  • 1. Data: 2012-05-31 12:56:39
    Temat: Brak gotówki w oddziale EB
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Od kilku dni w oddziale EB (franczyza, miejscowość do 30 000 mieszkańców)
    nie mogę wypłacić większej kwoty gotówki choć im to zgłaszałem (a chyba nie
    mam obowiązku - nie wiem, nie czytałem). Obsługa tłumaczy się tym, że nie ma
    tyle w kasie, bo nie mają tylu wpłat. Jak to jest - idę i ma być? To w końcu
    bank i moje pieniądze:-) Czy muszę zgłaszać wcześniej a oni muszą uzbierać
    na konkretny dzień? Kasa potrzebna za kilka dni, a jutro minie tydzień jak
    ich o tym poinformowałem, a nie chcę wypłacać co 2 dni po trochu.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2012-05-31 13:05:42
    Temat: Re: Brak gotówki w oddziale EB
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie mam obowiązku - nie wiem, nie czytałem). Obsługa tłumaczy się tym,
    > że nie ma tyle w kasie, bo nie mają tylu wpłat.

    Wrocila normalnosc :)

  • 3. Data: 2012-05-31 13:33:19
    Temat: Re: Brak got?wki w oddziale EB
    Od: Crimson <r...@g...pl>

    W dniu 2012-05-31 12:56, --=olo=-- pisze:
    > Witam
    > Od kilku dni w oddziale EB (franczyza, miejscowo?? do 30 000 mieszka?c?w)
    > nie mog? wyp?aci? wi?kszej kwoty got?wki cho? im to zg?asza?em (a chyba nie
    > mam obowi?zku - nie wiem, nie czyta?em). Obs?uga t?umaczy si? tym, ?e nie ma
    > tyle w kasie, bo nie maj? tylu wp?at. Jak to jest - id? i ma by?? To w ko?cu
    > bank i moje pieni?dze:-) Czy musz? zg?asza? wcze?niej a oni musz? uzbiera?
    > na konkretny dzie?? Kasa potrzebna za kilka dni, a jutro minie tydzie? jak
    > ich o tym poinformowa?em, a nie chc? wyp?aca? co 2 dni po trochu.

    Franczyza czy ilość mieszkańców nie ma znaczenia,
    ważna jest umowa. Swoja kasę i tak dostaniesz plus odsetki.
    Co to za bank ?

  • 4. Data: 2012-05-31 14:04:03
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Już dawno zauważyłam, że Eurobank wręcz ukrywa toip i wszystkie regulaminy
    Do konta np. trzeba tu grzebać
    http://www.eurobank.pl/produkty,konta,konto-online,2
    1,9.html
    1) w zakładce dokumenty
    2) na samym dole (zip)
    3) w nim galimatias plików .pdf

  • 5. Data: 2012-05-31 14:05:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.05.2012 12:56, --=olo=-- pisze:
    > Od kilku dni w oddziale EB (franczyza, miejscowo?ae do 30 000 mieszkanców)
    > nie moge wyp?aciae wiekszej kwoty gotówki choae im to zg?asza?em (a chyba nie
    > mam obowi?zku - nie wiem, nie czyta?em). Obs?uga t?umaczy sie tym, ?e nie ma
    > tyle w kasie, bo nie maj? tylu wp?at. Jak to jest - ide i ma byae? To w koncu
    > bank i moje pieni?dze:-) Czy musze zg?aszaae wcze?niej a oni musz? uzbieraae
    > na konkretny dzien? Kasa potrzebna za kilka dni, a jutro minie tydzien jak
    > ich o tym poinformowa?em, a nie chce wyp?acaae co 2 dni po trochu.

    Co to wedlug ciebie jest wieksza kwota gotowki? Od pewnej kwoty na 100%
    trzeba awizowac wyplate.

  • 6. Data: 2012-05-31 14:09:15
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 31.05.2012 o 12:56 --=olo=-- <xxoloxx@usun_towp.pl> pisze:

> [...]
    > jak
    > ich o tym poinformowa?em, a nie chce wyp?acaae co 2 dni po trochu.

    Nie wiem jak duza to kwota, ale juz przy 20-30tys banki wymagaja
    wczesniejszego awizowania, zajrzyj do regulaminu. Co wiecej sa regulacje
    MSWiA dotyczace ilosci przechowywanej gotowki w zaleznosci od zabezpieczen
    jakie sa zastosowane w danym oddziale. Jak masz konto w innym banku to
    sprawdz czy nie bedzie latwiej przelac z EB i wyplacic.

    MK

  • 7. Data: 2012-05-31 14:15:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

    [...]

> [...]
    > wyplacic.
    >
    > MK
    "nie mogę wypłacić większej kwoty gotówki choć im to zgłaszałem"

    Pytanie jak zgłaszał.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 8. Data: 2012-05-31 15:45:10
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    > Co to wedlug ciebie jest wieksza kwota gotowki? Od pewnej kwoty na 100%
    > trzeba awizowac wyplate.

    taka której nie trzeba jeszcze awizować

    --=olo=--

  • 9. Data: 2012-05-31 15:50:46
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
[...]

    poczytałem regulamin i TOiP i kwota mieści się jeszcze w limicie bez
    awizowania, więc jutro pójdę im zrobię awanturę jak nie będą znowu mieli
    mojej kasy, bo nawet nie muszę im zgłaszać, że mam ochotę wypłacić; mam
    konto w innym banku, ale nie ma oddziału w moim mieście, a jechać do innego
    miasta po swoje pieniądze mi się nie chce, bo EB wybrałem ze względu na to,
    że mają u mnie oddział

    --=olo=--

  • 10. Data: 2012-05-31 23:20:09
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-31 15:50, --=olo=-- pisze:
> [...]
    > MSWiA dotyczace ilosci przechowywanej gotowki w zaleznosci od zabezpieczen
    > jakie sa zastosowane w danym oddziale. Jak masz konto w innym banku to
    > sprawdz czy nie bedzie latwiej przelac z EB i wyplacic.
    >
    > poczyta?em regulamin i TOiP i kwota mie?ci si? jeszcze w limicie bez
    > awizowania, wi?c jutro p?jd? im zrobi? awantur? jak nie b?d? znowu mieli
    > mojej kasy, bo nawet nie musz? im zg?asza?, ?e mam ochot? wyp?aci?; mam
    > konto w innym banku, ale nie ma oddzia?u w moim mie?cie, a jecha? do innego
    > miasta po swoje pieni?dze mi si? nie chce, bo EB wybra?em ze wzgl?du na to,

    A oni Tobie odpowiedzą w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam
    zrobisz?" Bo konwojent odwiózł do skarbca w innym banku, bo...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/