  • 1. Data: 2011-02-12 08:31:37
    Temat: BlueCash darmowy przelew
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    BlueCash wprowadza błąd klientów podaczas zakładania u nich konta:

    PROMOCJA: PIERWSZY PRZELEW GRATIS
    Kliknij w link aktywacyjny z wiadomości e-mail, a otrzymasz
    możliwość darmowego wykonania pierwszego przelewu!

    Zrobiłem przelew a i tak zapłaciłem prowizje.
    Jak myślicie jest sens składać reklamacje ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-12 09:10:46
    Temat: Re: BlueCash darmowy przelew
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-12, Damian News <b...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > możliwość darmowego wykonania pierwszego przelewu!
    >
    > Zrobiłem przelew a i tak zapłaciłem prowizje.
    > Jak myślicie jest sens składać reklamacje ?

    A wykorzystałeś punkt, który Ci dopisali do konta, czy wybrałeś
    opcję pobrania prowizji jako dodatku do przelewu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2011-02-12 09:24:15
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnilcjkm.25ce.proteus@pl-test.org...
    > On 2011-02-12, Damian News <b...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A wykorzystałeś punkt, który Ci dopisali do konta, czy wybrałeś
    > opcję pobrania prowizji jako dodatku do przelewu?

    Musiałem wybrać druga opcje gdyż był to przelew powyżej 1000 zł a
    ten 1 punkt nie wystarczył na obłacenie tego przelewu.
    Mogli napisać że darmowy przelew tylko do 1000 zł i dlatego uważam
    że wprowadzaja w błąd takim opisem.

  • 4. Data: 2011-02-12 09:32:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > punkt nie wystarczył na obłacenie tego przelewu.
    > Mogli napisać że darmowy przelew tylko do 1000 zł i dlatego uważam że

    Masz nie więcej niż 16-20 lat? Zgadłem?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2011-02-12 09:47:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    https://bluecash.pl/promocja

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2011-02-12 10:31:00
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnilclq8.25pg.proteus@pl-test.org...
    > On 2011-02-12, Damian News <b...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > https://bluecash.pl/promocja

    No i teraz OK.
    Ale mogli na stronie dać linka lub napisać do 1000 zł darmowy.

    Dzięki

  • 7. Data: 2011-02-12 10:34:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-12, Damian News <b...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > No i teraz OK.

    Jest, na dole (Promocje).

    > Ale mogli na stronie dać linka lub napisać do 1000 zł darmowy.

    A to akurat się pewnie na baner reklamowy skusiłeś.
    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2011-02-12 13:22:22
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    > A to akurat się pewnie na baner reklamowy skusiłeś.

    Banner to raczej nie był.

    Pod koniec rejejestracji konta pojawia się cos takiego:
    PROMOCJA: PIERWSZY PRZELEW GRATIS
    Kliknij w link aktywacyjny z wiadomości e-mail, a otrzymasz
    możliwość darmowego wykonania pierwszego przelewu!

    a do tego link "wyślij ponownie kod aktywacji konta"

    Mam to jako print screen
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7b553bd637
    e34be8.html

    Więc mogli tam spokojnie zmieścić informacje że darmowy do 1000 zł

  • 9. Data: 2011-02-13 16:35:00
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 12.02.2011 09:31, Damian News wrote:
    > BlueCash wprowadza błąd klientów podaczas zakładania u nich konta:

    Z doświadczenia odradzę wszystkie projekty spółki Bluemedia, obojętnie
    który: Blue, BlueCash, Kokos. Inne zapewne też. Obsługa klienta to
    zwykła spychologia ocierająca się niekiedy o arogancję i chamstwo.
    Posuwają się do łamania prawa i naliczania prowizji nieujawnionych
    nigdzie (ani w regulaminie ani w TOiP).

    Mnie odpowiedzieli arogancko, stanu nie zmienili, nie wspominając o
    podziekowaniu za zwrócenie uwagi na nieścisłości.

    mi

  • 10. Data: 2011-02-13 16:38:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.02.2011 17:35), mi wrote:

    > Z doświadczenia odradzę wszystkie projekty spółki Bluemedia, obojętnie
    > który: Blue, BlueCash, Kokos.

    A jest inny sposób doładowania konta online niż blue.pl ?

    Jest jakiś paytel.pl - ale tam raz doładowałem i dziękuję, wolę blue.

    p. m.