  • 1. Data: 2009-08-24 20:00:21
    Temat: Bossa - koszyk z limitem pkc chcę mnie oszukać na 3000zł ?
    Od: vitar <v...@o...pl>

    Witam. Posiadam konto w serwisie bossa.pl .

    Mam małe pytanie gdyż jestem niepewny co do swojej sytuacji.

    Otóż chcę złożyć zlecenie z limitem aktywacji,

    Wchodzę w zakładkę zlecenia, wybieram papier i liczbę , ustalam cenę za
    którą chcę sprzedać papier a w polu limitakt wpisuję cenę po której
    zlecenie ma się ukatywnić i wybieram złoż zlecenie - dobrze myślę ?

    Teraz mam 2 poważny problem.

    Najpierw wybrałem zlecenie z limitem aktywacji jak wyżej ale jako cenę
    podałem pkc, złożyłem do koszyka.
    To samo zlecenie sprzedaży tylko z ustawionym limitem ceny również dałem
    do koszyka.

    Co mnie zdziwiło to to, że 1 zlecenie z pkc miało wartość z transakcji o
    ponad 3000zł mniejszą niż być powinno.
    Zlecenie z ustawionym limitem ceny wyświetliło poprawną wartość po
    transakcji. O co tu chodzi ?
    Czy rzeczywiście system oszukałby mnie na 3000zł ?

    Ogólnie w zakładce zlecenia wybrałem limit sprzedaży na PKC i pojawiły
    mi się straty - 39% :O a powinny być zyski ! O co tu chodzi

  • 2. Data: 2009-08-24 20:11:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "vitar" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > transakcji. O co tu chodzi ?
    > Czy rzeczywiście system oszukałby mnie na 3000zł ?

    Raczej nie system a sam się zgodziłeś sprzedać "Po Każdej Cenie" czyli
    nawet ze stratą, byle sprzedać - systeme transakcyjny nie jest w stanie
    przewidzieć ceny dla zlecenia PKC więc przyjmuje najgorszy scenariusz -
    dopiero po transakcji mógłbyś zobaczyć cenę (lub ceny) po jakiej została
    zawarta.

    --
    marfi

    4361 (20090823) __________

  • 3. Data: 2009-08-24 21:39:59
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    marfi wrote:

> [...]
    > przewidzieć ceny dla zlecenia PKC więc przyjmuje najgorszy scenariusz -
    > dopiero po transakcji mógłbyś zobaczyć cenę (lub ceny) po jakiej została

    Tak, wydaje mi się, że system oblicza to na podstawie maksymalnej możliwej
    zmiany kursu danego dnia. Oczywiście nic takiego nie będzie mieć miejsca i
    sprzedasz po cenie niewiele gorszej od tej aktywacji, a może nawet po tej
    samej.

  • 4. Data: 2009-08-25 06:19:58
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h6v1bd$979$1@news.onet.pl...
> [...]
    > sprzedasz po cenie niewiele gorszej od tej aktywacji, a może nawet po tej

    Transakcja po najgorszej możliwej cenie jak najbardziej może się zdarzyć;)

    Tomek