  • 51. Data: 2009-03-08 20:20:31
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:960ab40b-8ef8-4ed6-856d-d53dba6e3494@f33g2000vb
    f.googlegroups.com...
    On 8 Mar, 15:31, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Tzn. mialem na mysli E-Trade Checking, które jest darmowe
    > (https://us.etrade.com/e/t/welcome/regularchecking).
    > Eligibility: "Only U.S. residents with valid Social Security numbers may
    > apply online"
    > (Czyli inni moga np. przez telefon?)

    Dajesz mi hint zebym "odrobil za Ciebie prace domowa", czy po prostu
    jestes niesmialy i wstydzisz sie do nich zadzwonic? :D

    Alez skad! Po prostu jeszcze nie jestem wystarczajaco zmotywowany - czekam
    na natchnienie, coby miec wieksza "sile przebicia" ;) Poza tym dopiero od
    paru dni, dzieki znajomej z US embassy, przyzwyczajam sie do amerykanskiego
    akcentu ;)

    pzdr.
    k.

  • 52. Data: 2009-03-08 20:40:28
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 16:20, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

> [...]
    > paru dni, dzieki znajomej z US embassy, przyzwyczajam sie do amerykanskiego

    Ja nie mam tego problemu, natchnienia tez mi nie brakuje :) Rezultat:

    Jason z E*TRADE po zniknieciu na pare minut, stwierdzil, ze nie mozna
    otworzyc checking account a tylko brokerage account bez SSN.

    A generalnie to odsyla do "International Office":

    https://global.etrade.com/e/t/intl/page?

  • 53. Data: 2009-03-08 20:49:19
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    bradley.st napisał(a):

    > you: Thanks a lot for your help! Have a good one!

    i tu mnie masz. co autor miał na myśli mówiąc "Have a good one!"?

    PG

  • 54. Data: 2009-03-08 20:54:56
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    otworzyc checking account a tylko brokerage account bez SSN.

    A generalnie to odsyla do "International Office":

    Aha, czyli nie maja tego standardowo na szkoleniu i moze wystarczy trafic na
    kogos, komu nie bedzie sie chcialo znikac na kilka minut...

    Dzieki za telefon :) Pomysle, co z tym dalej zrobic...

    (wybacz brak znaczków > w cytatach, czasem mój outlook express ich nie
    stawia, nie wiem w czym blad; tak samo jak obcina polskie znaki).

    k.

  • 55. Data: 2009-03-08 20:58:54
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 16:49, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > i tu mnie masz. co autor miał na myśli mówiąc "Have a good one!"?

    "Milego dnia", oczywiscie :)

    A propos, przypuszczam ze znasz "irlandzki-angielski". Mam racje? Bo
    kiedys napisales:

    "A on niech sobie dyma do banku za-lodge-ować czek. Od poniedziałku do
    piątku od 10 do 16."

    W zadnym innym kraju tego nie slyszalem, tylko w Irlandii. :)

  • 56. Data: 2009-03-08 21:04:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 16:54, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Aha, czyli nie maja tego standardowo na szkoleniu i moze wystarczy trafic na
    > kogos, komu nie bedzie sie chcialo znikac na kilka minut...

    Jason nie sprawial wrazenia zbytnio doswiadczonego, bo czytal mi te
    wymagania na brokerage account z podrecznika :)

    Ale przy otwieraniu konta beda musieli wpisac cos w system, a taki
    delikwent bez SSN na pewno "podniesie czerwone flagi", nawet jezeli
    trafisz na super leniwa Shantishe czy inna Mary JoAnn :D

    Ale probuj :)

  • 57. Data: 2009-03-08 21:14:14
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    kiedys napisales:

    "A on niech sobie dyma do banku za-lodge-ować czek. Od poniedziałku do
    piątku od 10 do 16."

    To raczej nie ja. Nie przez "lodge-ować", tylko "dyma"... W UK możesz co
    najwyżej skeszować czek (albo go pay in).

    k.

  • 58. Data: 2009-03-08 21:18:04
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    bradley.st napisał(a):

> [...]
    > piątku od 10 do 16."
    >
    > W zadnym innym kraju tego nie slyszalem, tylko w Irlandii. :)

    heh no tak, mieszkalem w Irlandii. ale tam z kolei nie mowi sie "have a
    good one" :)

    PG

  • 59. Data: 2009-03-08 23:05:48
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 17:14, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > To raczej nie ja. Nie przez "lodge-ować", tylko "dyma"... W UK możesz co
    > najwyżej skeszować czek (albo go pay in).

    Nie do Ciebie, kashmiri :) "Płać uwage" ze tak po polsku powiem:)

  • 60. Data: 2009-03-08 23:09:25
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 17:18, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > heh no tak, mieszkalem w Irlandii. ale tam z kolei nie mowi sie "have a
    > good one" :)

    Na goscinne wystepy w UK i IE, poza "have a good one" rezerwuje sobie
    "I'm all set" ("I'm OK", "No, thanks"). Wyraz twarzy rozmowcy -
    bezcenny! :D