  • 1. Data: 2010-01-05 13:29:00
    Temat: Broker XTB i Sidoma vs. mBank
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    Możecie coś powiedzieć o XTB, wiedzę że mają ciekawą aplikacje
    kliencką i niższe opłaty. Czy są też jakieś wady?

  • 2. Data: 2010-01-05 13:54:25
    Temat: Re: Broker XTB i Sidoma vs. mBank
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pr0NET" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Możecie coś powiedzieć o XTB, wiedzę że mają ciekawą aplikacje
    kliencką i niższe opłaty. Czy są też jakieś wady?

    Jeśli się wahasz między mBank a XTB, to bierz XTB. O wadach XTB w związku z
    GPW nie słyszałem - biuro jak każde. Gorzej z ich ofertą forexową.
    Dombrek

  • 3. Data: 2010-01-05 14:23:43
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    >Możecie coś powiedzieć o XTB, wiedzę że mają ciekawą aplikacje
    >kliencką i niższe opłaty. Czy są też jakieś wady?

    Jesli chodzi o GPW to maja Sidome. Moze nie umiem sie tym poslugiwac albo za
    malo checi wykazuje, ale jak dla mnie to na pewno nie jest ciekawa aplikacja
    kliencka. Ale maja niskie oplaty, zlecenie zlozyc sie da wiec niczego wiecej
    specjalnie nie potrzebuje.
    Co do FX to maja MT4 czyli ogolnie bardzo popularna i moim zdaniem dobra
    aplikacje. A poza tym wiele o XTB jest tutaj:
    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=1160&sid=ca78eb0c8983404774932a55c8c2caef

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2010-01-06 22:12:28
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On 5 Sty, 15:23, "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > specjalnie nie potrzebuje.
    > Co do FX to maja MT4 czyli ogolnie bardzo popularna i moim zdaniem dobra

    Dzięki. Właśnie o opłaty chodzi podliczyłem ile skosił mBank i mi
    szkoda :>.