  • 1. Data: 2009-01-28 12:50:04
    Temat: Brak kapitalizacji na lokacie w bzwbk :(
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Brak kapitalizacji na lokacie w bzwbk :(

    mam taka fajna pozycje
    data udostępnienia odsetek 28-01-2009

    no i nic nie ma :( sam goły wkład - te ten bank daje za piec dwunasta % czy
    czekać do jutra?

  • 2. Data: 2009-01-28 12:55:18
    Temat: Re: Brak kapitalizacji na lokacie w bzwbk :(
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 12:50:04 +0000, napisał(a):

    > mam taka fajna pozycje
    > data udostępnienia odsetek 28-01-2009

    Kodeks cywilny czytać!
    Wszystkie terminy liczy się na koniec dnia, chyba że umowa stanowi
    inaczej; wyjątek to data urodzenia człowieka, gdzie liczy się na początek
    dnia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-01-28 13:16:18
    Od: "Blue" <...@...pl>

    Będą jutro.

  • 4. Data: 2009-01-28 15:32:51
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    <b...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    >

    > mam taka fajna pozycje
    > data udostępnienia odsetek 28-01-2009
    >
    > no i nic nie ma :( sam goły wkład - te ten bank daje za piec dwunasta %

    BZ tak ma - odsetki są dopisywane do lokaty jakoś wieczorem. Co nie zmienia
    faktu, że jakbyś zamknął tę lokatę w dniu "udostępnienia odsetek", to
    powinieneś dostać na konto całość, razem z odsetkami. Przynajmniej ja tak
    tam miałem w przypadku lokat tygodniowych.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek

  • 5. Data: 2009-01-28 15:57:07
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Olgierd pisze:
    > Kodeks cywilny czytać!
    > Wszystkie terminy liczy się na koniec dnia, chyba że umowa stanowi
    > inaczej; wyjątek to data urodzenia człowieka, gdzie liczy się na początek
    > dnia.
    właśnie szukam w KC, ale nie mogę znaleźć. Pamiętasz który art. o tym mówi?

  • 6. Data: 2009-01-28 17:46:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maciek" glpube$mjr$...@n...news.neostrada.pl

> [...]
    > "udostępnienia odsetek", to powinieneś dostać na konto całość, razem z odsetkami.
    Przynajmniej ja tak tam miałem w przypadku lokat

    W KB zamykałem konto oszczędnościowe w czasie (w ,,środku'') miesiąca i powiedziano
    mi, że otrzymam odsetki także za niepełny miesiąc, choć odsetki są naliczane tam na
    koniec miesiąca. I nie otrzymałem. :) Zostało na koncie .40 zł[ych]. Bank nawet nie
    raczy przysyłać mi wyciągu na te [marne] grosze. :)

    W BZ WBK mam niemal 500 groszy, w KB 40... Na dodatek te 40 na nieoprocentowanym ;)
    koncie...
    Jeszcze na Pocztowym ze 490... Niby na oprocentowanym, ale (jak ktoś zauważył) z
    Pocztowym
    nic nie wiadomo...

    Z BZ WBK wiadomo -- złodzieje i analfabeci, którym giną m@ile, ale tylko m@ile z
    reklamacjami. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-01-28 18:03:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" glq5me$e7p$...@i...gazeta.pl

> [...]
    koncie...
    > Jeszcze na Pocztowym ze 490... Niby na oprocentowanym, ale (jak ktoś zauważył) z
    + Jeszcze na Pocztowym z 49000... Niby na oprocentowanym, ale (jak ktoś zauważył) z
    Pocztowym

  • 8. Data: 2009-01-28 18:57:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 16:57:07 +0100, Radek Wroclawski napisał(a):

    > właśnie szukam w KC, ale nie mogę znaleźć. Pamiętasz który art. o tym
    > mówi?

    Art. 112 kc.

  • 9. Data: 2009-01-28 23:01:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 28 Jan 2009 12:55:18 +0000 (UTC)
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Kodeks cywilny czytać!
    > Wszystkie terminy liczy się na koniec dnia, chyba że umowa stanowi
    > inaczej; wyjątek to data urodzenia człowieka, gdzie liczy się na
    > początek dnia.

    Cholera, Wy prawnicy to na wszystko znajdziecie jakiś paragraf albo
    wytłumaczenie ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-01-29 07:47:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 00:01:08 +0100, xbartx napisał(a):

    > Cholera, Wy prawnicy to na wszystko znajdziecie jakiś paragraf albo
    > wytłumaczenie

    Selawi... ;-)
    Całe życie jest przepisem ;-)