  • 151. Data: 2002-10-18 07:20:25
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 17 Oct 2002 14:41:25 +0200, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Niestety. Rozmawiałem nawet z szefami, okazując ulotkę z ofertą, którą
    >rzucili mi pod drzwi domu i powiedziałem, że przyszedłem skorzystać z oferty
    >i nic nie jest napisane w ofercie, że mam się odpowiednio ubrać.
    >Reakcja była taka, że to jest teren prywatny i oni mogą sobie ustalić
    >dowolne reguły i mnie nie wpuszczą, a jak mi się nie podoba, to mogę u nich
    >nie kupować.

    Ja zeby nie tracic czasu na zamykanie plecaka (bo ledwo zdarze na
    powrotny autobus) robie w Tesco tak - plecak "kompresuje" to siatki a
    siatke wieszam na wieszaczku wozka. Dziala idealnie :-).

    >No niestety, ale w Poznaniu juz większosc hipermarketów ma takie zasady. Moj
    >osiedlowy Sam tez ma taką notę, ale poza notą ochrona nie stosuje represji.
    >Na początku widziałem, jak próbowali, to Pani Klienta (słusznie) się
    >oburzyła na ochroniarza "Panie, ja 18 lat kupuje w tym sklepie!", co go
    >przekonało.

    U mnie tez kiedys probowali, ale dali sobie spokoj. Ochrona tez kiedys
    w samie byl ale zniknela bo chyba za bardzo sie integrowala z
    lokalana spolecznoscia piwna :-))).
    A w samie to mnie pytaja ile bulek mam zamiast je liczyc (mimo, ze
    kupuje tma nieco krocej niz 18 lat :-)).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 152. Data: 2002-10-18 07:37:32
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci
    Taki inny przyklad... np. w samolocie chcesz kupic cos bezclowo placac
    > gotowka zamiast karta, ale obsluga (= sprzedawca) nie ma reszty.
    > Co wtedy?

    negocjuja zmiane waluty lub rozmienie z innymi pasazerami. To czesty
    przypadek.

    D.

  • 153. Data: 2002-10-18 07:40:30
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    > O, ciekawe. Bo np. mBank wydal mi karty, na ktorych nie zarobi
    > (hint: uzywam ich, albo raczej jej, bo druga gdzies zagubilem, do
    > wyplat z euronetowych bankomatow).

    i dlatego przez takich jak ty wprowadza oplaty za nie...

    > Bo?

    bo nie jest instytucja charytatywna

    > Ciekawe, niezwykla uprzejmosc = wykonanie swoich zobowiazan.

    a co mu zrobisz zeby wymusic te zobowiazania ? Postraszysz Polcardem ? :-)

    D.

  • 154. Data: 2002-10-18 07:43:26
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Uwazasz to za nowoczesnosc i za szpan? ;) Ja uwazam za wygode - i wole
    miec
    > 1 karte przy sonbie niz wypchany 200 zl banknotami portfel.

    po co 200 ? Wystarczy 50zl na drobne wydatki a wieksze robic karta.

    jakbys napisal 10zl zamiast 50zl to absolutnie bym sie z tym zgodzil :-)

    D.

  • 155. Data: 2002-10-18 07:46:45
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i dlatego przez takich jak ty wprowadza oplaty za nie...

    Heh, no to mamy juz 'winnego' wprowadzenia oplat w mBanku ;-)

    --
    JaKi

  • 156. Data: 2002-10-18 07:49:07
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > po co 200 ? Wystarczy 50zl na drobne wydatki a wieksze robic karta.

    Po co 50 ? Wystarczy 5 zl na drobne wydatki a wieksze obic karta.

    ROTFL

    --
    JaKi

  • 157. Data: 2002-10-18 08:03:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > zakladam ze ktos moze robic kilka zakupow na male kwoty.

    Wtedy mozna spokojnie uzywac karty, a 5 zl jest na ew mineralna w budce przy
    przystanku po wyjsciuz pracy.

    --
    JaKi

  • 158. Data: 2002-10-18 08:03:33
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

  • 159. Data: 2002-10-18 13:19:36
    Temat: [OT] szykany w Tesco; bylo: Brawa dla PolCardu
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:4advquollldg3m9lg3r351rvbdk48cm4i3@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:

    > Ja zeby nie tracic czasu na zamykanie plecaka (bo ledwo zdarze na
    > powrotny autobus) robie w Tesco tak - plecak "kompresuje" to siatki a
    > siatke wieszam na wieszaczku wozka. Dziala idealnie :-).

    Dzieki za poradę! Jesli bede musial do Tesco, to skorzystam.
    ATSW to jest absurd (z pktu widzenia zabezpieczenia przed kradziezami
    sklepowymi) z tą dyskryminacja plecakow. Do plecaka na plecach znacznie
    trudniej potencjalnie jest wrzucic kradziony towar niz do siatki na wozku
    albo torby na ramieniu.

    > A w samie to mnie pytaja ile bulek mam zamiast je liczyc (mimo, ze
    > kupuje tma nieco krocej niz 18 lat :-)).
    No to ladnie, jakies zaufanie do klienta trzeba miec :)
    Ja bulek nie kupuje, ale zauwazylem, ze u mnie tez pytaja.
    Z ostatniej chwili i nie calkiem OT: zona mowi, ze dzis KK poszla
    blyskawicznie na 60zl, tak jakby bez autoryzacji.

  • 160. Data: 2002-10-18 13:25:56
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aooecg$qcn$1@news.gazeta.pl, JaKi wrote:

    > Po co 50 ? Wystarczy 5 zl na drobne wydatki a wieksze obic karta.

    Mysle, ze nie ma sie co dalej spierac, bo to jest kwestia indywidualnych
    preferencji i realiow (jakie sklepy odwiedzamy). Troche tolerancji :)

    Ja np. sie czuje dobrze, jak mam przy sobie 200-300 w gotowce (i drobne
    :) ), a w bankomacie pobieram ok. 1000 jednorazowo i trzymam w domu, bo nie
    chce mi sie za czesto chodzic do bankomatu. Odczuwam noszenie takiej kwoty w
    gotowce jako bezpieczniejsze (ryzyko napadu) niz zbyt czeste korzystanie z
    bankomatu (ryzyko napadu).
    Staram sie placic karta i wtedy gotowki wystarcza mi na dluzej, ale w wielu
    miejscach musze placic gotowka (preferowane przeze mnie kioski warzywne,
    budka miesno-wedliniarska).

    Ale nie pogardzam nikim, kto ma inne preferencje.