :) dlatago się spytałem :)))))

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2007-01-04 21:35:44
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Napisz na Grupie nr konta - może ktoś wpłaci...

  • 7. Data: 2007-01-04 21:54:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mario napisał(a):
    > Napisz na Grupie nr konta - może ktoś wpłaci...

    skoro chcesz wplacic to moze popros o numer konta na priva ;-))

  • 8. Data: 2007-01-05 12:16:57
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    RobertS napisał(a):

    > skoro chcesz wplacic to moze popros o numer konta na priva ;-))

    Ja nie napisałem, że ja chce wpłacić, tylko że "ktoś" może
    wpłaci. Ale skoro się Ty zainteresowałeś... :-)