  • 1. Data: 2008-08-05 21:53:32
    Temat: Bledny Lukas
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Jest sobie 23.30, robię przelew w Lukasie żeby karnie zdążyć przed północą
    zanim włączą magiczne "przetwarzanie". Niestety: Wystąpił błąd wewnętrzny
    aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest niedostępny
    Kolejne próby - to samo.
    Nie jestem gderliwym klientem, niemniej jednak Panowie magicy od systemu
    Lukasa, do jasnej anieli &#8211; idźcie na czeladników do mBanku, czy innego on-
    line&#8217;owego banku żeby opanować ten shit! Nie chcę narzekać, ale zaczyna mnie
    ta nieprzewidywalność i niedostępność systemu irytować i myśli o ewakuacji
    przychodzą do głowy, bo to nie pierwszy i nie dugi taki komunikat...

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. Szanowni Grupowicze - mam pecha? Jako jedyny używam lukasa w
    newralgiczych godzinach?

  • 2. Data: 2008-08-05 23:06:45
    Temat: Re: Bledny Lukas
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Tomasz Opalski" g7ai4s$ob1$...@i...gazeta.pl

    > Ps. Szanowni Grupowicze - mam pecha? Jako jedyny używam lukasa w
    > newralgiczych godzinach?

    Przepraszam za szczerość, ale trzeba być chorym na umyśle, aby
    zwlekać w Polsce do ostatniej chwili z przelewem... Mnie do
    głowy by nie przyszło, że **jakikolwiek** system bankowy w tym
    kraju pracuje poprawnie... :)
    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2008-08-05 23:28:15
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > głowy by nie przyszło, że **jakikolwiek** system bankowy w tym
    > kraju pracuje poprawnie... :)

    bph - w poniedzielk cala noc ksiegowal w pelni online, dzialaly przelewy
    pomiedzy kontami, itp. ... - juz myslalem ze przeszli na calodobowy
    online... ale oczywiscie o 19.00 juz byl offline... widcznie zegar systemowy
    sie przestawil...

    Pozdr.,
    Pio

  • 4. Data: 2008-08-05 23:28:15
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

  • 5. Data: 2008-08-06 07:01:26
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Jest sobie 23.30, robię przelew w Lukasie żeby karnie zdążyć przed północą
    lukas w tych godzinach nigdy nie dziala - zawsze wywala wtedy bledy nie wiem
    dokladnie w jakich godzinach cos mi swita ze od 23.00 maja tam jakies zabiegi
    maintenancowe? nie pamietam czy maja to w regulaminie? po prostu staraj sie
    bawic online przed 23.00 no i rano nie wiem, po 3am po 6am? poza tym mozesz
    przeciez podac date przelewu inna niz aktualny dzien i spac spokojnie

  • 6. Data: 2008-08-06 17:43:25
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console11> napisał(a):

> [...]
    > zwlekać w Polsce do ostatniej chwili z przelewem... Mnie do
    > głowy by nie przyszło, że **jakikolwiek** system bankowy w tym

    Przepraszam za szczerość, ale jak widać po tym wpisie, szkoda że nie trzeba
    mieć nawet elementarnej umiejętności czytania ze zrozumieniem, aby
    wypowiadać się na formum...
    Fakt, że wykonuję przelewy przed północą nie oznacza, że czekam z ich
    wykonaniem do ostatniej chwili. Ot w tych godzinach, zaczynam mieć trochę
    czasu na takie duperele. I niestety w późnych godzinach wieczornych Lukas
    jakoś tak nawala częściej niż choćby wspomniany mBnak.