  • 11. Data: 2011-02-13 17:01:47
    Temat: Re: BlueCash darmowy przelew
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <4d58090e$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
    mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > A jest inny sposób doładowania konta online niż blue.pl ?

    Strona każdego operatora?
    (wiem, że np. simplus.pl, ale podejrzewam, że także inni)

    --
    Jacek Politowski

  • 12. Data: 2011-02-13 17:26:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-13, Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:

    > Strona każdego operatora?

    Chodziło raczej o konto bankowe. :)

    > (wiem, że np. simplus.pl, ale podejrzewam, że także inni)

    Ale zwróciłeś uwagę, że też ma na dole "Powered by Blue Media"? ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2011-02-13 17:37:25
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-13 18:01, Jacek Politowski pisze:

    > Strona każdego operatora?
    > (wiem, że np. simplus.pl, ale podejrzewam, że także inni)

    W Osrange akurat z ichniej strony doładowania idą przez blue.

    Jest jeszcze wielu prywatnych resellerów dających jeszcze do 5% rabatu
    plus FV.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 14. Data: 2011-02-13 17:45:07
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <s...@p...org>
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Chodziło raczej o konto bankowe. :)

    Zarówno blue.pl, jak i paytel.pl - wymieniane przez "mvoicem" - zdają
    się służyć głównie do doładowywania komórek, a nie kont bankowych...

    PS. Z tego co widzę, doladowanie.orange.pl to z kolei PayTel.

    --
    Jacek Politowski

  • 15. Data: 2011-02-13 22:13:25
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-13 17:38, mvoicem pisze:
    > A jest inny sposób doładowania konta online niż blue.pl ?

    Citi doładowuje przez inny serwis, ale teraz nie jestem w stanie
    powiedzieć jaki.

    --
    Raf

  • 16. Data: 2011-02-13 23:07:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.02.2011 23:13), Rafał wrote:

    > Citi doładowuje przez inny serwis, ale teraz nie jestem w stanie
    > powiedzieć jaki.

    Ok, w sumie blue.pl może nie jest już monopolistą, ale śmiem twierdzić że:
    - ma b. znaczący udział na rynku "doładowywaczy",
    - każdy inny doładowywacz jest jeszcze bardziej fafluśniacki niż blue.pl .

    Stąd nie pójdę za wezwaniem do bojkotu blue, bo komórki doładowywać
    online lubię i nie widzę żadnej sensownej alternatywy.

    p. m.